metodologia badania - wiadomości i porady tematyczne
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2010
00:07 26.06.2010
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawiły ... . Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
Tematy: MegaPanel PBI/Gemius, statystyki internetu, Megapanel, metodologia badania -
Megapanel: serwisy tematyczne II 2010
08:30 26.04.2010
... , współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia ... w styczniu Informacje o badaniu Liczebność próby: N=17 265. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward ...
Tematy: MegaPanel PBI/Gemius, statystyki internetu, Megapanel, metodologia badania -
Megapanel PBI/Gemius: zmiany w prezentacji wyników
00:11 26.03.2010
... wprowadzonym zmianom przygotowanie analiz staje się dużo prostsze" – mówi Andrzej Garapich, Prezes PBI. "Marketerzy otrzymują porównywalne twarde dane, pochodzące z badania site-centric. Dodatkową pomoc przy tworzeniu media planów stanowi prezentacja rozbudowanego rankingu aplikacji oraz wprowadzenie większej liczby wskaźników, takich jak liczba ...
Tematy: MegaPanel PBI/Gemius, statystyki internetu, Megapanel, metodologia badania -
Badanie Megapanel: zmiana metodologii
13:53 05.03.2009
... , wymagający znacznych nakładów finansowych oraz przygotowania metodologicznego, obejmuje prace nad poprawą reprezentatywności panelu poprzez przeprowadzenie precyzyjnego badania strukturalnego. Uzyskana w wyniku badania wiedza o użytkownikach internetu pozwoli na poprawienie jakości danych. Efektów prac nad wdrożeniem drugiego obszaru zmian należy ...
Tematy: Megapanel, Megapanel PBI/Gemius, statystyki internetu, statystyki oglądalności