skuteczność reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak blokowanie reklam wpływa na komunikację marketingową?
10:16 22.03.2024
... jest dominującym powodem instalacji blokera reklam? Skala zjawiska blokowania reklam w Polsce Osiem lat temu udział użytkowników sieci stosujących oprogramowanie blokujące reklamy wzrastał o kilka punktów procentowych rocznie. Ostatnie badanie IAB Polska pokazuje, że odsetek dorosłych internautów stosujących adblocki w 2023 roku wyniósł 45 ...
Tematy: blokowanie reklam, AdBlock, blokada reklam, jak wyłączyć reklamy -
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
11:18 22.11.2022
... , że produkt, billboard lub ekran zawarty w nadawanych treściach można zastąpić inną marką lub reklamą. Podobnie jak w przypadku reklamy adresowalnej, różnym widzom można wyświetlać zindywidualizowane reklamy – oczywiście przy założeniu, że dostępne będą odpowiednie dane. Konieczne będzie jednak znalezienie równowagi między tym, co jest ...
Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja -
Jakie będą media 2022? Są najświeższe prognozy Kantar
10:30 18.11.2021
... , informacje o wcześniejszych zachowaniach zakupowych, postawach wobec innych marek itp. Jeśli chodzi o targetowanie, należy spodziewać się przesunięcia w kierunku reklamy kontekstowej. Co się zaś tyczy efektywności kampanii, reklamodawcy zyskają możliwość niezależnego pomiaru efektywności swojej kampanii reklamowej u różnych wydawców dzięki ...
Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja -
Świąteczne zakupy 2020, czyli w pandemii stawiamy na mobilność
10:28 07.12.2020
... w tym roku szczególnie popularne? Czy jesteśmy podatni na mobilne reklamy? Co zadecyduje o tym, ile finalnie wydamy pieniędzy? Zakupy na ... rzeczywistym rozwiązują problemy klienta. Zauważyliśmy również zwiększone zainteresowanie kampaniami wykorzystującymi personalizowane reklamy, by przyciągnąć klienta na stronę firmy. Te wszystkie działania to ...
Tematy: zachowania konsumentów, decyzje zakupowe, zakupy online, m-commerce -
Jakie będą media 2021? Są prognozy Kantar
10:48 20.11.2020
... znajdą swoje odzwierciedlenie w wyborze konkretnych mediów, jak również w strategiach kreatywnych, a kontekst, w którym pojawiają się reklamy oraz sposób ich optymalizacji dla tych środowisk nabierze większego znaczenia. „W ciągu zaledwie kilku ... się otoczeniu. Staną oni przed koniecznością zwracania jeszcze większej uwagi na pomiary i skuteczność ...
Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja -
Marketing w gamingu. Czy gracze to dobry target dla reklamy?
00:35 30.10.2020
... mniej uwagi skupia się na formach unikalnych dla gamingu, takich jak reklamy w grach mobilnych czy advergaming (gry dedykowane markom/produktom), co kolei potwierdza brak ... . Szczególnie jest to widoczne w sferze podejmowania decyzji zakupowych po obejrzeniu reklamy. W grupie casual czterech na dziesięciu badanych rozważało zakup reklamowanego przez ...
Tematy: marketing, formy marketingu, działania marketingowe, skuteczność reklamy -
Reklama display mniej skuteczna. Jej widoczność znowu spada
10:54 14.10.2020
... typowych przyczyn braku widoczności reklam, a także pozytywne i negatywne trendy na poszczególnych rynkach. Nieoptymalne pozycjonowanie nadal jest najczęstszą przyczyną braku widoczności reklamy. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii
11:07 14.07.2020
... treści publikowanych przez reklamodawców umyka uwadze adresatów. W II kwartale br. widoczność reklamy displayowej w naszym kraju uległa jednak istotnej poprawie, podnosząc się o pokaźne ... Viewability Benchmark” autorstwa Meetrics dowodzi, że wybuch pandemii wyraźnie wspomógł widoczność reklamy display w naszym kraju. Wzrost jest na tyle duży, że ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci
11:29 24.04.2020
... pozycjonowanie reklam. - Obecna sytuacja pandemii i związanego z nią globalnego kryzysu ma oczywiście duży wpływ na branżę i na kampanie reklamowe w internecie. Umieszczenie reklamy marki we właściwym środowisku i kontekście, oraz tak by była ona naprawdę widoczna dla odbiorców, pozostaje jednym z czołowych wyzwań dla reklamodawców ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama internetowa: wideo dostrzegane częściej niż display
12:23 07.02.2020
... , której widoczność wzrosła 69 do 74%. Jako najbardziej popularne przyczyny braku widoczności reklamy internetowej raport wskazuje: nieoptymalną pozycję wyświetlania reklamy internetowej, przełączanie się użytkownika do innych zakładek w przeglądarce. Widoczność reklamy internetowej w Polsce odbiega wprawdzie od ideału i na tle innych państw wypada ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy