preferencje nabywców - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek mieszkań 2009: preferencje nabywców
00:08 23.02.2009
... drogie - pokazują wyniki najnowszej edycji raportu "Polski Rynek Mieszkaniowy 2008 - Popyt i preferencje nabywców" firmy Nowy Adres S.A. Cena, cena i jeszcze raz cena ... współautorka badań. Informacje o badaniu Raport „Polski Rynek Mieszkaniowy 2008 - Popyt i preferencje nabywców” został opracowany przez firmę Nowy Adres S.A. (dawniej The Report Sp. ...
Tematy: rynek nieruchomości, rynek mieszkaniowy, preferencje zakupowe, preferencje konsumentów -
Świadomość konsumencka coraz wyższa
12:55 04.10.2008
Dwukrotnie wzrosła liczba osób skłonnych nie kupować produktów firm cieszących się złą sławą - wynika z badań przeprowadzonych przez GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej". W badaniach wykonanych sześć lat temu przez Fundację Komunikacji Społecznej (FKS) tylko 15 proc. Polaków było skłonnych nie kupować produktów danej firmy pod wpływem negatywnych ...
Tematy: świadomość konsumencka, preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców -
Kupno samochodu: liczy się marka
00:03 07.08.2008
Z badań TNS OBOP wynika, że co dziewiąty dorosły Polak (11%) planuje w tym roku zakup samochodu dla siebie lub swojego gospodarstwa domowego. Najważniejszym aspektem branym pod uwagę przy wyborze auta jest jego marka (37% wskazań) - jej postrzeganie, zaufanie, czy przekonanie o jej wysokiej renomie. Na drugim miejscu wśród osób planujących w 2008 ...
Tematy: zakup samochodu, samochody, preferencje nabywców, preferencje zakupowe -
Kupno samochodu na kredyt mało popularne
10:00 16.07.2008
Ponad 35% Polaków planuje kupno samochodu w ciągu najbliższych 2 lat. Większość sfinansuje ten zakup z własnych oszczędności i - podobnie jak większość Czechów - wybierze auto używane. Najwięcej samochodów sprzeda się w Rumunii - tam zakup planuje aż połowa badanych. Międzynarodowe badania przeprowadzone przez TNS AISA dla GE Money Banku, pokazały ...
Tematy: zakup samochodu, preferencje zakupowe, kredyt na samochód, preferencje konsumentów -
Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?
13:01 23.01.2008
Polacy są tradycjonalistami - wynika z badania "Znaczenie miejsca wytwarzania produktów w wyborach konsumenckich" zrealizowanego przez TNS OBOP w październiku 2007 roku, na zlecenie marki Żywiec. Przyzwyczajenie, miejsce pochodzenia i wytwarzania produktów to najważniejsze czynniki wpływające na decyzje zakupowe Polaków. Badanie wykazało, że dla ...
Tematy: preferencje konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów -
Przy wyborze auta najważniejsza cena
00:45 28.03.2007
10% Polaków kupiło w 2006 r. samochód. Zdecydowana większość (89%) wybrała auto używane. Tak negatywny, z punktu widzenia producentów samochodów osobowych, obraz polskiego rynku motoryzacyjnego tłumaczony jest małą zamożnością społeczeństwa. Wyniki ostatniego badania TNS OBOP pokazują jednak, że pozaekonomiczne czynniki wyboru samochodu nabierają ...
Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców, zakup samochodu -
Studenci w USA preferują Internet
13:24 24.09.2006
Marketerzy starają się od dawna znaleźć drogę, którą mogliby dotrzeć do studentów w czasie, kiedy ci po raz pierwszy samodzielnie dokonują zakupów i wyboru marki produktu, która może okazać się jedyną na całe życie. Jak żadna inna generacja do tej pory, studenci używają najnowszych technologii, aby wyrażać siebie, kontaktować się z rówieśnikami i ...
Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców, badania internautów -
Promocja w segmencie B2B
14:03 27.04.2006
Niewątpliwie, promocja w segmencie B2B wymaga marketingu wręcz snajperskiego - odpowiednio skonstruowanego komunikatu, który pozwoli dotrzeć do wszystkich. Ten rynek i sposoby dotarcia wciąż ewoluują - warto więc im się przyjrzeć. Podstawową różnicą między dobrami potrzebnymi do zaspokojenia potrzeb życiowych i biznesowych, a co za tym idzie ...
Tematy: marketing i reklama, promocja produktu, preferencje nabywców, badania konsumentów
1 2
Podobne tematy:
- rynek nieruchomości
- ceny mieszkań
- rynek mieszkaniowy
- samochody
- zakup mieszkania
- auta
- e-commerce
- zakupy online
- zakupy
- sprzedaż samochodów
- badania internautów
- kupno samochodu
- apartamenty
- badania konsumentów
- samochody używane
- zakup samochodu
- zakupy internetowe
- preferencje zakupowe
- galerie handlowe
- konsumenci