preferencje konsumentów - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek mediów: treści rozrywkowe przodują
12:33 15.03.2009
... z międzynarodowego badania "Stan demokracji w mediach" zleconego przez firmę doradczą Deloitte. Trzecia edycja globalnej ankiety „Stan demokracji w mediach” zbadała preferencje ponad 8,8 tys. konsumentów w wieku od 14 do 75 lat, pochodzących z Brazylii, Niemiec, Japonii, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Respondenci wypowiedzieli się w niej ...
Tematy: rynek mediów i reklamy, media, rynek telekomunikacyjny, telekomunikacja -
Rynek mieszkań 2009: preferencje nabywców
00:08 23.02.2009
... drogie - pokazują wyniki najnowszej edycji raportu "Polski Rynek Mieszkaniowy 2008 - Popyt i preferencje nabywców" firmy Nowy Adres S.A. Cena, cena i jeszcze raz cena ... współautorka badań. Informacje o badaniu Raport „Polski Rynek Mieszkaniowy 2008 - Popyt i preferencje nabywców” został opracowany przez firmę Nowy Adres S.A. (dawniej The Report Sp. z ...
Tematy: rynek nieruchomości, rynek mieszkaniowy, preferencje zakupowe, preferencje konsumentów -
Kupno nieruchomości - plany Polaków 2009
13:58 23.01.2009
... w tym roku wyłania się z raportu "Polski Rynek Mieszkaniowy 2008 - Popyt i preferencje nabywców" firmy Nowy Adres S.A. Co roku firma Nowy Adres S.A. wraz ... i współautorka badań. Informacje o badaniu Raport „Polski Rynek Mieszkaniowy 2008 - Popyt i preferencje nabywców” został opracowany przez firmę Nowy Adres S.A. (dawniej The Report Sp. z o.o.) ...
Tematy: rynek nieruchomości, rynek mieszkaniowy, preferencje zakupowe, preferencje konsumentów -
Polski rynek mieszkaniowy 2008
14:04 07.01.2009
... komentuje wyniki raportu Katarzyna Cyprynowska, prezes zarządu firmy Nowy Adres i współautorka badań. Informacje o badaniu Raport „Polski Rynek Mieszkaniowy 2008 - Popyt i preferencje nabywców” został opracowany przez firmę Nowy Adres S.A. (dawniej The Report Sp. z o.o.) przy współpracy z instytutem badawczym Millward Brown SMG/KRC. Pierwsza część ...
Tematy: rynek nieruchomości, nieruchomości, rynek mieszkaniowy, preferencje zakupowe -
Świadomość konsumencka coraz wyższa
12:55 04.10.2008
... wpływem negatywnych opinii o jej działalności. Dziś odsetek takich deklaracji sięga 30 procent. Gdyby do osób skłonnych wstrzymać się z zakupami dodać konsumentów deklarujących, że na pewno z nich zrezygnują (22 proc.), wynik sięgnąłby 50 proc. (w badaniach FKS odsetek ten wynosił 33 proc.) Najmniej ...
Tematy: świadomość konsumencka, preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców -
Telefonia komórkowa 2006/2007
13:31 12.09.2008
... tą usługę, dynamiczny wzrost zainteresowania nią, dodatkowo przy planowanym przez UKE skróceniu czasu jej trwania, może w przyszłości skutkować większą skłonnością konsumentów do zmiany sieci. To wymusi jeszcze aktywniejszą rywalizację rynku po stronie podaży, również o klientów abonamentowych, którzy choć mniej liczni, wydają ...
Tematy: rynek telefonii komórkowej, operatorzy komórkowi, telefonia komórkowa, usługi telekomunikacyjne -
Kupno samochodu na kredyt mało popularne
10:00 16.07.2008
... Sprzedaży Kredytów Samochodowych GE Money Banku. – Zauważalne jest też zwiększenie zainteresowania Polaków kredytami gotówkowymi na zakup pojazdu. Coraz większa grupa konsumentów posiłkuje się przy zakupie za gotówkę pożyczką gotówkową lub kredytem w rachunku bieżącym, deklarując jednocześnie płatność gotówką przy zakupie pojazdu. Pomimo ...
Tematy: zakup samochodu, preferencje zakupowe, kredyt na samochód, preferencje konsumentów -
11% Polaków planuje zakup samochodu
13:14 26.06.2008
11% Polaków w wieku 18 i więcej lat planuje zakup samochodu dla siebie lub swojego gospodarstwa domowego, zaś 6% zamierza dokonać tego zakupu w 2008 roku. Najczęściej planowany jest zakup auta używanego - poinformował TNS OBOP. Z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP wynika, że poziom deklaracji jest porównywalny z pomiarem z ubiegłego roku (Rys ...
Tematy: posiadanie samochodu, zakup samochodu, preferencje konsumentów, preferencje zakupowe -
Zakup samochodu a model rodziny 2+2
10:54 13.04.2008
Obecność dzieci w gospodarstwie domowym zasadniczo wpływa na styl życia, który przejawia się min. w sposobie spędzania wolnego czasu, nawykach żywieniowych, jak również modelu wybieranego auta - wynika z raportu Acxiom Polska sporządzonego dla Wydawnictwa Egmont. Typowa rodzina 2+2 stawia najczęściej na uniwersalność i wybiera auta kompaktowe z ...
Tematy: samochody, preferencje konsumentów, sprzedaż samochodów, preferencje zakupowe -
Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?
13:01 23.01.2008
... ma zasadnicze znaczenie. Przyzwyczajenie, długa tradycja i wieloletnie doświadczenie w produkcji żywności to najbardziej pożądane przez konsumentów cechy, wpływające na ich wybór. 87% konsumentów kieruje się przyzwyczajeniem, podejmując decyzje zakupowe. W znacznie mniejszym stopniu Polaków interesuje nowoczesność, a także atrakcyjne opakowanie ...
Tematy: preferencje konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów