marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - handel detaliczny
10:11 05.06.2014
... należąca do właścicieli sieci WalMart (nr 20 w globalnym rankingu detalistów, wartość marki: 4.6 mld USD) przetestowała ideę odbioru towarów tego samego dnia ... rankingu marek z sektora handlu detalicznego największy wzrost odnotowała IKEA, zwiększając wartość swojej marki aż o 61% i osiągając pułap 19,4 mld USD dzięki dużej sprzedaży w Chinach, ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki świata 2014 - produkty luksusowe
10:15 04.06.2014
... przekraczając pułap 111 mld USD. Większa ekskluzywność kluczem do sukcesu Producenci starają się dostosowywać do zmieniających się nawyków konsumentów. Najsłynniejsze marki luksusowe zaczęły stopniowo porzucać próby uczynienia swoich produktów dostępnymi dla szerszej gamy odbiorców, i ponownie zwróciły się w kierunku ekskluzywności. Louis Vuitton ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2014
00:55 01.06.2014
... rozwiązaniach technologicznych, a mianowicie Twitter (wartość marki: 14 mld USD) oraz LinkedIn (12 mld USD). „Marki usług cyfrowych, takie jak Google, Facebook, ... pomagają im organizować inne sfery życia. Aby uzyskać silniejszą obecność w ludzkich umysłach, marki typu Google kreślą ambitne plany, wychodząc poza granice dotychczasowych kategorii” – ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki świata 2014
12:32 22.05.2014
... znacznie wykraczające poza funkcjonalną rację bytu tej marki. Więcej niż zysk: Marki funkcjonujące w biznesie z powodów innych niż tylko osiągnięcie efektownego poziomu ... w górę o 81,1%, dowodząc, że firmy mające silne marki są w stanie zapewnić lepszą wartość swoim akcjonariuszom. Marki świata zachodniego odnotowały odbicie 2014 r. , zyskując ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Jak postrzegamy marki własne?
10:58 21.05.2014
... własnych, niechętnie się do tego przyznaje. - Im bardziej rozwinięty i bogaty w marki własne sektor, tym bardziej rozwinięta powinna być także komunikacja tych marek ... sektora, ale też posiadanie narzędzi, wiedzy i doświadczenia w budowaniu komunikacji marki. Dobrze komunikowana marka własna może być silnym graczem nawet w wysokomarżowych segmentach ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?
11:33 10.04.2014
... zostało ponad 2000 marek. Z badania wynika, że polscy konsumenci najchętniej polecają marki reprezentujące segmenty kojarzące się z przyjemnością i czasem wolnym lub mające ... aktualnych potrzeb. Na drugim biegunie znajduje się branża finansowa i energetyczna – marki z tych branż są najrzadziej polecane przez klientów. Branże najchętniej polecane ...
Tematy: badania konsumentów, marki, marka, lojalność klientów -
Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem
11:36 21.01.2014
... wymienionych marek określił(a)byś jako marki własne wybranych sieci handlowych?” wybrało prawidłową odpowiedź „wszystkie wymienione marki”. Pytania zadane respondentom sprawdzały również ... składu czy funkcjonowania produktu jest stosunkowo łatwe, marki własne odnotowują największy wzrost udziału. Sięganie po marki własne ułatwia konsumentom fakt, że ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Najsilniejsze marki w Polsce 2013
11:07 05.12.2013
... wyróżnialności, adekwatności, a także szacunku do marki i wiedzy o niej – wyjaśnia Jacek Młynarski, BAV Consulting Director. Marki o najwyższej wyróżnialności w Polsce w 2013 r. to ... . respondentów i ponad 50 tys. marek w 51 państwach. Badaniem polskim objęto marki dóbr i usług z blisko 100 kategorii rynkowych, a także marki instytucji i postaci ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?
12:57 29.11.2013
... zyskały ponad milion sympatyków – znalazła się kategoria Napoje. W porównaniu do równie potężnej, choć znacznie mniej aktywnej kategorii, jaką jest Żywność – marki napojowe skuteczniej angażują swoich konsumentów. Żywność jest jednak jedną z najrzadziej postujących branż (poniżej jednego postu dziennie). W kategoriach Piwo i Alkohole największe ...
Tematy: social media, Facebook, fanpage, marki -
Zarządzanie marką: ważna spójność
13:42 20.09.2013
... nie konsumują już naiwnie rozumianych produktów – konsumują marki i to, co marki mają im do zaoferowania w kontekście zaspokajania estetycznych i emocjonalnych potrzeb. Wspomniany ... jak powinno być, sugeruje trafne rozwiązania. Autentyczność i adekwatność O sile marki świadczy także jej autentyczność (spójność obietnicy brandu z podejmowanymi wobec ...
Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka