eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematykompetencje pracownika

kompetencje pracownika - wiadomości i porady tematyczne

  • 10 typów pracowników, których warto mieć w firmie

    10 typów pracowników, których warto mieć w firmie

    00:26 19.05.2015

    ... doświadczenie czy dyspozycyjność. Warto jednak zwrócić uwagę na tzw. kompetencje miękkie, czyli predyspozycje społeczne i cechy charakteru kandydata. Pakita Łowczyńska, HR Director ... branży, w której działa firma, pożądane mogą być zupełnie inne cechy pracownika. Zdolności społeczne w niektórych sytuacjach sprawdzają się bardziej niż fachowa wiedza ...

    Tematy: pracownicy, rekrutacja pracowników, kompetencje pracownika, kompetencje miękkie
  • Wynagradzanie za kompetencje

    Wynagradzanie za kompetencje

    16:41 02.12.2014

    ... , którego wysokość uzależniona jest od posiadania przez pracownika kompetencji (wiedzy, doświadczenia, umiejętności, cech psychofizycznych) kluczowych dla danego stanowiska. W tym przypadku rozwój kompetencji powinien przełożyć się na wzrost płacy. Filozofia wynagrodzeń oparta o kompetencje ma na celu zwiększyć i utrzymać przewagę konkurencyjną ...

    Tematy: wynagradzanie za kompetencje, kompetencje, wynagrodzenie, płaca
  • Profil kompetencyjny

    Profil kompetencyjny

    16:50 01.12.2014

    ... odniesienia dla pracownika, który dzięki temu wie, na rozwój których cech powinien położyć szczególny nacisk. Profile kompetencyjne, oprócz wyznaczania ścieżki rozwoju, służą także planowaniu potrzeb rekrutacyjnych. Modele i profile kompetencyjne powinny uwzględniać: kompetencje ogólno-organizacyjne kompetencje merytoryczne kompetencje zadaniowe

    Tematy: profil kompetencyjny, model kompetencji, kompetencje, kompetencje pracownika
  • Kompetencje specyficzne dla roli

    Kompetencje specyficzne dla roli

    14:34 26.11.2014

    Tzw. hierarchiczne, wymagane od pracowników w związku z pełnionymi przez nich rolami (lider, strateg, pracownik szeregowy itp.). Na ich podstawie możliwe jest porównywanie pracowników na tych samych szczeblach hierarchii oraz planowanie ich ścieżek rozwoju.

    Tematy: kompetencje specyficzne dla roli, kompetencje, umiejętności, kompetencje pracownika
  • Kompetencje specyficzne dla funkcji

    Kompetencje specyficzne dla funkcji

    13:59 26.11.2014

    Kompetencje wymagane w pracy na określonym stanowisku lub w konkretnym zawodzie. Na ich podstawie można dokonać porównań między pracownikami danej komórki organizacyjnej, a także zaplanować ścieżkę rozwoju zawodowego pracowników.

    Tematy: kompetencje specyficzne dla funkcji, kompetencje, umiejętności, kompetencje pracownika
  • Kompetencje

    Kompetencje

    13:57 26.11.2014

    ... z danego zakresu, umiejętności postawy (chęci do praktycznego wykorzystania posiadanej wiedzy). Jako jedna ze składowych kompetencji wymieniane są również cechy osobowościowe. Kompetencje nabywane są przez całe życie, a ich oceny dokonuje się głównie poprzez obserwacje zachowań. Za G. Filipowiczem wyróżnić można pięć poziomów kompetencji ...

    Tematy: kompetencje, umiejętności, poziomy kompetencji, kompetencje pracownika
  • Kluczowe kompetencje

    Kluczowe kompetencje

    13:55 26.11.2014

    ... , inicjatywność i przedsiębiorczość, świadomość i ekspresja kulturalna. Proces rozwijania kompetencji kluczowych trwa przez całe życie. Jako kluczowe kompetencje określa się również kompetencje najistotniejsze z punktu widzenia pracodawcy na konkretnym stanowisku, a więc te, które pozwolą na osiągnięcie przez pracownika najlepszych wyników.

    Tematy: kluczowe kompetencje, kompetencje, umiejętności, kompetencje pracownika
  • Kompetencje pracownika sprzedaży należy mierzyć

    Kompetencje pracownika sprzedaży należy mierzyć

    00:06 26.10.2014

    ... mechanizm, ale głównie od tego, jak skuteczni są ci pracownicy. I tak jak każdy mechanizm wymaga przeglądu, tak samo przeglądu wymagają kompetencje zespołu sprzedaży. Kto w sprzedaży osiąga najlepsze efekty? Badania sugerują, że najbardziej skutecznymi sprzedawcami są osoby, które naprawdę rozumieją ludzkie zachowania ...

    Tematy: kompetencje pracownika, pracownik sprzedaży, skuteczny sprzedawca
  • Kwalifikacje pracowników niedopasowane do stanowiska pracy

    Kwalifikacje pracowników niedopasowane do stanowiska pracy

    00:05 24.08.2014

    ... decyzje z powodu trudnego rynku pracy. Później jednak porównują swoje kwalifikacje, kompetencje do osób zajmujących podobne lub wyższe stanowiska. Zdarza się, że ... Węgrzyn. – Wystarczyłoby czasem zmienić formułę rocznych rozmów rozwojowych lub zapytać pracownika wprost: „co jest Ci potrzebne, co wykorzystujesz do efektywnego wykonywania zadań ...

    Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy, kwalifikacje pracowników, kompetencje pracownika

poprzednia  

1 ... 4 5



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: