gry wideo - wiadomości i porady tematyczne
-
Polska branża gier będzie warta 3 mld PLN w 2024 roku
00:29 17.01.2021
... odpowiedziało twierdząco na pytanie, czy ich dzieci w wieku do 18 lat grają w gry wideo. To o 1% mniej niż w roku 2019 i o 6% więcej niż w 2018. 28% rodziców deklaruje, ... . Na tle tych danych autorzy przedstawiają informacje na temat wartości rynku gier wideo w Polsce analizując dynamikę rynku, tendencje oraz czynniki wpływające na trendy ...
Tematy: branża gier, rynek gier, producenci gier komputerowych, rynek gier komputerowych -
Gry mobilne: zaskakujące dane o graczach
11:16 07.10.2020
... wtedy wyraźnie rysuje się stereotyp, który zazwyczaj przysłania fakty. Graczem jest mężczyzna, a gry to strzelanki. Nic bardziej mylnego. Tutaj rządzą kobiety i to one ... reklamy wideo, w szczególności te z dodatkowymi bonusami, które można odtwarzać w grach są tak popularne, a powodzenie kampanii coraz bardziej zależy nie tylko od rodzaju gry ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe -
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
10:20 04.08.2020
... przez Mobiem Polska wynika, że 22 proc. spośród 11 milionów osób wybierających gry mobilne to właśnie "Zetki". Eksperci podkreślają, że jednorazowa sesja mobile ... aż 83 proc. badanych preferuje oglądanie reklam wideo w zamian za dodatkowe itemy w grze. Obok standardowego wideo możemy wykorzystać zaawansowane rozwiązania zwiększające pole interakcji z ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe -
Gry wideo: ilość ataków wzrosła o 50%, 130 tys. uderzeń w Minecraft
12:41 26.06.2020
... czasu. Czytaliśmy, medytowaliśmy, ale również oglądaliśmy udostępniane na platformach streamingowych materiały oraz graliśmy w gry wideo. Jak wynika z komunikatu opublikowanego przez Kaspersky, popularnością wśród amatorów gier wideo cieszyła się zwłaszcza platforma Steam (najpopularniejszej platformy gier online, która posiada własną społeczność ...
Tematy: gry wideo, gracze, zagrożenia w internecie, złośliwe oprogramowanie -
Gry mobilne. Jak grają Polacy?
10:01 20.08.2019
... gry mobilne stanowiły 216 mln złotych (prawie 150 mln wygenerowały gry mobilne na smartfony, a 58 mln – gry na tablety). Stanowi to aż 40% łącznych wydatków na gry wideo w naszym kraju, a liczba ta plasuje nasz kraj na 8 miejscu w Europie. – Aby zacząć grać w gry ... zarówno łamigłówki, gry logiczne, zręcznościowe, jak i RPG, gry akcji, np. Fortnite ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe -
Jacy są polscy gracze?
13:46 02.07.2019
... Gry wideo kupujemy najczęściej w sklepach stacjonarnych takich jak Empik, Media Markt (35%) ale też w polskich sklepach internetowych (26%) oraz na Allegro (25%). Co ciekawe, szczególnie z perspektywy marketingowej, 55% grających internautów chętnie kupi produkt/usługę, aby otrzymać zniżkę lub kod na zakup gry. W gry ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe -
Generacja e-sport, czyli kto?
10:59 18.04.2017
Pod koniec maja w Moskwie odbędą się wspierane przez PayPal World of Tanks Grand Finals. Święto społeczności World of Tanks stało się okazją do publikacji corocznego raportu na temat e-sportu. Jak wygląda ten rynek? Kim są pasjonaci tej rozrywki? Jakie zyski generują? Oto wyniki analizy przeprowadzonej przez SuperData. Badanie zrealizowane przez ...
Tematy: e-sport, gry e-sportowe, gry wideo, gry online -
Kim jest polski gracz i jakie gry online najchętniej wybiera?
09:10 13.08.2015
... na smartfonach/ tabletach (równo po 54 proc.). Odsetek pań grających w gry komputerowe wynosi 37 proc. Gry są domeną ludzi młodych. Wśród badanych w wieku od ... w badaniu gier grali w ciągu ostatniego roku. Okazało się, że internauci najchętniej wybierali gry wojenne (Battlefield) i sportowe (FIFA). O ile w przypadku gier wojennych popularniejsze były ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe -
Jacy są polscy gracze komputerowi?
10:05 26.12.2014
... Polski gracz aktualnie uczy się lub studiuje (71% odpowiedzi). Wbrew stereotypom granie w gry komputerowe nie wpływa negatywnie na jego oceny – ich średnia wynosi 4.0. ... badaniem IPSOS Omnibus 2014). W opinii samych graczy wpływ gier na naukę jest zdecydowanie pozytywny. Gry przede wszystkim pomagają w nauce języków obcych (aż 98% graczy zna język ...
Tematy: gry, gry komputerowe, gry wideo, rynek gier -
Gry cyfrowe formą kultury?
10:46 26.03.2014
... przepustowość łącza internetowego, ale jego stabilność i niezawodność. Czekają również na urządzenia i aplikacje, które będą im gwarantować coraz lepsze doznania podczas gry. "Pojawienie się na rynku bardzo osobistych urządzeń – opartych o aplikacje i służących różnorodnym celom, czyli smartfonów – pozwoliło grom dotrzeć do znacznie szerszego ...
Tematy: gry, gry komputerowe, gry wideo, rynek gier