gry - wiadomości i porady tematyczne
-
Najwięcej grają kobiety
00:01 15.02.2004
... sieciowych widać, że stereotypy dotyczące osób poświęcających najwięcej czasu na gry przez Internet mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. Grupą najbardziej zapalonych ... Matthew Bromberg z AOL Games. "Kobiety mają dziś więcej obowiązków niż kiedykolwiek, a gry sieciowe dostarczają wspaniałej okazji by odreagować stresy, wejść w interakcje z ...
Tematy: gracze, gry sieciowe, gry -
Gry ukoją twoje nerwy
00:23 20.10.2003
... komputerowe mogą być skuteczną pomocą w pokonywaniu lęków. Terapia polega na konfrontacji pacjenta z przyczyną jego lęków w kontrolowanych okolicznościach. Badacze odkryli, że gry, które dają graczowi możliwość kreowania i zmiany ich środowiska, są bardziej efektywne niż czterokrotnie droższe, specjalne maszyny symulacyjne. Badacze wykorzystali grę ...
Tematy: gry koputerowe, gry -
Intel buduje z LEGO
00:04 09.05.2003
... przygotowaniem i wprowadzeniem na rynek gry przygodowej łączącej znaną linię zabawek BIONICLE i najnowsze osiągnięcia technologii PC. Gra, wydawana ... Pentium 4, pozwalają firmom takim jak LEGO Interactive i Argonaut Games (twórca gry BIONICLE) tworzyć bardziej realistyczne i atrakcyjne gry. Gdy na przykład dzieci podejmują w grze walkę z cieniem ...
Tematy: lego, bionicle, gry -
Disney stawia na gry
00:52 16.03.2003
... Pierwszą grą, jaką wyda BVG będzie "Tron 2.0", tytuł oparty na filmie z roku 1982. Premiera gry jest przewidziana na sierpień. Z kolei Fox Filmed Entertainment przekaże kontrolę nad swoim działem ... wykupił prawa do wydania i dystrybucji wszystkich tytułów Fox Interactive. W katalogu Foxa znajdują się gry oparte na filmach "Szklana pułapka", "Buffy" ...
Tematy: walt disney, fox filmed entertainment, gry
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- cyberprzestępcy
- ataki hakerów
- cyberataki
- monitoring mediów
- złośliwe oprogramowanie
- urządzenia mobilne
- cyberzagrożenia
- hakerzy
- badania internautów
- notebooki
- ataki hakerskie
- laptopy
- ataki phishingowe
- Microsoft
- seniorzy
- badania konsumentów
- prawa autorskie
- zwyczaje zakupowe