eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyrozwój przedsiębiorstwa

rozwój przedsiębiorstwa - wiadomości i porady tematyczne

  • Budowanie strategii firmy - pomocne pytania

    Budowanie strategii firmy - pomocne pytania

    10:25 30.12.2008

    ... pytania pomogą dyrektorowi marketingu (oraz ogólnie — kadrze zarządzającej) sformułować początkowe warunki dla stworzenia szczegółowej strategii przedsiębiorstwa. Pozwolą określić podejście przedsiębiorstwa do segmentacji, zidentyfikować potencjalne segmenty docelowe i dokonać wyboru rynku docelowego, ustalić sposób pozycjonowania firmy. Po ...

    Tematy: budowanie strategii firmy, strategia marketingowa, budowa strategii, rozwój przedsiębiorstwa
  • Finansowy cykl życia firmy: jak się przygotować?

    Finansowy cykl życia firmy: jak się przygotować?

    13:25 15.10.2008

    ... (rozkwit) — wysoki poziom produkcji i niskie bezrobocie. Spośród różnych cykli rozwoju przedsiębiorstwa, na szczególną uwagę zasługuje cykl finansowy życia ... intensywna działalność inwestycyjna, agresywna polityka finansowania aktywów. Po pewnym czasie rozwój firmy zostaje powstrzymany, następuje zmniejszenie lub spadek wzrostu popytu na produkty ...

    Tematy: cykl życia firmy, rozwój firmy, rozwój przedsiębiorstwa, funkcjonowanie firmy
  • Strategia błękitnego oceanu

    Strategia błękitnego oceanu

    13:55 25.07.2006

    ... skomplikowanej oferty, niedostosowanej do masowego odbiorcy. DROGA 2. GRUPY STRATEGICZNE W BRANŻY Błękitne oceany można budować także przyglądając się grupom strategicznym. Najczęściej przedsiębiorstwa można podzielić według kluczowych czynników: ceny i wyników. Każda różnica ceny powinna pociągać za sobą różnice w wynikach. To tak, jak firmy ...

    Tematy: Strategia błękitnego oceanu, rozwój firmy, strategia marketingowa, strategia sprzedaży
  • Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta

    Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta

    09:27 02.05.2005

    ... są w tym przypadku współtwórcami tej cechy produktu, która istotnie przyczyniła się do sukcesu marki Amazon.com. KONWERSACJA ZAMIAST MONOLOGU Dla przedsiębiorstwa umiejętne wykorzystanie rosnącego dzisiaj koncentrowania się konsumenta na sobie i swoim JA może zaowocować niebanalnym, przyciągającym uwagę i skutecznym – czasem wręcz idealnym ...

    Tematy: marketing, przewaga konkurencyjna, potrzeby wyższego rzędu, rozwój przedsiębiorstwa

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: