profil konsumenta - wiadomości i porady tematyczne
-
Nowe trendy w handlu
12:47 17.09.2010
... . Tworząc strategie rozwoju firmy na najbliższe lata, zmianę profilu konsumenta powinni uwzględnić przedstawiciele każdego elementu procesu sprzedaży i kupna - również producenci, ... handlowcami i producentami. Ci z kolei będą zmuszeni dostosować się do nowego profilu konsumenta. Wziąć pod uwagę m.in. czynniki demograficzne i kulturowe. To, że osoby ...
Tematy: handel, handel tradycyjny, handel internetowy, zachowania konsumentów -
Nastolatek jako konsument
12:43 08.09.2010
... produkty impulsowe. Handlowcy z pewnością wiedzą także, że nastolatkowie współdecydują o kupnie artykułów nie tylko przeznaczonych dla klientów w ich wieku. Rola młodocianego konsumenta w zakupach naturalnie zależy od ich przedmiotu, a także ceny. W kwestiach artykułów spożywczych, zwłaszcza tych z dziecięcego menu, np. napoje, słodycze, płatki ...
Tematy: nastolatki, profil konsumenta, charakterystyka konsumentów, badania dzieci -
Seniorzy lubią kupować
12:16 25.08.2010
W powszechnej opinii większość emerytów ledwie wiąże koniec z końcem. Statystycznie jednak, jest to grupa społeczna o dużym potencjale ekonomicznym. Mimo to Polacy 60+ to konsumenci nadal ignorowani przez marketingowców. Na Zachodzie, w tzw. krajach starej unii osoby starsze uznawane są za potężny rynek zbytu. W reklamach występują aktorzy w ich ...
Tematy: seniorzy, osoby strasze, profil konsumenta, charakterystyka konsumentów -
Polski konsument lubi promocje
10:48 20.07.2010
Polacy przywiązują się do miejsc, gdzie robią zakupy znacznie bardziej niż do marek produktów wkładanych do koszyka - wynika z badania Shopper Trends 2010 firmy ACNielsen, która analizuje postawy i zachowania konsumentów w 50 krajach. Statystycznie w Polsce równie chętnie robimy zakupy w hipermarketach, jak i w tradycyjnych, osiedlowych sklepach ( ...
Tematy: polscy konsumenci, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, badania konsumentów -
Promocje cenowe przyciągają Polaków
14:13 02.07.2010
... produktów a narzędziami promocyjnymi oraz ich skuteczność. Bardzo cieszymy się, że założenia i sposób realizacji badania pozwoliły także dokładnie poznać i scharakteryzować polskiego konsumenta tworząc holistyczny obraz jego potrzeb i oczekiwań - dodaje Kolendowski. Lista listą, a promocje kuszą Aż 60 proc. respondentów na duże zakupy wyrusza ...
Tematy: promocje cenowe, promocje sprzedażowe, zakupy Polaków, badania konsumentów -
Nastolatki to wytrawne konsumentki
00:20 03.05.2010
Euro RSCG Worldwide opublikowało raport pt. "Nastolatka jako konsument i uczestnik procesu komunikacji" na temat zwyczajów konsumenckich nastoletnich dziewcząt. Wyjaśnia on między innymi na co nastolatki wydają pieniądze, jak wygląda ich życie towarzyskie oraz jakie media pozostają w kręgu ich zainteresowań. Publikacja oparta jest na badaniach ...
Tematy: zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, badania konsumenckie, nastolatki -
Kto kompletuje szkolne wyprawki?
13:19 05.09.2006
Akcja "powrót do szkoły" już się rozpoczęła, a wraz z nią zakupowe szaleństwo rodziców chcących należycie wyposażyć swoje dzieci na kolejny rok nauki. Z zebranych przez Acxiom danych wynika, że pociechy w wieku szkolnym posiadają najczęściej osoby w wieku 30-50 lat (największa grupa 47% znajduje się w przedziale wiekowym 40-49 lat), pracujące na ...
Tematy: szkoła, szkolna wyprawka, wychowanie dziecka, charakterystyka konsumentów -
Najbardziej perspektywiczni polscy konsumenci
00:04 14.05.2006
Konsumenci w wieku 18-24 lub też osoby przed trzydziestką to segmenty klientów, które warto lepiej poznać i zadbać, aby one poznały naszą markę. Wszak to oni za parę lat będą kupować, a to czy zechcą wydać pieniądze u nas zależeć będzie od ich wcześniejszych doświadczeń z naszą firmą i marką. Choć będący jeszcze na starcie, często już stać ich na ...
Tematy: profil konsumenta, profil konsumentów, konsument, konsumenci -
Yuppies - młodzi, wykształceni i dobrze zarabiający
09:45 26.04.2006
Acxiom Polska przygotował bazę tematyczną pod kątem jednej z najbardziej atrakcyjnych i ekskluzywnych grup docelowych - zestaw informacji oraz dotarcie do tzw. aktywnych, młodych i "ustawionych", czyli polskich Yuppies. Ukuty na zachodzie termin yuppie (young urban professional - młodzi, wielkomiejscy fachowcy) znajduje także swoje ...
Tematy: yuppie, yuppies, badania konsumentów, konsumenci
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- handel
- seniorzy
- badania konsumentów
- handel internetowy
- konsumenci
- zwyczaje zakupowe
- szkoła
- zakupy Polaków
- konsument
- szkolna wyprawka
- lojalność klientów
- promocje cenowe
- polscy konsumenci
- młodzież
- wychowanie dziecka
- strategie zakupowe
- badania konsumenckie
- handel tradycyjny
- nastolatki