monitoring mediów - wiadomości i porady tematyczne
-
Branża PR w mediach V 2006
00:04 19.06.2006
... pochodziło 11,7% materiałów. Najwięcej materiałów o PR ukazało się w mediach o profilu informacyjnym (54,2%) oraz w poświęconych tematyce biznesowej (18%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-u na pierwszym miejscu, z ośmioma publikacjami, uplasowała się Gazeta Wyborcza. W badaniu publikacji cytujących lub wzmiankujących osoby ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Kadra zarządzająca w mediach IV 2006
00:44 31.05.2006
... To pierwsze zwycięstwo prezesa PZU w zestawieniu przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów. Na podium znaleźli się również Igor Chalupec, szef PKN Orlen i ... 2% - negatywne. Raport "Bossowie polskiej gospodarki w mediach" przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów opiera się na analizie publikacji pochodzących z prasy, radia i telewizji ...
Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm -
Najczęściej cytowane media IV 2006
00:03 26.05.2006
... znajdują się Wprost i Polityka. Wśród tabloidów prowadzi Fakt, wygrywając z Super Expressem różnicą 26 powołań. 85% powołań dotyczyło mediów ogólnopolskich, a pozostałe 15% - lokalnych. Najwięcej cytatów z mediów lokalnych pochodziło z województwa mazowieckiego, gdzie liderem ponownie zostało Życie Warszawy. W każdym miesiącu Instytut Monitorowania ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Branża PR w mediach IV 2006
00:02 20.05.2006
... 9 materiałów poświęconych public relations. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (48,1%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (33%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-u na pierwszym miejscu z dziesięcioma publikacjami uplasował się Puls Biznesu. W badaniu publikacji cytujących lub wzmiankujących osoby ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Najczęściej cytowane media III 2006
12:14 28.04.2006
... nie zakwalifikowała się do pierwszej piętnastki najchętniej cytowanych mediów. Wśród tabloidów prowadzi Fakt, wygrywając z Super Expressem różnicą 17 powołań. 85 proc. powołań dotyczyło mediów ogólnopolskich, a pozostałe 15 proc. - lokalnych. Najwięcej cytatów z mediów lokalnych pochodziło z województwa mazowieckiego, gdzie liderem ponownie zostało ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Kadra zarządzająca w mediach III 2006
10:11 26.04.2006
... w ten sposób w roli lidera zestawienia przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Kolejne miejsca na podium zajęli reprezentanci firm paliwowych - Igor Chalupec, ... negatywne. Raport "Bossowie polskiej gospodarki w mediach" przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów opiera się na analizie publikacji pochodzących z prasy, radia ...
Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm -
Branża PR w mediach III 2006
12:17 18.04.2006
... i telewizji ukazały się aż 72 materiały. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (43,5%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (25%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się stacja TVN 24, która dzięki 20 publikacjom już po raz drugi ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Najczęściej cytowane media II 2006
00:02 24.03.2006
... , a trzecia Polityka. Wśród tabloidów prowadzi Fakt, wygrywając z Super Expressem różnicą 22 powołań. 85 proc. powołań dotyczyło mediów ogólnopolskich, a pozostałe 15 proc. - lokalnych. Najwięcej cytatów z mediów lokalnych pochodziło z województwa mazowieckiego, gdzie liderem ponownie zostało Życie Warszawy. W każdym miesiącu Instytut Monitorowania ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Kadra zarządzająca w mediach II 2006
01:04 22.03.2006
... miała neutralny wydźwięk - 82%. 13% stanowiły przekazy pozytywne, a 5% - negatywne. Raport "Bossowie polskiej gospodarki w mediach" przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów opiera się na analizie publikacji pochodzących z prasy, radia i telewizji. Badanie przedstawia najczęściej pojawiających się w środkach masowego przekazu prezesów bądź ...
Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm -
Branża PR w mediach II 2006
00:04 11.03.2006
... o PR publikowały media o profilu informacyjnym (68%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (20%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się ... po raz pierwszy znalazła się na pozycji lidera wśród mediów poruszających tematykę public relations. W badaniu publikacji cytujących lub wzmiankujących osoby i ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto