marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Dlaczego warto pisać bloga
00:04 24.12.2006
... zło. Przekonał się o tym Kevin Hillstrom, który rok swojego życia spędził na pisaniu książki poświęconej tematyce marketingu baz danych (database marketing). Jej pojawieniu się na rynku towarzyszyły ogromne emocje autora, które z czasem przekształciły się we frustrację spowodowaną niewielkim zainteresowania czytelników. Po ...
Tematy: blog, blogi, dzienniki internetowe, public relations -
Marketing wirusowy
00:25 07.10.2006
... , że automatycznie generował reklamy na końcu każdej wiadomości sugerujące odbiorcy, aby ten skorzystał z darmowej usługi. Marketing wirusowy obejmuje szereg różnorodnych technik począwszy od e-maili, poprzez marketing słowny, aż po wyszukane treści video i nagrania audio. Użycie różnych form marketingu wirusowego prezentuje powyższy diagram ...
Tematy: marketing wirusowy, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama internetowa -
Marketing internetowy bardziej popularny
13:33 12.09.2006
90 proc. internautów subskrybuje newslettery, a prawie połowa przedsiębiorstw korzysta z e-mail marketingu w realizacji swojej strategii marketingowej - wynika z trzeciej edycji badania firmy Sare na temat wykorzystania poczty elektronicznej. Swoje badanie Sare realizuje od trzech lat. W tegorocznej edycji ankieta rozbudowana została o dodatkowe ...
Tematy: newslettery, newsletter, badania internautów, e-mail marketing -
Relacje z klientem w e-biznesie
13:46 08.08.2006
... wykorzystanie potencjału innych klientów w budowie wartości dla klienta, marketing doświadczeń, czyli wykorzystanie rozrywki, nauki czy estetyki w procesie budowy trwałych ... , czyli digitalizacja oraz wzbogacanie w informacje, następują łącznie. Sklep internetowy Amazon.com dokonuje wirtualizacji oferowanych produktów głównie poprzez wzbogacanie ich ...
Tematy: relacje z klientem, marketing internetowy, strategia marketingowa, e-marketing -
Reklama internetowa skierowana do dzieci
13:27 21.07.2006
... odgrywają produkty danej marki), zawiera od jednej do ponad 60 tego typu gier. Ponadto, 64 proc. stron internetowych wykorzystuje tzw. marketing wirusowy (marketing zachęcający dzieci do rozmowy z rówieśnikami na tematy dotyczące danych produktów), a ponad połowa stron daje dzieciom dostęp do reklam telewizyjnych ...
Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama online, skuteczność reklamy internetowej -
Product placement w grach wideo
11:47 28.06.2006
... pokaźna, nawet jeśli porównamy ją z kosztem produkcji całej gry. Podobnie jak na rynku filmowym Entertainment Marketing Association (EMA)15, na rynku elektronicznej rozrywki United Talent Agency, Massie Inc. i wiele innych ... Piotr Ratajczyk pracuje w Katedrze Marketingu Produktu AE Poznań. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: product placement, gry wideo, marketing internetowy, marketing -
Pięć błędów marketingu internetowego
00:04 26.04.2006
... rzecz biorąc, unikalne wizyty i oglądalność strony przedstawiają najbardziej dokładną miarę sukcesu kampanii. Błąd 4 - Ignorowanie zwrotu z inwestycji Jeśli chodzi o marketing internetowy, ludzie mają zwyczaj ignorowania najbardziej oczywistego z wszystkich pytania: czy osiągnąłem przyzwoity zwrot z inwestycji w tej konkretnej kampanii? Nie można ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing sieciowy, reklama w internecie -
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
14:17 11.04.2006
... się więc wspólnie, jak polskie serwisy farmaceutyczne wypadają na tle aktualnie obowiązujących standardów światowych. Na początek przykład idealny. Odwiedźmy serwis internetowy poświęcony zwiększeniu świadomości i wiedzy kobiet dotyczących okresu menopauzy. O grze aktorskiej bohaterki strony, Cheryl Leed można wypowiadać się w samych superlatywach ...
Tematy: branża farmaceutyczna, firmy farmaceutyczne, marketing internetowy -
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
11:50 03.03.2006
Spółki giełdowe znajdują się w punkcie zwrotnym wykorzystania Internetu w marketingu. Choć obecnie ten obszar działań wydaje się jeszcze nie w pełni wykorzystany, to managerowie i specjaliści marketingu z firm notowanych na GPW deklarują przykładanie coraz większego znaczenia do marketingu internetowego i potwierdzają posiadanie budżetów na rozwój ...
Tematy: Spółki giełdowe, marketing internetowy, relacje z klientem, strona firmowa -
Skuteczna reklama w interncie
11:35 24.02.2006
... być komunikowana we wszystkich kanałach promocji produktu, nie tylko online, ale i offline, np. adres internetowy komunikowany w kampanii prasowej. I co jest bardzo ważne, skuteczność gry (szczególnie z punktu widzenia reklamodawcy) będzie o ... HYPERmedia. kontakt: e.chlebinska@hypermedia.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: e-marketing, marketing internetowy, advergaming, gry reklamowe