monitoring mediów - wiadomości i porady tematyczne
-
Branża PR w mediach IV 2008
11:53 16.05.2008
... PR, która była wzmiankowana 8 razy i wyprzedziła: Agencję KLC, Alert Media Communications, Ciszewski PR i Solski PR, które wymieniano po 5 razy. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się ponownie Gazeta Wyborcza, która na łamach swojego ogólnopolskiego wydania oraz dodatków ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Producenci zabawek a media online
12:34 09.05.2008
... zabawek czy też popularna gra może być ciekawym narzędziem brandingu. Zainteresowaniem mediów cieszyło się internetowe głosowanie na polskie miasto, które miałoby się znaleźć ... się na stworzenie wzorowanej na Monopoly gry planszowej Krakopoly. Interesująca dla mediów okazała się również wzmianka o chłopcu, który zbudował z klocków Lego makietę ...
Tematy: zabawki, produkty dla dzieci, media, monitoring mediów -
Najczęściej cytowane media III 2008
12:00 05.05.2008
... Monitorowanie Mediów, Gazeta Wyborcza utrzymała pozycję lidera. W marcu media podejmowały m.in. tematy: sporów wokół ratyfikacji Traktatu Lizbońskiego i ... telewizyjnych) z okresu 1 – 31 marca 2008 r. Dziennikarze odnosili sie do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 6746 razy, (4690 razy w prasie, 1061 - w telewizji i 995 - w radiu). Analiza ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Tanie linie lotnicze: co piszą media?
01:13 27.04.2008
Zagraniczne wyjazdy na tzw. długie weekendy stały się już urlopowym zwyczajem Polaków do tego stopnia, że linie lotnicze prześcigają się w promocjach i zmianach ofertowych. W związku z tym NewsPoint przygotował raport na temat tanich linii lotniczych. Podsumowanie objęło publikacje na temat 15 tanich przewoźników lotniczych, które pojawiały się w ...
Tematy: tanie linie lotnicze, przewozy lotnicze, linie lotnicze, przewoźnicy -
Branża PR w mediach III 2008
01:17 18.04.2008
... ogólnopolskie zamieściły 90 PR-owskich materiałów. Zdecydowanie najczęściej o branży public relations w marcu 2008 pisały dzienniki – pochodzą z nich aż 183 publikacje. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się ponownie Gazeta Wyborcza, która na łamach swojego ogólnopolskiego wydania oraz dodatków ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Najczęściej cytowane media II 2008
00:24 15.04.2008
... . Po ponad rocznej przerwie na pozycję lidera rankingu wróciła Gazeta Wyborcza, cytowana 996 razy. Swój sukces Gazeta zawdzięcza powołaniom innych mediów na publikacje dotyczące nieprawidłowości w służbach specjalnych, polityki polskiej oraz ekonomii, rynku i finansów. Dotychczasowy zwycięzca – Dziennik – spadł na trzecie miejsce (cytowany ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Branża PR w mediach II 2008
01:46 16.03.2008
... powołano się po 4 razy. IMM oraz PRoto wzmiankowano w kontekście konkursów, organizowanych przez obie firmy – PRacuj za granicą w przypadku Instytutu Monitorowania Mediów, a PRotony 2008 w przypadku PRoto.
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Najczęściej cytowane media I 2008
01:38 07.03.2008
... potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 8746 przekazów mediowych. Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 11198 razy, z czego ... medium, pod warunkiem, że nie są omawiane w kontekście przeglądu mediów. Z analizy tych materiałów wynika, że w styczniu, podobnie jak w grudniu, najczęściej cytowany ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Branża budowlana a media
00:59 28.02.2008
... ogólnej i branżowej oglądane stacje telewizyjne i słuchane stacje radiowe dostęp do Internetu i najczęściej wybierane usługi miejsce i częstotliwość korzystania z poszczególnych mediów: prasy ogólnej i branżowej, z telewizji, z radia oraz z Internetu stosunek do reklam zamieszczanych w prasie, radiu, telewizji oraz Internecie elementy skutecznego ...
Tematy: media, monitoring mediów, rynek budowlany, branża budowlana -
Branża PR w mediach I 2008
11:01 17.02.2008
W styczniu 2008 roku ukazały się 202 publikacje związane z PR-em, czyli o 27 więcej niż w grudniu 2007 r. i zaledwie o 8 mniej niż w rekordowym listopadzie 2007 r. Najczęściej poruszanymi przez media zagadnieniami związanymi z public relations była ogólna tematyka branży PR (w zestawieniu znajduje się 75 publikacji dotyczących tego aspektu) oraz ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto