instytucje badania rynku i opinii - wiadomości i porady tematyczne
-
Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
14:01 21.01.2008
... szefowie wielu mniejszych, średnich firm kojarzą błędnie badania marketingowe z badaniami opinii publicznej czy z badaniami społecznymi, a respondenci, którzy są obiektem badań mylą je... z telemarketingiem. Takie podejście wyraźnie sugeruje, że firmy trzeba edukować i informować, czym są badania rynku, jakie przynoszą korzyści, że to nie kaprys ...
Tematy: instytucje badania rynku i opinii, badania rynkowe i marketingowe, badania marketingowe, badania rynku -
Jak wspólnie realizować badania
11:29 24.08.2006
... samodzielnej realizacji projektów badawczych. Wiele przedsiębiorstw posiada zasoby technologiczne i ludzkie wcale nie mniejsze niż podmioty wyspecjalizowane w świadczeniu usług w zakresie badania opinii i rynku. Wiele z nich ma np. własne call center i wykorzystuje je do realizacji badań bądź projektów marketingowych. Są to jednak zwykle jednostki ...
Tematy: badania rynku, badania marketingowe, instytucje badania rynku i opinii -
Instytucje badania rynku i opinii III 2005
22:20 16.04.2005
... badania najbardziej interesowały dziennikarzy i publicystów. Monitorowana była polska prasa pod kątem 11 instytucji badania rynku i opinii ...
Tematy: raporty, instytucje badania rynku i opinii, badania, monitoring prasy -
Instytucje badania rynku i opinii II 2005
00:01 30.03.2005
Raporty sporządzane przez instytucje badania rynku i opinii stanowią częstą inspirację dla autorów artykułów prasowych. Są bogatym źródłem wiedzy o naszym społeczeństwie, a wyniki, nierzadko zaskakujące, mogą być doskonałą ilustracją ...
Tematy: sondaże, instytucje badania rynku i opinii, raporty, monitoring mediów -
Instytucje badania rynku i opinii I 2005
00:28 16.02.2005
Raporty sporządzane przez instytucje badania rynku i opinii stanowią częstą inspirację dla autorów artykułów prasowych. Są bogatym źródłem wiedzy o naszym społeczeństwie, a wyniki, nierzadko zaskakujące, mogą być doskonałą ilustracją ...
Tematy: badania, wyniki badań, instytucje badania rynku i opinii, raporty