marki własne - wiadomości i porady tematyczne
-
Spożywcze marki własne w 2011 roku
12:16 20.01.2012
... własnych miały 12,8 proc. udział w koszyku spożywczym (wg badania Nielsen przeprowadzonego w okresie luty 2010-marzec 2011). W przeciwieństwie do produktów konkretnych producentów, marki własne odnotowały 18 proc. wzrost sprzedaży. Dlatego Inspekcja Handlowa na zlecenie UOKiK regularnie kontroluje jakość oraz oznakowanie tych towarów – w 2011 roku ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Marki własne detalistów w Polsce 2011-2013
00:15 14.10.2011
... pt. "Marki własne detalistów w Polsce 2011. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2011-2013", wartość rynku marek własnych w ... markowych, wpisały się w potrzebę bardziej racjonalnych wydatków. Poza tym nastąpił wyraźny wzrost akceptacji marki własnej. Tym samym okres osłabienia gospodarczego przyczynił się do poprawy wizerunku towarów private ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Marki własne detalistów w Polsce 2010
10:00 22.10.2010
... marki decydują się kolejne sieci handlowe, np. Piotr i Paweł czy Żabka. „W tej chwili coraz więcej sieci handlowych jest w stanie zaoferować swoim klientom produkty marek własnych co najmniej dwóch poziomów cenowych i jakościowych. Marki własne ... sklepów dyskontowych, w których marki własne odpowiadają za największy spośród wszystkich kanałów udział w ...
Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki -
Polacy polubili marki własne
13:39 19.08.2010
... decyduje nie tylko niższa cena, ale też niezła jakość. Dając towarom własne imię, sklepy dbają o zawartość opakowania. W Carrefour np. proces przygotowywania nowego produktu trwa ... spróbować m.in. domowych pyz drożdżowych, serów smażonych i sałatek. - Nowa kolekcja marki Piotr i Paweł składa się ze specjalnie dobranych produktów, których opakowanie ...
Tematy: marki własne, private label, najpopularniejsze marki, sklepy dyskontowe -
Marki własne produktów sprzedają się lepiej
12:46 28.01.2010
... marki własne były siłą napędową także rynku mrożonej żywności. Z danych firmy MEMRB wynika, w 2009 r. ich udział w segmencie mrożonek warzywnych i owocowych zwiększył się o niemal 2 proc., do 23 proc. Na marki własne ...
Tematy: marki własne, rynek żywności, produkty spożywcze, sprzedaż żywności -
Marki własne detalistów w Polsce 2009
12:50 03.12.2009
... zakupowych konsumentów oraz ich poglądów na temat marek własnych. Najpopularniejsze marki własne Z badania wynika, że najbardziej rozpoznawalnymi w Polsce markami własnymi są Tesco oraz ... , że kupuje produkty detalistów częściej niż rok temu, a 27%, że marki własne stanowią znaczną część ich zakupów. Podczas badania zadano także między innymi pytanie ...
Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki -
Marki własne sieci handlowych rosną w siłę
14:07 05.08.2009
... marek własnych są też na ogół tańsze od tych z markami producenta. Z badań Nielsena wynika, że większość ankietowanych jest przekonana, iż marki własne reprezentują niższą jakość niż producenckie. Dlatego wielu klientów wciąż woli zapłacić więcej za produkt markowy.
Tematy: marki własne, sieci handlowe, produkty spożywcze -
Marki własne detalistów w Polsce 2008
01:08 12.05.2008
... dostępne są już marki premium. Produkty tego typu charakteryzują się wysoką jakością i ceną porównywalną z cenami wiodących produktów markowych lub wyższą, oraz ciekawszymi i bardziej atrakcyjnymi, niż w przypadku tańszych private labels, opakowaniami. Wśród sieci hipermarketów Tesco i Carrefour oferują marki własne pozycjonowane w najwyższym ...
Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki -
Najpopularniejsze marki własne w Rosji 2007
03:34 12.11.2007
... Przykładowo, Mosmart zapowiedział wprowadzenie do końca 2007 r. drugiej marki własnej, tym razem w średnim segmencie cenowym. Z kolei Sedmoy Kontinent zamierza wprowadzić marki własne w segmencie średnim i premium. W przeciwieństwie do bardziej rozwiniętych krajów w Europie, w Rosji marki własne nie są służą sieciom handlowym do walki z konkurencją ...
Tematy: marki, najpopularniejsze marki, private label, marki własne
1 2
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- zakupy online
- zakupy
- marki
- decyzje zakupowe
- badania konsumentów
- sieci handlowe
- preferencje zakupowe
- zakupy internetowe
- handel detaliczny
- zwyczaje zakupowe
- ceny żywności
- zakupy w Internecie
- Biedronka
- sprzedaż detaliczna
- Lidl
- Carrefour
- preferencje konsumentów
- produkty spożywcze