eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama na YouTube

reklama na YouTube - wiadomości i porady tematyczne

  • Czego szukamy w wyszukiwarce Google po Świętach? GPS, sukienki i... prezenty

    Czego szukamy w wyszukiwarce Google po Świętach? GPS, sukienki i... prezenty

    11:58 28.12.2015

    ... wykorzystują go na oglądanie filmów na YouTube. W czasie przerwy świątecznej liczba wyświetleń wzrosła o 5% oraz o 8% w styczniu względem grudnia. Warto zwrócić uwagę, że twórcy zamieszczający swoje filmy na YouTube pozostają w tym okresie aktywni i koncentrują się na sezonowej tematyce. Publikują wideo o wyprzedażach, stylizacjach na sylwestra czy ...

    Tematy: wyszukiwarka Google, wyprzedaże, wyniki wyszukiwania Google, Google
  • YouTube ma już 10 lat - jak rosła jego popularność?

    YouTube ma już 10 lat - jak rosła jego popularność?

    00:56 18.02.2015

    ... że obecnie YouTube jest nie tylko serwisem wideo, ale też jedną z najpopularniejszych wyszukiwarek. Ekspert ocenia również YouTube’a z punktu widzenia reklamodawców. Potencjał biznesowy jest oczywiście w reklamach umieszczanych przed materiałem wideo, które w Polsce nadal są rzadziej wyświetlane niż na przykład w Wielkiej Brytanii. YouTube ponadto ...

    Tematy: Gemius, badania internautów, YouTube, reklama na YouTube
  • Integracja Google Plus i YouTube

    Integracja Google Plus i YouTube

    13:46 21.12.2011

    ... na które film będzie wyświetlany. Istnieją właściwie różne sposoby emisji spotu. First watch, to reklama, którą użytkownik obejrzy przed wyświetleniem pierwszego filmu w danym dniu (wykupuje się emisję takiego filmu pre-roll na dany dzień). Inna forma dystrybucji to „wmieszanie” spotu pomiędzy inne treści zamieszczane na YouTube ...

    Tematy: Google Plus, Google, YouTube, reklama internetowa
  • Reklama na Youtube: virale opisane wzorem

    Reklama na Youtube: virale opisane wzorem

    13:28 01.01.2009

    ... matematyczne można próbować określać zachowanie się ludzkich społeczności. W efekcie otrzymuje się możliwość przewidzenia potencjalnej popularność filmu po jego premierze np. na YouTube, na długo przed „zawirusowaniem świata” przez tę produkcję. - Nietrudno zgadnąć, że stworzenie virala, który okaże się hitem, nie jest zadaniem prostym ...

    Tematy: YouTube, reklama internetowa, video reklama, filmy wideo


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: