eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymoda

moda - wiadomości i porady tematyczne

  • Zrównoważony rozwój: moda cyrkularna szansą dla branży fashion?

    Zrównoważony rozwój: moda cyrkularna szansą dla branży fashion?

    00:50 01.12.2024

    ... Fashion Index, specjaliści Kearney rozszerzyli zakres badań o 20 proc., analizując sytuację 235 firm zajmujących się produkcją i sprzedażą odzieży w pięciu kategoriach – moda, bielizna, odzież sportowa, ubrania outdoorowe oraz obuwie. Dodatkowo przedsiębiorstwa te zostały podzielone na cztery segmenty – luksusowy, premium, masowy i fast fashion ...

    Tematy: gospodarka o obiegu zamkniętym, circular economy, ochrona środowiska, zrównoważony rozwój
  • Marki odzieżowe vs moda na Temu i Shein: jakie strategie przyjmują?

    Marki odzieżowe vs moda na Temu i Shein: jakie strategie przyjmują?

    10:00 03.10.2024

    ... kupujących i doświadczenie marki. Firma intensywnie rozwija sieć detaliczną, szczególnie w mniejszych i średnich miastach w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie przystępna cenowo moda Sinsay trafia do wrażliwych na cenę konsumentów – komentuje Sho Kondo, dyrektor zarządzający w Kondo&Partners Consulting, agencji konsultingowej dla firm ...

    Tematy: marki modowe, moda, firmy odzieżowe, odzież
  • Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki

    Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki

    11:49 19.09.2023

    ... dwa niepokojące zjawiska, które jeszcze bardziej skomplikują obsługę logistyczną tego sektora. Moda, czyli odzież wraz z obuwiem i akcesoriami od lat stanowi jedną z ... badanie, a większość danych zebrano na początku 2022 r. W tym krótkim okresie moda zdeklasowała kolejne na liście dostawy z restauracji (19%), kosmetyki i produkty wellness (17%), ...

    Tematy: moda, branża modowa, odzież, obuwie
  • Zakupy modowe online, czyli click&collect

    Zakupy modowe online, czyli click&collect

    15:00 24.10.2019

    Centra handlowe (63%) oraz internet (48%). To miejsca, w których Polacy najchętniej kupują odzież - wynika z badania zrealizowanego dla CBRE. Dziś kupujący mają do wyboru nie tylko szeroką gamę produktów, ale swobodnie również mogą decydować o tym, gdzie i kiedy zrobią zakupy. Z tego też względu sklepy odzieżowe powinny dokładać starań do ...

    Tematy: zakupy, zachowania konsumentów, click&collect, zakupy przez internet
  • Moda napędza konsumpcję

    Moda napędza konsumpcję

    10:19 23.11.2018

    Moda w Europie Środkowej i Wschodniej notuje pokaźne wzrosty i w wyraźny sposób stymuluje konsumpcję - pisze Colliers International w swoim najnowszym raporcie „ExCEEding Borders – the fashion ...

    Tematy: zachowania konsumentów, moda, centra handlowe
  • Polskie firmy odzieżowe - królowe social mediów

    Polskie firmy odzieżowe - królowe social mediów

    00:34 10.02.2017

    Polskie firmy odzieżowe coraz lepiej radzą sobie na rynku przepełnionym po brzegi tanią ofertą sieciówek. Okazuje się jednak, że na pochwałę zasługuje nie tylko ich sprzedaż i jakość oferowanych produktów, ale także sposób, w jaki funkcjonują one w internecie, a w szczególności w mediach społecznościowych. Agencja monitoringu mediów Newspoint wraz ...

    Tematy: monitoring mediów, marki modowe, polskie marki, moda
  • Modne buty, czyli gorący temat social media

    Modne buty, czyli gorący temat social media

    14:30 24.11.2016

    Tylko w ciągu ostatnich trzech tygodni w internecie i social mediach pojawiło się ponad 82 tys. wzmianek na temat obuwia – wynika z najnowszego badania IMM. Kupujemy, sprzedajemy i szukamy tych idealnych, które muszą być przede wszystkim ładne, wygodne oraz dobre jakościowo. Inspirują nas blogerki, które przez swoje media społecznościowe promują ...

    Tematy: buty, obuwie, moda, social media
  • Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.

    Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.

    11:28 19.10.2016

    Dom mediowy Codemedia przeanalizował wydatki na reklamę, które w I połowie br. ponieśli przedsiębiorcy reprezentujący branżę modową. Z analizy wynika, że najwięcej w marketing, podobnie zresztą jak w analogicznym okresie ubiegłego roku, zainwestowali producenci odzieży. Tuż za nimi uplasowała się kategoria "zegarki i biżuteria" i to własnie ona ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża odzieżowa
  • Trwa sezon "nie mam się w co ubrać". Co na to media społecznościowe?

    Trwa sezon "nie mam się w co ubrać". Co na to media społecznościowe?

    13:16 07.10.2016

    Wraz z nadejściem jesieni Polacy zajrzeli do swoich szaf i zadali sobie pytanie: jak się ubrać? Ponieważ to pytanie nie należy do najłatwiejszych, na przełomie września i października social media wypełniły się podobnymi dylematami. Zgodnie z danymi IMM w badanym okresie pojawiło się ponad 850 wpisów i komentarzy zawierających pytania typu "w co ...

    Tematy: moda, media społecznościowe, social media, Facebook
  • Urządzenia mobilne w modzie, czyli jak kupuje fashionista

    Urządzenia mobilne w modzie, czyli jak kupuje fashionista

    12:36 04.10.2016

    Japonia, Korea Południowa i Wielka Brytania to kraje, w których ponad połowa wszystkich modowych e-zakupów dokonywana jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych. To jeden z wniosków, jakie niesie za sobą Fashion Flash Report 2016 firmy Criteo - opracowanie poświęcone zachowaniom klientów branży modowej. W raporcie nie zabrakło również danych z ...

    Tematy: branża modowa, moda, zakupy, zakupy przez internet

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: