monitoring mediów - wiadomości i porady tematyczne
-
Polski Internet a Święta Wielkanocne
12:21 29.03.2013
... nadal stawia pod znakiem zapytania ich religijne przeżywanie zbliżających się świąt - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów przeprowadzonego w ramach projektu Kompas Social Media. Instytut Monitorowania mediów zbadał popularność haseł związanych z Wielkanocą w Internecie w marcu 2013 r. Wyniki okazały się zaskakujące. Jakie sprawy ...
Tematy: polski Internet, monitoring mediów, Święta, Wielkanoc -
Polskie tygodniki opinii w roku 2012
13:13 26.03.2013
... . Internauci i portale internetowe, a także dziennikarze i eksperci ocenili to jednak znacznie mniej przychylnie niż tekst Mellera. Instytut Monitorowania Mediów prowadzi badanie opiniotwórczości mediów nieprzerwanie od września 2003 r. Choć lider rankingu się zmienia, od lat o palmę pierwszeństwa walczą dzienniki. Tygodniki opinii wymieniają się ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Najczęściej cytowane media II 2013
12:45 25.03.2013
... odległym drugim miejscu znalazły się powołania dotyczące sportu, na trzecim kwestie ekonomiczne. Informacje o badaniu Analizę przeprowadzono na podstawie 4 693 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 28 lutego 2013 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) oraz stacje ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Sieci handlowe w mediach II 2013
12:45 19.03.2013
... – niekomercyjna obecność w mediach Luty 2013 roku w Internecie należał do Biedronki, w prasie zaś do Tesco. Największe znaczenie w całości miały jednak głosy z mediów społecznościowych, dlatego w ostatecznym rozrachunku popularności medialnej na pierwszym miejscu znalazła się Biedronka, na drugim zaś Tesco. Trzeci miejsce należało do ...
Tematy: najpopularniejsze sklepy, markety, badania internautów, internauci -
Najczęściej cytowane media I 2013
12:25 04.03.2013
... ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC). Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których padały nazwy mediów: tytułów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Polski Internet a środki na grypę
11:18 26.02.2013
... nieco inaczej. Wyraźna jest jednak tendencja wzrostowa w październiku i styczniu, spadkowa zaś w grudniu. Męska grypa – czy to się sprzeda? Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się kampanii „Męska Grypa” związanej z Gripeksem (US Pharmacia). Męska Grypa zyskała pewną popularność w mediach, głównie społecznościowych, głównie dzięki konkursowi ...
Tematy: leki, rynek OTC, wydatki na reklamę, reklama internetowa -
Polski Internet a Walentynki
12:17 14.02.2013
... trudno znaleźć wielbicieli serduszkowego szaleństwa. Internauci albo sprzeciwiają się komercjalizacji, albo są z lekka… sfrustrowani - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów w ramach Kompasu Social Media. Luty? Maj? Wcale nie. Pojedynek miesięcy o tytuł tego najbardziej „miłosnego” – przynajmniej w kontekście publikacji w internecie ...
Tematy: polski Internet, monitoring mediów, Walentynki, Dzień Zakochanych -
Najczęściej cytowane media 2012
12:36 13.02.2013
... tym czasie najczęściej cytowanym medium była Gazeta Wyborcza - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Wśród stacji radiowych zwyciężyło RMF FM, a wśród stacji telewizyjnych - TVN24 ... do 31 grudnia 2012 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 62 004 razy (38 604 razy w prasie, 14 723 w telewizji i 8 677 ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Najczęściej cytowane media XII 2012
13:50 25.01.2013
... ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC). Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których padały nazwy mediów: tytułów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Ulubione sklepy Polaków
10:48 25.01.2013
... najwięcej informacji. W mediach najczęściej występuje Biedronka, pomimo że to Allegro wygrało w badaniu najchętniej wybieranych miejsc zakupów - wynika z analizy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Jeszcze inaczej sytuacja wygląda w social media, gdzie sami decydujemy, o czym piszemy i czym dzielimy się ze znajomymi. Według OC&C Strategy Consultants ...
Tematy: najpopularniejsze sklepy, markety, badania internautów, internauci