nastroje społeczne - wiadomości i porady tematyczne
-
Koniunktura konsumencka II 2005
00:01 01.03.2005
Poprawa nastrojów w obszarze wskaźników ufności konsumenckiej, obserwowana od maja 2004 r. i utrzymująca się jeszcze w styczniu 2005 r., uległa w lutym pewnemu pogorszeniu, ale utrzymała się na poziomie wyższym niż w IV kwartale - poinformował Główny Urząd Statystyczny. Zawieszenie wspomnianej tendencji ma charakter niejednolity i w większej ...
Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne, wskaźnik ufności konsumenckiej -
Wskaźnik Optymizmu - I 2005
00:18 19.01.2005
... styczniu nastroje konsumentów praktycznie nie uległy zmianie. O blisko dwa punkty wzrosła wartość wskaźnika klimatu gospodarczego, nieznacznie spadła natomiast wartość wskaźnika skłonności do ...
Tematy: Wskaźnik Optymizmu Konsumentów, WOK, nastroje społeczne, koniunktura gospodarcza -
Wskaźnik Optymizmu - XI 2004
02:06 30.11.2004
... listopadzie nastroje konsumentów uległy pogorszeniu. Wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) stracił blisko 4 punkty i przyjmuje obecnie wartość 84,87 punktów. Spadek wartości wskaźnika WOK ...
Tematy: Wskaźnik Optymizmu Konsumentów, koniunktura gospodarcza, nastroje społeczne -
Wskaźnik Optymizmu - X 2004
00:01 20.10.2004
... październiku ponownie poprawiły się nastroje konsumentów. Tym razem Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) zyskał niespełna 1 punkt i przyjmuje obecnie wartość 88,59 pkt. Najwięcej zyskał wskaźnik klimatu ...
Tematy: WOK, Wskaźnik Optymizmu Konsumentów, koniunktura gospodarcza, nastroje społeczne -
Wskaźnik optymizmu - VIII 2004
00:01 19.08.2004
W sierpniu wskaźnik optymizmu konsumentów wzrósł o 3 punkty i przyjmuje obecnie wartość 82,04 pkt. W ostatnim czasie poprawie uległ również klimat gospodarczy i skłonność do zakupów. Obecnie jedna czwarta Polaków jest zdania, że obecny okres jest dobry na zakupy dóbr trwałych. Nieznacznie, choć konsekwentnie od kilku miesięcy zwiększa się również ...
Tematy: Wskaźnik Optymizmu Konsumentów, WOK, nastroje społeczne, koniunktura gospodarcza -
Wskaźnik optymizmu - VII 2004
00:00 26.07.2004
... lipcu nastroje konsumentów kolejny raz uległy pogorszeniu. Wskaźnik optymizmu konsumentów obniżył się do poziomu 78,95 pkt. (-3,20 pkt.). Najwięcej stracił ...
Tematy: nastroje społeczne, WOK, wskaźnik optymizmu, klimat gospodarczy -
Wskaźnik optymizmu - VI 2004
00:53 23.06.2004
W czerwcu nastąpiła spodziewana korekta optymizmu konsumentów. Bardzo duży wzrost w ubiegłym miesiącu sugerował, że kolejny miesiąc powinien przynieść ochłodzenie nastrojów. Tak się stało, choć spadek optymizmu w czerwcu okazał się bardzo niewielki. Być może jest to zapowiedź bardziej trwałej poprawy nastrojów konsumenckich w najbliższym czasie. ...
Tematy: nastroje społeczne, wok, wskaźnik optymizmu, klimat gospodarczy -
Wybuch optymizmu w maju
10:09 20.05.2004
W maju wśród konsumentów nastąpił prawdziwy wybuch optymizmu. Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) dynamicznie skoczył o ponad 10 punktów w porównaniu z kwietniem i utrzymuje się na poziomie 83,17 punktów. Tak duży wzrost optymizmu zawdzięczamy poprawie Klimatu Gospodarczego (składowej WOK), który wzrósł o prawie 20 punktów w porównaniu z ...
Tematy: wok, wskaźnik optymizmu, nastroje społeczne, klimat gospodarczy -
Wskaźnik Optymizmu - IV 2004
00:31 29.04.2004
W kwietniu Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) zmienił się tylko nieznacznie - wzrost o 0,62 pkt. i przyjmuje obecnie wartość 72,47 pkt. O ponad 3 punkty wzrósł wskaźnik Klimatu Gospodarczego (54,86 pkt.), nieznaczny spadek odnotowano natomiast dla Skłonności do Zakupów (83,97 pkt.). Spadek Skłonności do Zakupów nie stał się jednak udziałem ...
Tematy: wskaźnik optymizmu, wok, nastroje społeczne, klimat gospodarczy
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- usługi bankowe
- koronawirus
- bezrobocie
- ceny
- polska gospodarka
- oszczędności Polaków
- praca zdalna
- COVID-19
- koniunktura gospodarcza
- Polacy
- badania internautów
- pandemia
- finanse gospodarstw domowych
- nastroje konsumentów
- spłata kredytu
- koniunktura konsumencka
- ceny towarów i usług konsumpcyjnych
- sytuacja gospodarcza
- wskaźnik ufności konsumenckiej