marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
00:46 23.05.2015
Rynek polskiej reklamy internetowej w 2015 roku będzie wart 2,77 mld zł. Jednak nawet największy budżet reklamowy nie sprawi, że kampania okaże się skuteczna, jeśli firmy popełnią poważne błędy. Ich skutkiem może być utrata klientów. Jakich błędów unikać? Pozyskanie nowego klienta kosztuje 6 razy więcej niż utrzymanie stałego. Wiele firm popełnia ...
Tematy: reklama internetowa, e-marketing, marketing online, reklama w internecie -
SEO i SEM dla opornych – 7 najważniejszych pojęć
00:20 08.05.2015
... należy czekać od 3 do nawet 6 miesięcy. Przed rozpoczęciem działań pozycjonerskich dobrze jest stronę najpierw zoptymalizować. 2. SEM SEM, czyli Search Engine Marketing, to wszystkie działania e-marketingowe, podejmowane w celu jak najlepszego wypromowania danej strony w wyszukiwarce. Mało tego – strona powinna pojawiać się wysoko w wynikach ...
Tematy: SEO, SEM, pozycjonowanie, pozycjonowanie strony www -
Tam, gdzie Customer Intelligence spotyka Marketing Automation
09:43 23.04.2015
... subskrybentów. Zapewnia to dostęp do najbardziej aktualnych danych i profili klientów, dzięki czemu możliwe jest prowadzenia efektywnego dialogu one-to-one za pomocą Marketing Automation. Jako że marketingowcy mają dziś dostęp do ogromnych ilości danych ze źródeł zewnętrznych, w tym z mediów społecznościowych, sklepów internetowych, wielokanałowego ...
Tematy: Customer Intelligence, marketing Automation, marketing internetowy, e-mail marketing -
Landing page: mała litera przyciąga uwagę
14:26 20.04.2015
... może zwiększyć konwersję i przełożyć się na lepszy wynik finansowy. Michał Hryniszyn, prezes agencji Migomedia.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
Tematy: landing page, landing pages, marketing, marketing internetowy -
Czy reklama behawioralna zepchnie spam do podziemia?
00:41 16.04.2015
... maili dziennie. Tak wynika z obliczeń Radicati Group. Jedną z czołowych branż, które dokładają największą cegiełkę do ruchu mailingowego w Sieci, jest oczywiście marketing. Według statystyk Forrester Research marketerzy w skali roku wysyłają około 258 mld maili. Problem tkwi jednak w tym, że 89% maili w Sieci ...
Tematy: reklama behawioralna, e-mail marketing, spam, marketing internetowy -
E-mail marketing: jak to robić zgodnie z prawem?
12:15 16.03.2015
... ogranicza się do … (posiadane informacje o podmiocie). Dane osobowe, będące w posiadaniu administratora danych, przetwarzane są w celu … (cel przetwarzania danych, np. marketing własnych produktów i usług) i nie przewiduje się ich przekazywania podmiotom trzecim / mogą być przekazywane partnerom handlowym administratora. Mają Państwo prawo dostępu ...
Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery -
E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej
00:20 03.02.2015
Specjaliści od e-mail marketingu nie pozostawiają wątpliwości - najlepszy czas na rozpoczęcie budowania kontaktu z klientem następuje tuż po jego zapisaniu się na newsletter. Po pierwsze dlatego, że jest to wyraźny znak zainteresowania naszą marką, po wtóre - to sygnał gotowości na przyjęcie oferty z naszej strony. Jak skutecznie powitać nowego ...
Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery -
Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy
12:12 26.01.2015
... ten cel mniej przeznaczają nawet Niemcy, 4,9 mld euro. Polskie firmy na promocję w sieci przeznaczyły w ubiegłym roku 315,2 mln euro. Jednak marketing internetowy nad Wisłą ciągle się rozwija. – Roczne tempo wzrostu szacowane jest na nawet 20 proc., co przy uwzględnieniu mniejszych proporcjonalnie mniejszych ...
Tematy: e-commerce, handel elektroniczny, Facebook, zakupy online -
Jaki retargeting jest odpowiedni dla Twojego biznesu?
12:10 19.12.2014
Dotarcie z komunikatem reklamowym do odpowiedniego odbiorcy jest obecnie najważniejszym zadaniem marketingowców, które bezpośrednio przekłada się na sprzedaż. Jedną z najbardziej skutecznych metod targetowania reklamy online jest retargeting. Pozwala na ponowne dotarcie z komunikatem reklamowym do użytkowników, którzy przynajmniej raz odwiedzili ...
Tematy: retargeting, reklama online, działania marketingowe, marketing internetowy -
E-mail marketing w Polsce 2014
09:59 15.12.2014
... klientami. Informacje o badaniu Jedenaste Badanie poczty elektronicznej objęte zostało patronatem medialnym Bankier.pl, patronatem merytorycznym iab.Polska i branżowym Magazyn Online Marketing Polska, Mediarun, The Warsaw Voice oraz Nowoczesna Firma. Parterem specjalnym raportu jest Fotolia. Badanie po raz kolejny zostało przeprowadzone w ramach ...
Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery