praca w BPO - wiadomości i porady tematyczne
-
Praca w branży usług wspólnych. Ile można zarobić? Jacy kandydaci pożądani?
09:22 15.07.2022
Centra usług wspólnych to atrakcyjne miejsca pracy. Średnie miesięczne wynagrodzenie w branży SSC/BPO wzrosło w ubiegłym roku o 22% do wysokości 9 834 zł brutto. Jakie umiejętności należy posiadać, żeby rozpocząć pracę w tym sektorze? I dlaczego warto pracować w branży usług wspólnych? Oto porady ekspertów z Antal. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ...
Tematy: branża usług wspólnych, BPO/SSC, praca w BPO, usługi dla biznesu -
7 wskazówek dla działów HR z branży nowoczesnych usług biznesowych
00:46 24.02.2018
... po godzinach pracy. Znajomość legislacji i kultury to kwestie podstawowe przy budowaniu zespołów wielokulturowych – powiedział w trakcie badania HR Business Partner w firmie BPO zatrudniającej 250 pracowników. W celu podnoszenia świadomości, watro zapewniać np. szkolenia, także w formie online (obowiązkowe i dobrowolne) dla liderów zespołów ...
Tematy: dział HR, HR, BPO, rekrutacja -
SSC/BPO w Warszawie - trendy w zarobkach
10:05 10.05.2017
... . znajomość węgierskiego czy czeskiego. W bieżącym roku spodziewany jest także wzrost zapotrzebowania specjalistów od Payrolla i migracji procesów. Niedobór pracowników w branży SSC/ BPO, szczególnie tych, którzy posługują się niszowymi językami, już od dobrych kilku lat umacnia rynek kandydata w tym sektorze. Wynagrodzenia systematycznie rosną ...
Tematy: BPO/SSC, wysokość wynagrodzenia, centrum usług wspólnych, praca w BPO -
Nawet 10 tys. zł za pracę w BPO?
13:43 22.09.2016
... biznesu. Obecnie zatrudnia on już ponad 200 tysięcy osób, a liczba ta z całą pewnością będzie wzrastać. Na co mogą liczyć pracownicy BPO? Z pewnością na bogaty pakiet socjalny. Wynagrodzenia również nie należą do najniższych, ale ci, którzy marzą o sowitej pensji, muszą legitymować się ...
Tematy: BPO/SSC, wysokość wynagrodzenia, centrum usług wspólnych, praca w BPO -
Kompetencje miękkie cenniejsze niż doświadczenie?
14:29 12.04.2016
O ile twarde umiejętności kandydata do pracy dość łatwo jest zweryfikować nawet podczas pierwszego spotkania, o tyle sprawy mają się zupełnie inaczej w przypadku kompetencji miękkich. Tymczasem badania Fundacji Pro Progressio wskazują, że to właśnie te ostatnie bywają dla pracodawców z sektora nowoczesnych usług dla biznesu o wiele ważniejsze niż ...
Tematy: umiejętności miękkie, kompetencje miękkie, rekrutacja pracowników, BPO