monitoring mediów - wiadomości i porady tematyczne
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
13:46 07.04.2010
... , ale równocześnie nie jest w stanie przetrawić całej tej papki informacyjnej i wyciągnąć tego co w danym momencie jest wartościowe i najbardziej potrzebne. Monitoring mediów Monitoring mediów jest narzędziem stosowanym głównie przez agencje PR w celu pomiaru efektywności działań. To jednak nie wszystkie jego możliwości. Z dobrze przeprowadzonej ...
Tematy: monitoring mediów, monitoring informacji, analiza mediów, zarządzanie informacją -
Najczęściej cytowane media II 2010
10:56 31.03.2010
... Mediów po raz kolejny przygotował raport analizujący częstotliwość cytowania mediów w Polsce. Wg przeprowadzonej analizy podium nadal należy do prasy. W ... , od 2003 roku, przewaga lidera rankingu na pozostałymi mediami. Wśród piętnastki najbardziej opiniotwórczych mediów ponownie znalazły się aż trzy portale internetowe, z Onet.pl na miejscu ósmym, na ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Branża PR w mediach II 2010
00:36 12.03.2010
... razy. Większość z nich (88) była nacechowana neutralnie, a 89 materiałów pochodziło z mediów ogólnoinformacyjnych. Media chętnie zajmowały się także tematem PR-u Polski (36) i ... telewizji i radia (odpowiednio: 54 i 34), pozostałe 122 to teksty z prasy. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską liderem okazał się dziennik Polska (29). ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Najczęściej cytowane media I 2010
10:10 08.03.2010
... opiniotwórczości źródeł internetowych była widoczna już w 2009 roku, w którym na stałe do czołówki najczęściej cytowanych mediów dołączył portal Onet.pl, a później serwis tvn24.pl. W styczniu największe zainteresowanie mediów wzbudziły nowe ustalenia komisji śledczej w sprawie ujawnionej przez jedną z gazet afery hazardowej. W dalszej kolejności ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Promocja miast w prasie: Rzeczpospolita nr 1
09:39 02.03.2010
... najaktywniejszym tytułem spośród wszystkich dzienników i tygodników opinii, które podejmowały tematykę polskich miast wojewódzkich. Taki wniosek wypływa z badania PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, który podsumował cykl osiemnastu raportów "Stolice Regionów". To właśnie na łamach „Rz” najczęściej pojawiały się artykuły o zasięgu ogólnopolskim ...
Tematy: promocja polskich miast, promocja miast, promocja w mediach, monitoring mediów -
Promocja polskich miast w mediach 2008
13:38 26.02.2010
... wartość publikacji prasowych osiemnastu głównych polskich miast wyniosła prawie 19 miliardów złotych - wynika z badania PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, który podsumował roczny cykl raportów "Stolice Regionów". PRESS-SERVICE Monitoring Mediów podaje, że to właśnie środki masowego przekazu mają największy wpływ na to, w jaki sposób widzimy polskie ...
Tematy: promocja polskich miast, promocja miast, promocja w mediach, monitoring mediów -
Najczęściej cytowane media 2009
13:24 25.02.2010
... powołań - miejsce 9 oraz Polityka, która zajęła miejsce 13 (1840 powołań). Natomiast wśród mediów biznesowych widoczna jest duża przewaga Pulsu Biznesu (2062) nad Parkietem (1384 ... 11 i 14 miejsce w głównym zestawieniu. W pierwszej piętnastce najczęściej cytowanych mediów znalazł się również jeden portal internetowy. Onet.pl z 2107 powołaniami zajął ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Private banking: co piszą media?
12:49 23.02.2010
... prywatna jest w Polsce ciągle nową usługą - wynika z analizy doniesień medialnych, opracowanej przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Publikowane informacje mają w większości charakter ogólny, brak jest szczegółowej oferty. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów podaje, iż w prasie i Internecie odnotowano w 2009 roku blisko 3,5 tys. materiałów na temat ...
Tematy: bankowość prywatna, private banking, monitoring mediów, prasa -
Branża PR w mediach I 2010
13:06 11.02.2010
... wykazała, że zdecydowana większość styczniowych przekazów (226) o branży PR miała wydźwięk neutralny, 15 materiałów było nacechowanych negatywnie, a tylko 3 – pozytywnie. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską liderem okazał się dziennik Polska (44). Na drugim miejscu uplasowała się telewizja Superstacja (22), a następnie dziennik ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Najczęściej cytowane media XII 2009
12:56 01.02.2010
... Dziennik ten w analizowanym miesiącu ujawnił kompromitujące materiały dotyczące znanego senatora PO Krzysztofa Piesiewicza. Informacja ta spotkała się z ogromnym zainteresowaniem innych mediów i była przyczynkiem do dyskusji na temat tego, czy prasa może współpracować ze światem przestępczym w celu zdobycia ciekawych informacji. Wśród najczęściej ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów