rynek motoryzacyjny - wiadomości i porady tematyczne
-
Sprzedaż samochodów II 2005
00:04 12.03.2005
W lutym 2005 roku sprzedaż nowych samochodów osobowych wyniosła 19.836 sztuk, o niemal 11 procent mniej niż w poprzednim miesiącu i o 34,3 procent mniej niż w styczniu 2004 roku - donosi w comiesięcznym raporcie Instytut Samar. Łączna sprzedaż tegoroczna wyniosła 42.077 aut, o 29,1 procent mniej niż rok temu. W wynikach skumulowanych pierwszą ...
Tematy: sprzedaż samochodów, rynek motoryzacyjny, nowe samochody -
Sprzedaż samochodów I 2005
11:46 16.02.2005
... jest o 23,7 procent mniejsza niż rok wcześniej i o 5,6 procent mniejsza niż w poprzednim miesiącu - poinformował w swym comiesięcznym raporcie Instytut Samar, analizujący polski rynek motoryzacyjny. Liderem polskiego rynku po pierwszym miesiącu 2005 roku została Toyota. Sprzedaż samochodów japońskiego producenta osiągnęła poziom 3.257 sztuk i była ...
Tematy: sprzedaż samochodów, rynek motoryzacyjny, samochody osobowe -
Run na samochody dostawcze
00:01 08.12.2004
Rynek pojazdów dostawczych nadal rozwija się dynamicznie. Listopadowa sprzedaż w wysokości 3.476 sztuk to kolejny rekordowy miesięczny wynik ustanowiony od początku roku - ...
Tematy: samochody dostawcze, rynek motoryzacyjny, sprzedaż samochodów dostawczych -
Kryzys w nowych samochodach
00:40 04.12.2004
Polski rynek nowych samochodów osobowych przechodzi głęboki kryzys. Sprzedaż osiągnęła kolejny negatywny rekord - donosi w comiesięcznym raporcie firma analityczna Samar. Przyczyny spadku sprzedaży ...
Tematy: rynek motoryzacyjny, sprzedaż nowych samochodów, nowe samochody osobowe -
Produkcja samochodów X 2004
12:09 25.11.2004
... wysokim poziomie - donosi firma analityczna Samar. Uzyskany wzrost jest wynikiem utrzymującego się wysokiego popytu na rynkach eksportowych. Dynamika produkcji na rynek polski, ze względu na kryzys w sprzedaży, traci dotychczasowe tempo. Wynik w wysokości 44.075 wyprodukowanych w październiku aut jest o prawie 6,5 tysiąca sztuk ...
Tematy: samochody osobowe, eksport, produkcja samochodów osobowych, rynek motoryzacyjny -
Sprzedaż samochodów X 2004
09:51 23.11.2004
... poprawić. Przyczyny spadku sprzedaży samochodów nowych wciąż pozostają takie same. Na rynek niekorzystnie oddziałują wprowadzone w maju zmiany w ustawie o podatku VAT, ograniczające ... wówczas 19.090 sztuk). Od 1 maja, dnia przystąpienia Polski do UE, rynek nowych samochodów wszedł w fazę kryzysu, pogłębiającego się z miesiąca na miesiąc. Sprzedaż ...
Tematy: nowe samochody, sprzedaż samochodów, rynek motoryzacyjny, samochody używane -
Reklama w motoryzacji X 2004
06:28 15.11.2004
W październiku wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły 86 mln 52 tys. zł - wynika z badania firmy analitycznej Expert-Monitor. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej osiągnęły poziom 68 mln 292 tysięcy złotych. Zdecydowana większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadła stacjom ...
Tematy: reklama samochodów, wydatki na reklamę, rynek motoryzacyjny -
Załamanie rynku motoryzacyjnego
11:05 05.11.2004
... spora ich ilość nie została dotąd oficjalnie zgłoszona w urzędzie celnym. Przyczyny spadku sprzedaży samochodów nowych wciąż pozostają takie same. Na rynek niekorzystnie oddziałują wprowadzone w maju zmiany w ustawie o podatku VAT, ograniczające możliwość odliczania tego podatku przy zakupie samochodów przez firmy, tylko do ...
Tematy: rynek motoryzacyjny, sprzedaż samochodów, rynek nowych samochodów osobowych, import aut używanych -
Sprzedaż samochodów IX 2004
00:19 08.10.2004
... z danymi pochodzącymi z września roku ubiegłego spadek wyniósł natomiast aż 32,1 procent - informuje w swoim comiesięcznym raporcie firma analityczna Samar, badająca polski rynek motoryzacyjny. Przyczyną spadku są obowiązujące od kilku miesięcy przepisy VAT przy zakupie nowych aut, stopniowy wzrost cen, a także znaczny import pojazdów ...
Tematy: rynek samochodów, sprzedaż samochodów, nowe samochody, rynek motoryzacyjny -
Reklama w motoryzacji VIII 2004
13:13 30.09.2004
W sierpniu bieżącego roku reklama samochodów osobowych w mediach - telewizji, radiu, gazetach i magazynach, pochłonęła kwotę ponad 30 milionów złotych - podała firma badawcza Expert Monitor. Liderem rynku została Toyota Motor, która wydała na ten cel 6,22 mln złotych (20,5 procent rynku). Kolejne pozycje na liście największych reklamodawców zajęły ...
Tematy: rynek reklamy, reklama w motoryzacji, rynek motoryzacyjny, wydatki na reklamę