media - wiadomości i porady tematyczne
-
Ukryta reklama w mediach
00:02 27.11.2004
... przy współpracy dziennikarzy, wydawców, przedsiębiorców i PR-owców, tak, jak robimy to w ramach kampanii "Czyste Informacje". Mimo dostrzegania nieetycznych praktyk respondenci uważają media za wiarygodne źródło informacji. Zdecydowanie więcej badanych wierzy w informacje przedstawiane w mediach (48 proc.), niż w nie nie wierzy (22 proc.). Jak ...
Tematy: ukryta reklama, media, płatne teksty reklamowe -
5,6 mld PLN na reklamę
11:58 16.07.2004
W pierwszym półroczu 2004 roku na reklamę w Telewizji, Radiu i Prasie wydano ponad 5,613 mld złotych. To o 400 mln więcej (+7,66%) w porównaniu do I półrocza 2003 rok i o 159 mln więcej (+2,84%) w porównaniu do II półrocza 2003 roku. Porównując pierwsze półrocza ubiegłego i bieżącego roku Telewizja jako jedyne medium zanotowała spadek przychodów. ...
Tematy: reklama, wydatki na reklamę, rynek reklamy, media -
CRM dla mediów
12:16 11.05.2004
Na rynku pojawił się pakiet CRM4Media służący do wspomagania zarządzania relacjami z klientami, partnerami i prasą przeznaczony dla agencji reklamowych, PR, domów mediowych i wydawnictw. Narzędzie ułatwia codzienną pracę z kontrahentami i pozwala na rozwijanie indywidualnych relacji z wybranymi osobami i firmami. Program umożliwia w łatwy sposób ...
Tematy: crm, process4e, crm4media, media -
Metamorfoza MediaLink.pl
00:13 18.04.2004
Na początku kwietnia vortal MediaLink.pl wprowadził na swoje łamy nową oprawę graficzną i nowe logo. Uruchomił również dwa nowe podserwisy tematyczne. Do zmiany oprawy graficznej MediaLink.pl przygotowywano się od wielu tygodni. Nowa oprawa jest połączeniem przejrzystego układu treści oraz grafiki powstałej w stonowanych odcieniach kolorów, ...
Tematy: medialink.pl, media