organizacja pracy - wiadomości i porady tematyczne
-
5 kroków do lepszej organizacji czasu przedsiębiorcy
10:22 24.10.2017
... organizacja pracy. Polscy przedsiębiorcy pytani o dzienny czas pracy często wskazują na 10 do 12 godzin. Trudno tu jednak mówić o powodach do dumy. Tak długie godziny pracy nie tyle bowiem świadczą o pracowitości, co mogą być dowodem na to, że nasza organizacja pracy ...
Tematy: czas pracy, organizacja pracy, work-life balance, przedsiębiorcy -
Gdzie po work-life balance?
11:04 23.02.2016
... niej po prostu szereg rozwiązań pozwalających na elastyczne kształtowanie formy i czasu pracy, co nie pozostaje bez znaczenia dla równowagi pomiędzy życiem zawodowym i ... technologii usankcjonował w branży ICT zdalne wykonywanie obowiązków i elastyczne godziny pracy, wiele projektów realizowanych jest w wirtualnych zespołach, których członkowie ...
Tematy: praca zawodowa, życie prywatne, work-life balance, zarządzanie czasem pracy -
Praca zawodowa zdominowała życie prywatne? Nie pozwól na to
00:25 14.12.2015
... daje Ci przyjemność i możliwość spojrzenia na życie z szerszej perspektywy. Jeśli regularnie będziesz ładował swoje baterie, dużo lepiej poradzisz sobie z natłokiem pracy i stresującymi sytuacjami. Z odrobiną pomysłu, dobrego planowania i praktyki możesz w każdym tygodniu poświęcić kilka wolnych godzin na rzeczy, które się dla Ciebie ...
Tematy: praca zawodowa, życie prywatne, work-life balance, zarządzanie czasem pracy -
7 czynników hamujących efektywność pracy
00:55 11.07.2015
... czasu na wykonanie obowiązków pracowniczych. Pozostawanie nawet dłużej w pracy, kiedy jesteśmy już zmęczeni, nie sprzyja produktywności i dobrym efektom naszej pracy. 7. Przemęczenie 5 dni efektywnej pracy determinuje chęć i konieczność odpoczynku. Niektórzy także w tygodniu, po pracy, spotykają się w gronie znajomych, imprezują do późnych godzin ...
Tematy: efektywność pracy, wydajność pracy, produktywność pracy, jak efektywnie pracować -
Praca biurowa - 4 pochłaniacze czasu
01:20 06.09.2014
... rozwiązanie sprawi, że Twoje życie pracownicze będzie toczyć się bardziej energicznie i nabierze rozpędu. Stare technologie Na pewno zauważasz w swoim miejscu pracy takie obszary, które wymagają użycia nowych technologii czy sprzętów umożliwiających bardziej efektywne funkcjonowanie. Jeśli uważasz, że ich wprowadzenie pomogłoby zaoszczędzić ...
Tematy: efektywna praca, organizacja pracy, efektywna organizacja pracy, wydajność w pracy -
Nuda w pracy: jak sobie z nią radzić?
00:44 21.05.2014
... , w którym pracują - zarówno w państwowej biurokracji, jak i bardzo wydajnych prywatnych firmach. Nuda w pracy może wynikać z wielu powodów. Ekspert portalu monsterpolska.pl radzi, jak uniknąć takiego stanu w pracy. Nudzę się w pracy... Odczuwanie nudy w pracy może wynikać z kilku powodów. Po pierwsze, zdarza się, że pracownik po prostu ...
Tematy: nuda w pracy, znudzenie pracą, organizacja pracy, praca -
Etnografia organizacji: co to takiego?
12:30 17.10.2013
... analizy – to jak zespół Dr. House’a – łączą fakty z wiedzą i doświadczeniem po to, żeby przygotować strategiczne rekomendacje dla firmy. Cel ich pracy – uzdrowić organizację – tak żeby wewnętrzna siła i spójność były jej murem ochronnym przed ciągłymi zmianami otoczenia i atakami konkurencji. Etnografia organizacji – jest ...
Tematy: etnograf, badania etnograficzne, zarządzanie firmą, kierowanie firmą -
Elastyczność w pracy poprawia efektywność
10:19 11.06.2013
... dyscypliną? Warto jest porzucić rutynę i dać swoim pracownikom trochę więcej wolności. Człowiek spędza w pracy tak dużą część życia, że reguły nią rządzące powinny być przyjazne ... potrzeba także mądrej kontroli, chroniącej przed niekorzystną tendencją zmniejszania normatywu od 8 godzin pracy do 7 i pół, a nawet krócej. – Tak to już jest, że ciężko ...
Tematy: środowisko pracy, elastyczność pracy, wirtualne miejsca pracy, miejsce pracy pracownika -
Jak zwiększyć swoją efektywność w pracy?
00:18 04.03.2012
... realizację nieprzewidzianych zadań; Kontrola planu – warto sprawdzać, czy w danym momencie pracujemy efektywnie czy też nie. Kiedy wprowadzimy do swojego dnia pracy zwyczaj samokontrolowania się, staniemy się bardziej aktywni i zaoszczędzimy sporo czasu; Wyznaczając cele, zakładajmy terminy ich realizacji; Pracujmy według ustaleń w kalendarzu ...
Tematy: czas pracy, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, organizacja pracy -
Efektywne zarządzanie czasem pracy
13:40 18.01.2012
... . Co do nich należy? "Głównym pożeraczem jest wielogodzinne oglądanie telewizji lub przeglądanie Internetu w celach rozrywkowych. Kolejni złodzieje to zła organizacja pracy, brak jasno sformułowanych celów i priorytetów, wykonywanie zbyt wielu czynności jednocześnie, porzucanie zaczętych zadań oraz nieplanowane rozmowy telefoniczne – tłumaczy ...
Tematy: czas pracy, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, organizacja pracy