polskie programy lojalnościowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Programy lojalnościowe zyskują popularność
00:03 10.10.2010
... % badanych. Na drugim miejscu jest prowadzony przez Orlen program Vitay, a na trzecim kolejny debiutant w Polsce – Club Tesco. Z badania wynika, że programy lojalnościowe to wciąż domena stacji benzynowych oraz super- i hipermarketów. Ta ostatnia branża zanotowała w tym roku bardzo duży wzrost, głównie dzięki uruchomieniu ...
Tematy: programy lojalnościowe, polskie programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, program lojalnościowy -
Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy
12:52 09.06.2010
... , którzy nie do końca wiedzą, jak takie programy powinny wyglądać. Przez długi okres programy lojalnościowe w Polsce były domeną koncernów paliwowych i hipermarketów. Obecnie coraz więcej firm z różnych branż sięga po to narzędzie marketingowe. Nic dziwnego, gdyż systemy lojalnościowe mają prawie same zalety. Zwiększają przywiązanie klienta ...
Tematy: programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, polskie programy lojalnościowe, program lojalnościowy -
Karty lojalnościowe w opinii Polaków
11:32 16.09.2009
... kart lojalnościowych za interesującą, natomiast 48% badanych respondentów nie potrafi wskazać nazwy żadnego programu lojalnościowego – ich zaangażowanie emocjonalne w istniejące programy jest więc nikłe. Respondenci jako główne wady programów lojalnościowych w Polsce wskazali brak oryginalności i niską satysfakcję uczestników. Z badania wynika, że ...
Tematy: karty lojalnościowe, programy lojalnościowe, polskie programy lojalnościowe, program lojalnościowy -
Polskie programy lojalnościowe
00:09 20.05.2004
... Berger Strategy Consultants w listopadzie 2003 roku, w 110 polskich przedsiębiorstwach* wynika, że głównymi celami, jakie stawiają sobie polskie firmy wprowadzając programy lojalnościowe są: zwiększenie udziału w rynku, obniżenie wskaźnika klientów rezygnujących z ich usług/produktów oraz uzyskanie informacji marketingowej o uczestnikach. Nie ...
Tematy: lojalność klientów, polskie programy lojalnościowe