eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematysocial media

social media - wiadomości i porady tematyczne

  • Social media jako narzędzie marketingowe

    Social media jako narzędzie marketingowe

    10:46 28.07.2011

    ... social media zupełnie nie dba o mierzenie skuteczności swoich poczynań. Choć – jak podkreśla w komentarzu do Social Media Brand Index 2010 Norbert Kilen z Think Kong, można to robić i to z całkiem sporą precyzją. Nie ma cię w social media ... niedawno raportu PBI „Prywatność i własny wizerunek w przestrzeni social media” wynika, że pod tym względem ...

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, marketing
  • Czy można ścigać Facebook za naruszenie praw?

    Czy można ścigać Facebook za naruszenie praw?

    13:37 27.07.2011

    Co do zasady, w przypadku wszelkich umów, gdy obie strony mają miejsce zamieszkania, pobytu lub siedzibę w Polsce sprawa podlega jurysdykcji polskiej. Oznacza to, że do konkretnej sprawy mają zastosowanie przepisy polskiego prawa, a roszczeń dochodzić można przed polskimi sądami. W przypadku zdarzeń mających miejsce w Internecie, kwestia ...

    Tematy: Facebook, social media, naruszenie dóbr osobistych przez media, ochrona prywatności
  • Monitoring mediów: BlogLevel i TweetLevel

    Monitoring mediów: BlogLevel i TweetLevel

    00:10 25.07.2011

    ... BlogLevel oraz wersję 2.0 rozwiązania TweetLevel. To bezpłatne narzędzia umożliwiające identyfikowanie osób (tzw. social media influencers) wywierających największy wpływ na uczestników wybranych społeczności w social media. Narzędzie TweetLevel wyszukuje wpływowych użytkowników w serwisie Twitter, natomiast BlogLevel realizuje to samo zadanie ...

    Tematy: BlogLevel, TweetLevel, Twitter, blogi
  • Czemu służą portale społecznościowe?

    Czemu służą portale społecznościowe?

    13:46 21.06.2011

    Korzystanie z portali społecznościowych jest obecnie zjawiskiem powszechnym. Z uwagi na dużą liczbę ich użytkowników oraz znaczącą rolę w nawiązywaniu więzi społecznych, portale takie stają się ośrodkiem zainteresowania socjologów i psychologów. Oprócz fenomenu ich popularności, bada się zwłaszcza kwestię tożsamości i prywatności w sieci. Jak to ...

    Tematy: portale społecznościowe, portal społecznościowy, social media, sieci społecznościowe
  • Kadra zarządzająca w social media I kw. 2011

    Kadra zarządzająca w social media I kw. 2011

    11:41 10.06.2011

    ... , a "czarnym charakterem" w oczach internautów był Tomasz Zadroga z PGE. To niektóre z wniosków płynących z badania "Bossowie gospodarki w social media", wykonanego przez Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media „Niektórzy chcą i starają się, by o nich samych oraz o prowadzonych przez nich firmach mówiło się i pisało jak ...

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów
  • Firmy doceniają marketing społecznościowy

    Firmy doceniają marketing społecznościowy

    10:51 09.06.2011

    Serwisy społecznościowe stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji dla firm na całym świecie. Jak wskazuje badanie przeprowadzone przez firmę Regus, ich znaczenie rośnie z roku na rok. Wyniki badania wykazały, że zarówno polscy (88%), jak i światowi (74%) przedsiębiorcy uważają, iż uwzględnienie serwisów społecznościowych w strategii ...

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, marketing
  • Polscy PR-owcy a social media

    Polscy PR-owcy a social media

    10:18 03.06.2011

    ... pod uwagę znikomą popularność tego kanału wśród polskich internautów. Informacje o badaniu Badanie „PR-owcu, co wiesz o social media?” jest pilotażowym projektem związanym z uruchomieniem portalu i usługi Kompas Social Media. Badanie przygotowane przez zespół PRoto.pl i Instytutu Monitorowania Mediów przeprowadzono za pomocą ankiety dostępnej na ...

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, branża PR
  • Prawa użytkowników social media

    Prawa użytkowników social media

    10:50 25.05.2011

    Nk.pl i Facebook to dwa najpopularniejsze serwisy społecznościowe w Polsce, a liczba ich użytkowników stale rośnie. Z badania Megapanel PBI/Gemius wynika, że w styczniu nk.pl miał 12,3 miliona, podczas gdy polski Facebook miał niemal 9,9 miliona użytkowników. Niestety wraz z liczbą użytkowników wzrasta liczba przypadków naruszeń ich praw. W ...

    Tematy: portale społecznościowe, social media, bezpieczeństwo w sieci, ochrona prywatności
  • Social media a poszukiwanie pracy

    Social media a poszukiwanie pracy

    00:15 18.05.2011

    ... sporadycznie – dodaje. Wyniki badania Instytutu Badawczego Randstad komentuje Maura Merson, ekspetka Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych oraz redaktorka portalu berzobocie.org.: - Media społeczne dają ogromne możliwości pracodawcom i pracownikom, lecz również niosą za sobą pewne ograniczenia, a nawet zagrożenia. Wizerunek firm zależy już ...

    Tematy: rynek pracy, sytuacja na rynku pracy, tendencje na rynku pracy, oferty pracy
  • Branża finansowa a social media

    Branża finansowa a social media

    13:26 16.05.2011

    ... z najnowszego raportu Deutsche Bank Research. Wyjątkiem są studenci, którzy stanowią też najliczniejszą grupę użytkowników social media, niezależnie od dochodów. Jeśli instytucja finansowa decyduje się na obecność w social media, powinna zapewnić swoim "fanom" wymierne korzyści, w postaci specjalnych promocji i ofert - stwierdza również raport ...

    Tematy: portale społecznościowe, social media, branża finansowa, badania internautów

poprzednia  

1 ... 20 ... 30 ... 38 39 40 41

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: