public relations - wiadomości i porady tematyczne
-
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
00:20 14.01.2024
Grafton Recruitment przedstawia kolejną porcję wyników "Raportu wynagrodzeń i trendów w przedsiębiorstwach". Tym razem dowiadujemy się co nieco o pracy w marketingu i PR. Opracowanie dowodzi m.in., że specjaliści w tym zakresie nie mogli w minionym roku szczególnie liczyć na hojność swoich pracodawców - niestety wysokie wymagania stawiane ...
Tematy: PR, marketing, public relations, branża PR -
PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024
00:13 23.12.2023
... narzędzie nie tylko do prezentowania produktów, ale przede wszystkim wiedzy w danym obszarze. Na znaczeniu zyskają platformy takie jak TikTok. Strategie public relations, w których przywiązywano dużą wagę do relacji w tradycyjnych mediach, zaczną odchodzić w zapomnienie. Klienci będą postrzegać media społecznościowe jako realne narzędzie wsparcia ...
Tematy: PR, marketing, public relations, branża PR -
Na czym polegają skuteczne media relations?
10:03 02.08.2021
... dostęp do informacji z pierwszej ręki. Tym samym dla biznesu, który chce (a obecnie – nawet musi) zainwestować w działania public relations, a więc kontakty z szerokim audytorium, media relations są absolutną podstawą myślenia o ambitnym informowaniu. Pielęgnowanie więzi z dziennikarzami to nie tylko realny instrument PR-owy oraz marketingowy, ale ...
Tematy: media relations, public relations, działania PR, współpraca z mediami -
Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii
00:22 29.07.2020
... samym, w okresie rozluźnienia kwarantanny potencjalny klient szybciej zaufa marce, która cały czas była aktywna – dodaje Hanna Gehrke-Gut. Odpowiednio opracowane działania public relations, które wychodzą poza komunikaty produktowe na rzecz PR-u w kontekście firmy i jej sytuacji, pozycji rynkowej czy umiejętności reagowania na to, co ...
Tematy: zarządzanie firmą, zarządzanie kryzysowe, koronawirus, działania marketingowe -
Etyka w public relations - szansa czy problem?
11:19 28.05.2019
... . PR. Jak wynika z badań, właśnie tutaj może dojść do nadużyć wynikających z braku wiedzy dotyczącej charakteru i natury public relations u osób zlecających – mówi Michał Olbrychowski, wiceprezes zarządu Związku Firm Public Relations. – Zdajemy sobie sprawę, że to żmudny i długofalowy projekt, ale z pewnością wart wysiłku, gdyż etyka i wiarygodność ...
Tematy: public relations, PR, specjalista PR, wartości etyczne -
Jakie wartości etyczne są ważne dla specjalisty PR?
11:10 15.05.2019
... Ekspertów PR, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. – Dodatkowo, wyniki mogą posłużyć do identyfikacji przyczyn obniżającego się zaufania społecznego do branży public relations. Badania mają charakter pionierski z uwagi na wybór miejsca zatrudnienia specjalistów PR jako kluczowej zmiennej, która może mieć wpływ na bogactwo ...
Tematy: public relations, PR, specjalista PR, wartości etyczne -
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
00:28 13.08.2016
... , że go nie potrzebuje, można domniemywać, że nie do końca rozumie pojęcie Public Relations. PR rozumiany jako dbanie o dobry wizerunek firmy, a w konsekwencji umacnianie jej pozycji na rynku, jest potrzebny każdemu przedsiębiorstwu. Public relations to nie tylko komunikacja z mediami, ale całość relacji z otoczeniem – klientami, pracownikami ...
Tematy: public relations, PR, komunikacja z mediami, wizerunek firmy -
Dobra agencja PR: jak ją wybrać?
00:22 05.07.2016
... stron biznesu, ale przede wszystkim wypracowaniu najlepszych standardów w relacji klient – usługodawca w branży PR”- powiedziała Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu Związku Firm Public Relations, Wiceprezes Zarządu agencji Public Dialog.
Tematy: PR, public relations, agencje PR -
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
00:51 17.06.2016
... zatem dochodzi np. do sytuacji kryzysowej za sprawą niefortunnego wpisu na profilu firmy w serwisie społecznościowym, dzięki sprawnej komunikacji, specjaliści od public relations mogą błyskawicznie przystąpić do rozwiązywania problemu. 3. VIP PR, czyli wizjonerzy potrzebni od zaraz Tłumy potrzebują idoli, a organizacje i firmy przywódców, którzy ...
Tematy: public relations, PR, trendy 2016, praca w PR -
Sprawdź, czy możesz pracować w PR
10:12 07.03.2016
... taki, którego poziom ekstrawersji jest co prawda zbliżony prawej strony schematu, ale tylko nieznacznie odchylony od środka osi. Dlaczego? Bo public relations ma być cieniem, szarą strefą i budulcem dla kreowanej marki. Nie można doprowadzić do sytuacji, że towarzyskość stworzy z agencji czy PR-owca ...
Tematy: PR, public relations, praca w PR, branża PR -
Czym się różni PR od marketingu?
16:38 27.04.2013 PORADA
Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty?
Tematy: marketing, PR, reklama, działania marketingowe -
Studia PR
00:24 25.07.2012 PORADA
Witam, Jestem niedoświadczoną, świeżo upieczoną maturzystką. Obecnie staję przed wyborem swojej drogi życiowej. Przyznaję, że branża reklamowa oraz relacje publiczne siedzą mi w głowie od pewnego czasu. Chciałabym zapytać doświadczonych ludzi o to: - Jak zostać PRowcem ? Czy ...
Tematy: public relations, branża PR, studia, kariera
Podobne tematy:
- rynek pracy
- wynagrodzenia
- tendencje na rynku pracy
- oferty pracy
- monitoring mediów
- media
- koronawirus
- branża motoryzacyjna
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- Internet
- reklama internetowa
- spółki giełdowe
- badania pracowników
- spółki notowane na GPW
- działania marketingowe
- prasa
- marketing
- rynek pracy specjalistów