jakość usług telekomunikacyjnych - wiadomości i porady tematyczne
-
Zasięg sieci komórkowych na trasach EURO 2012
11:05 22.06.2011
... transmisji głosu na podobnym poziomie. Najlepszą jakość transmisji głosu w trakcie badania na trasach kolejowych zanotowano w sieciach operatorów ERA i ORANGE. Nieco słabszy wyniki zarejestrowano w sieciach PLUS i PLAY. . Wynik badania jakości transmisji danych Pod względem ilości poprawnie wykonanych usług w badaniach transmisji danych na trasach ...
Tematy: UKE, jakość usług telekomunikacyjnych, transmisja danych, sieci komórkowe -
Jakość transmisji danych w sieciach GSM
12:32 30.05.2011
... czterech operatorów komórkowych. Do badań wykorzystano karty SIM pre-paid przeznaczone do transmisji danych. Pomiary były prowadzone w trybie mobilnym (sprawdzano dostępność usług) i w trybie stacjonarnym w 5 losowo wybranych lokalizacjach na terenie miasta, przy czym punkty dobrano tak, aby poziom sygnału pochodzącym od każdego z operatorów ...
Tematy: UKE, jakość usług telekomunikacyjnych, transmisja danych, sieci komórkowe -
Numer alarmowy 112 - jakość połączeń
12:38 27.05.2011
W dniu 13 maja 2011 r. służby techniczne Urzędu Komunikacji Elektronicznej przeprowadziły badania zasięgów sieci GSM 900/1800 i UMTS operatorów komórkowych P4, PTC, PTK Centertel i Polkomtel oraz dostępności połączeń z numerem alarmowym 112. Z uwagi na fakt, że połączenia z tym numerem powinny być traktowane w sieci priorytetowo i zestawiane z ...
Tematy: telefon alarmowy, numer alarmowy, numery alarmowe, 112 -
Usługi powszechne TP SA w 2010
12:44 09.05.2011
... do sieci i usuwania uszkodzeń. Ponieważ wymienione wskaźniki mają największy wpływ na poziom jakości usług odczuwany przez klienta, operator winien podejmować działania, które skutecznie będą poprawiać jakość usług. Poniżej przedstawiono szczegółową analizę wskaźników w ujęciu krajowym i w ujęciu strefowym. 1. Czas oczekiwania na przyłączenie ...
Tematy: usługa powszechna, tpsa, TP SA, usługi telekomunikacyjne -
Usługa powszechna TP SA 2006-2009
10:44 05.05.2010
... sprawności łącza dostępowego. UKE podkreśla, iż jest to najważniejszy element jakości realizacji usługi powszechnej, gdyż określa jakość świadczenia usługi abonamentu i stanowi o możliwości korzystania z usług telekomunikacyjnych. Podsumowując realizację przez TP usługi powszechnej, UKE stwierdza, że na koniec 2009 r.: Spółka wywiązała się ...
Tematy: usługa powszechna, tpsa, TP SA, usługi telekomunikacyjne -
Usługa powszechna TP SA w 2009
13:31 22.02.2010
Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował analizę wskaźników jakości usługi powszechnej świadczonej przez Telekomunikację Polską S.A. w 2009 r. na podstawie informacji dostarczonych przez Spółkę. UKE podaje, że po przeprowadzonej analizie porównawczej wskaźników dostępności i jakości świadczenia usługi powszechnej - na podstawie informacji ...
Tematy: usługa powszechna, tpsa, TP SA, usługi telekomunikacyjne -
Usługi powszechne TP SA w 2008
01:13 16.03.2009
... 94,90%; w roku 2007 wynik ten wyniósł 92,70% (powinien być co najmniej 90%). 4) czas oczekiwania na uzyskanie połączenia z numerami usług świadczonych z udziałem personelu Wartości poszczególnych parametrów przedmiotowego wskaźnika w poszczególnych strefach numeracyjnych były zróżnicowane i kształtowały się następująco: średni czas zawierał się ...
Tematy: usługa powszechna, tpsa, TP SA, usługi telekomunikacyjne -
Usługa powszechna z GSM4F 2008
14:04 30.09.2008
... warunków świadczenia usług, a nawet do niemożliwości korzystania z nich. Podsumowanie wyników badań Jakość transmisji głosu Jakość transmisji głosu jest niższa niż zapewniana w stacjonarnych sieciach PSTN. Rozwiązanie zapewnia jakość transmisji głosowej porównywalnej z jakością oferowaną w sieciach mobilnych GSM/UMTS, przy czym jakość transmisji ...
Tematy: usługi telekomunikacyjne, tpsa, usługi powszechne, usługa powszechna -
Usługi powszechne TP SA I-VI 2008
03:05 01.09.2008
... 0,15% w 2 strefach numeracyjnych (Kraków i Rzeszów) do 0,07% w 1 strefie numeracyjnej (Chełm). 8) jakość transmisji danych w paśmie fonicznym za pomocą modemów była zróżnicowana i w poszczególnych ... telefonicznych, czas oczekiwania (sekundy) na uzyskanie połączenia z numerem usług świadczonych z udziałem personelu operatora (9050, 9051, 9330, 9393), ...
Tematy: usługa powszechna, tpsa, TP SA, usługi telekomunikacyjne