eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematykompetencje pracownika

kompetencje pracownika - wiadomości i porady tematyczne

  • Jak dobrze wybrać szkolenia dla pracowników?

    Jak dobrze wybrać szkolenia dla pracowników?

    00:58 05.06.2016

    ... to wysyp różnego rodzaju firm szkoleniowych, niekoniecznie posiadających odpowiednie kompetencje. Jak w takim razie uniknąć wyboru nieprawidłowo przeprowadzonego szkolenia? ... oraz przy mniejszym nakładzie finansowym. Wdrażania innowacji - gdy nie chcemy nauczyć pracownika, jak lepiej wykonywać pracę, tylko zachęcić do myślenia, jak ją wykonywać ...

    Tematy: szkolenia dla pracowników, kursy dla pracowników, e-learning, gry symulacyjne
  • Jak prawidłowo rozwijać kompetencje miękkie?

    Jak prawidłowo rozwijać kompetencje miękkie?

    15:01 17.03.2016

    ... nieodkryty potencjał, który ujawni się po odpowiednim treningu. Jak jednak prawidłowo rozwijać kompetencje miękkie? Istnieje na to kilka sposobów, z którymi koniecznie powinniśmy zapoznać kandydata, czy też pracownika. Zadowalające rezultaty przynosi uczestnictwo w szkoleniach lub warsztatach dotyczących rozwoju kompetencji miękkich. Zaangażowanie ...

    Tematy: kompetencje miękkie, kompetencje pracownika, cechy pracownika, rozwój pracownika
  • Kompetencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi

    Kompetencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi

    08:36 21.12.2015

    ... na dwóch płaszczyznach: nabywanie kompetencji, wykorzystywanie kompetencji. Jest to definicja kompetencji zorientowana na pracownika – podobnie – jak pogląd przytoczony we wstępie do artykułu. Kompetencje można rozwijać przez całe życie Kompetencje nie są cechami stałymi. Zmieniają się wraz z doświadczeniem oraz rozwojem zawodowym i życiowym ...

    Tematy: kompetencje w zarządzaniu, zarządzanie zasobami ludzkimi, kompetencje, zarządzanie przez kompetencje
  • Rekrutacja pracowników: pracodawcy stawiają na kompetencje miękkie

    Rekrutacja pracowników: pracodawcy stawiają na kompetencje miękkie

    12:33 16.07.2015

    ... poznawczych. Reszta jest zasługą kompetencji emocjonalnych i społecznych. Główne wnioski z badania: 92% dyrektorów HR na świecie i 91% w Polsce jest zdania, że kompetencje emocjonalne i społeczne odgrywają coraz większą rolę w miarę, jak tempo globalizacji rośnie, a struktury organizacyjne ulegają zmianom. 91% dyrektorów HR na świecie ...

    Tematy: kompetencje miękkie, kompetencje pracownika, cechy pracownika, rynek pracy
  • 10 typów pracowników, których warto mieć w firmie

    10 typów pracowników, których warto mieć w firmie

    00:26 19.05.2015

    ... doświadczenie czy dyspozycyjność. Warto jednak zwrócić uwagę na tzw. kompetencje miękkie, czyli predyspozycje społeczne i cechy charakteru kandydata. Pakita Łowczyńska, HR Director ... branży, w której działa firma, pożądane mogą być zupełnie inne cechy pracownika. Zdolności społeczne w niektórych sytuacjach sprawdzają się bardziej niż fachowa wiedza ...

    Tematy: pracownicy, rekrutacja pracowników, kompetencje pracownika, kompetencje miękkie
  • Wynagradzanie za kompetencje

    Wynagradzanie za kompetencje

    16:41 02.12.2014

    ... , którego wysokość uzależniona jest od posiadania przez pracownika kompetencji (wiedzy, doświadczenia, umiejętności, cech psychofizycznych) kluczowych dla danego stanowiska. W tym przypadku rozwój kompetencji powinien przełożyć się na wzrost płacy. Filozofia wynagrodzeń oparta o kompetencje ma na celu zwiększyć i utrzymać przewagę konkurencyjną ...

    Tematy: wynagradzanie za kompetencje, kompetencje, wynagrodzenie, płaca
  • Profil kompetencyjny

    Profil kompetencyjny

    16:50 01.12.2014

    ... odniesienia dla pracownika, który dzięki temu wie, na rozwój których cech powinien położyć szczególny nacisk. Profile kompetencyjne, oprócz wyznaczania ścieżki rozwoju, służą także planowaniu potrzeb rekrutacyjnych. Modele i profile kompetencyjne powinny uwzględniać: kompetencje ogólno-organizacyjne kompetencje merytoryczne kompetencje zadaniowe

    Tematy: profil kompetencyjny, model kompetencji, kompetencje, kompetencje pracownika
  • Kompetencje specyficzne dla roli

    Kompetencje specyficzne dla roli

    14:34 26.11.2014

    Tzw. hierarchiczne, wymagane od pracowników w związku z pełnionymi przez nich rolami (lider, strateg, pracownik szeregowy itp.). Na ich podstawie możliwe jest porównywanie pracowników na tych samych szczeblach hierarchii oraz planowanie ich ścieżek rozwoju.

    Tematy: kompetencje specyficzne dla roli, kompetencje, umiejętności, kompetencje pracownika
  • Kompetencje specyficzne dla funkcji

    Kompetencje specyficzne dla funkcji

    13:59 26.11.2014

    Kompetencje wymagane w pracy na określonym stanowisku lub w konkretnym zawodzie. Na ich podstawie można dokonać porównań między pracownikami danej komórki organizacyjnej, a także zaplanować ścieżkę rozwoju zawodowego pracowników.

    Tematy: kompetencje specyficzne dla funkcji, kompetencje, umiejętności, kompetencje pracownika
  • Kompetencje

    Kompetencje

    13:57 26.11.2014

    ... z danego zakresu, umiejętności postawy (chęci do praktycznego wykorzystania posiadanej wiedzy). Jako jedna ze składowych kompetencji wymieniane są również cechy osobowościowe. Kompetencje nabywane są przez całe życie, a ich oceny dokonuje się głównie poprzez obserwacje zachowań. Za G. Filipowiczem wyróżnić można pięć poziomów kompetencji ...

    Tematy: kompetencje, umiejętności, poziomy kompetencji, kompetencje pracownika

poprzednia  

1 ... 4 5 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: