eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarki luksusowe

marki luksusowe - wiadomości i porady tematyczne

  • Najlepsze marki świata bazują na ideałach

    Najlepsze marki świata bazują na ideałach

    00:15 31.01.2012

    ... . Dzięki temu specjalnemu badaniu uzyskano wiedzę na temat skojarzeń aktywowanych w ludzkich umysłach przez marki należące do indeksu Stengel 50 oraz marki konkurencyjne względem nich. Stwierdzono, że marki charakteryzujące się wysokimi wskaźnikami wzrostu są aktywne w pięciu fundamentalnych obszarach ogólnoludzkich wartości: Wywoływanie radości ...

    Tematy: marki, kreowanie marki, marki luksusowe, najbardziej znane marki
  • Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2011

    Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2011

    10:50 11.08.2011

    ... jest obecnych 86% kluczowych marek z tego sektora) oraz alkoholi i używek (dostęp do 82% marek). Najsłabiej reprezentowane są w Polsce luksusowe marki związane z usługami hotelowymi (34%), marki akcesoriów i dodatków (50%) oraz odzieży, obuwia i torebek (53%). Prognozujemy, że ta sytuacja będzie się zmieniała i w najbliższych latach coraz ...

    Tematy: dobra luksusowe, preferencje zakupowe, marki luksusowe, rynek dóbr luksusowych
  • Najcenniejsze marki świata 2011 - produkty luksusowe

    Najcenniejsze marki świata 2011 - produkty luksusowe

    00:20 15.05.2011

    ... dorocznym rankingiem najcenniejszych marek świata pod nazwą BrandZ Top 100 marki luksusowe zajęły drugie miejsce pod względem dynamiki wzrostu. Na podstawie pełnych wyników badania, opublikowanego w poniedziałek 9 maja 2011 r., można stwierdzić, że marki luksusowe znajdują się wśród najbardziej pożądanych i najdroższych, co w dużej mierze stanowi ...

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki
  • Rosną wydatki na dobra luksusowe

    Rosną wydatki na dobra luksusowe

    13:33 13.05.2010

    ... luksusowe w Polsce mogą sięgnąć w tym roku 27 mld złotych, a w ciągu najbliższych 2-3 lat możliwy jest ich wzrost nawet o połowę. Polacy bogacą się w szybkim tempie, dobrze znają najważniejsze marki ... większa akceptacja wyższych obciążeń podatkowych nakładanych na dobra luksusowe. Podobnie, wraz ze wzrostem dochodu podatnika, rośnie jego skłonność do ...

    Tematy: dobra luksusowe, marki luksusowe, luksus, rynek dóbr luksusowych
  • Luksusowe jachty symbolem prestiżu

    Luksusowe jachty symbolem prestiżu

    01:12 17.01.2010

    ... jachtów z najwyższej półki przepych jest na porządku dziennym, nie dziwią więc marmurowe kolumny, zdalnie sterowane okna panoramiczne, biblioteki czy windy. Luksusowe jachty niczym pałace na wodzie dumnie suną po morskiej tafli przyciągając zazdrosne spojrzenia. Na pokładach tych najbardziej ekskluzywnych znajdują się ...

    Tematy: jacht, zakup jachtu, luksusowe jachty, dobra luksusowe
  • Rynek spożywczy 2008: produkty luksusowe

    Rynek spożywczy 2008: produkty luksusowe

    00:59 29.04.2008

    ... odgrywa wódka. PMR szacuje, iż w 2007 roku wartość sprzedaży wódek luksusowych wyniosła w Polsce ponad 480 mln zł. W nadchodzących latach produkty luksusowe na rynku wódki będą nadal zyskiwać na znaczeniu, jednak tempo wzrostu nie będzie tak dynamiczne jak obecnie. To właśnie w głównej ...

    Tematy: rynek spożywczy, rynek żywności, branża spożywcza, przemysł spożywczy
  • Więź klienta z luksusową marką

    Więź klienta z luksusową marką

    13:02 19.04.2007

    ... być jednak konieczne. Bez względu na to, czy firma produkuje dobra luksusowe, czy te z niższej półki, ma ten sam cel – utrzymać się na rynku ... jednocześnie dysponują odpowiednio grubym portfelem, aby swą pasję realizować w towarzystwie motocykla marki Harley-Davidson. „Zrealizowaną kampanią mediową chcieliśmy wzbudzić w nich chęć posiadania motocykla ...

    Tematy: marki luksusowe, dobra luksusowe, zwyczaje konsumentów, preferencje zakupowe
  • Wrażliwy prestiż marki luksusowej

    Wrażliwy prestiż marki luksusowej

    20:02 23.10.2004

    ... marką. Wszystkie te zabiegi mają jeden podstawowy cel – stworzenie bardzo silnej emocjonalnej więzi konsumenta z marką, więzi, która przekształci zwykłego konsumenta marki w prawdziwego jej miłośnika. TRADYCYJNA REKLAMA CORAZ MNIEJ SKUTECZNA, czyli: wejdźmy do świadomości konsumenta tylnymi drzwiami W przypadku marek luksusowych tradycyjna reklama ...

    Tematy: marki luksusowe, reklama, promocja marki, zwyczaje konsumentów

poprzednia  

1 ... 6 7



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: