strategia konkurencyjna - wiadomości i porady tematyczne
-
Polska produkcja konkurencyjna
13:11 30.11.2012
Polska, obok Niemiec i Wielkiej Brytanii, spośród krajów europejskich, znalazła się w pierwszej piętnastce światowego rankingu liderów konkurencyjności sektora produkcyjnego. Obecnie kluczowym czynnikiem wzrostu w tym obszarze są inwestycje w pozyskanie wykwalifikowanych pracowników, którzy wpłyną na rozwój innowacyjności, a to z kolei spowoduje ...
Tematy: konkurencyjność, budowanie przewagi konkurencyjnej, konkurencyjność przedsiębiorstw, strategia konkurencyjna -
Konkurencyjność branży w wymiarze lokalnym
04:20 28.11.2009
... może pociągnąć za sobą wzrost zapotrzebowania na produkty i usługi komplementarne, a więc poprawić pozycję branży pokrewnej na rynku międzynarodowym. Przewaga konkurencyjna w branżach dostawców oznacza potencjalne źródło przewagi dla branż korzystających z usług dostawców. Dostawcy, oferując wysoce konkurencyjne komponenty do produkcji, oddziałują ...
Tematy: konkurencyjność, budowanie przewagi konkurencyjnej, konkurencyjność przedsiębiorstw, strategia konkurencyjna -
Co wpływa na corporate identity?
01:09 29.06.2009
... wizerunku. Dzięki przyjęciu takiej strategii organizacja zyskuje możliwość budowy pozycji lidera na rynku, na którym sama dyktuje warunki gry. Spójna strategia wizerunkowa, dzięki której otoczenie z łatwością będzie identyfikować firmę w znacznym stopniu, wpłynąć może na akcentowanie jej obecności na rynku oraz zainteresowanie ...
Tematy: corporate identity, budowanie świadomości marki, wizerunek firmy, budowanie przewagi konkurencyjnej -
CSR jako strategia konkurencyjna
13:10 17.05.2009
... dobro firmy z dobrem społecznym przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. Strategia ta polega więc na kierowaniu się zasadami etycznymi, prawami pracowników i ... dzień. Aby firma została społecznie zaakceptowania nie wystarczą bowiem jednorazowe działania. Strategia CSR musi być spójna i długofalowa, tak aby jej efekty zostały zaakceptowane przez ...
Tematy: strategia CSR, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu, odpowiedzialność w biznesie, wartość firmy