kobiety w internecie - wiadomości i porady tematyczne
-
Starsze kobiety szturmują media społecznościowe
00:45 08.03.2015
... . Jak podają wyniki przeprowadzonego raportu zainteresowanie serwisem Facebook wśród kobiet w wieku 45-54 i 55-64 lat wzrosło w ostatnim roku odpowiednio o 32% i 27%. Kobiety równie chętnie korzystały z serwisów LinkedIn, gdzie liczba uczestniczek po 50 roku życia wzrosła o 63% i YouTube, który zwiększył zainteresowanie wśród kobiet ...
Tematy: social media, media społecznościowe, kobiety, kobiety w internecie -
Zakupy w sieci: kobiety kupują z głową
13:30 21.05.2013
... i takie miłośniczki zakupów w sieci, które decydują się na to nawet kilka razy w tygodniu (2,9%). Czego szukają i co kupują kobiety w Internecie? Polki zapytane o to, czego najczęściej poszukują w Internecie wskazały na takie kategorie jak: Odzież, obuwie, dodatki (76% ankietowanych), Dom i wnętrze (44,5%), Zdrowie i uroda (43,7% ) oraz ...
Tematy: kobiety, zakupy w sieci, badania kobiet, kobiety w internecie -
Polskie kobiety w Internecie
11:27 08.03.2012
... i te stworzone przez kobiety w okresie od 1 marca 2011 do 1 marca 2012 roku. Kobieta doceniana w sieci Słowo „kobiecość” pojawiło się w Internecie prawie 23 tys. ... o linię, wskazuje na to, że kobiety traktują swój wygląd bardzo poważnie, czasem niepokojąco poważnie. „Chcę być piękna” – te słowa pojawiły się w internecie prawie 1,3 tys. razy. 950 ...
Tematy: kobiety, internet, monitoring mediów, kobiety w internecie -
Profil polskiej internautki
10:57 08.03.2012
... 2011" i "Finanse i plany finansowe internautów". Informacje o trendach w modzie czy nowościach kosmetycznych, a może porady dla młodej mamy lub wiadomości biznesowe – czego kobiety szukają w sieci najchętniej? Młodość niejedno ma imię – czas zabawy i beztroski przeplata się z wyzwaniami natury edukacyjnej. Stroną, która odnotowuje najwyższy procent ...
Tematy: kobiety, internet, kobiety w internecie, kobieta w internecie -
Jakie kobiety robią zakupy w Internecie?
12:57 03.03.2010
... uprawiają tzw. „window shopping”. Również w sklepach internetowych kobiety bardzo chętnie przeglądają produkty, nie kupując ich. Codziennie w sieci zakupy robi tylko 1% pań, a aż 21% zadeklarowało, że każdego dnia odwiedza sklepy internetowe. Najwięcej z ankietowanych dokonuje zakupów w Internecie sporadycznie – kilka razy w roku. Zdaniem Ceneo.pl ...
Tematy: kobiety, zakupy przez Internet, zakupy, badania kobiet