supermarkety - wiadomości i porady tematyczne
-
Roszada na rynku. E-sklepy i dyskonty wypierają hipermarkety?
09:49 27.04.2016
... . Wyniki badania wskazują trzy tendencje, które będą mieć istotny wpływ na kształtowanie się rynku handlu w Europie. Kryzys modelu big-box. Hiper i supermarkety, oferujące zarówno dobra konsumpcyjne jak i produkty niespożywcze (non-food), umożliwiają nabywanie towarów w niskich cenach głównie ze względu na skalę zakupów. Zmiana ...
Tematy: handel detaliczny, e-commerce, hipermarkety, supermarkety -
Największe sieci handlowe walczą o wyniki
10:36 09.02.2016
... 33 firmy z TOP 250 (czyli o siedem mniej niż wcześniej) nie prowadziły działalności e-commerce. Z analizy Deloitte wynika, że były to głównie supermarkety oraz dyskonty spożywcze. Informacje o publikacji: The Global Powers of Retailing 2016. Navigating the digital divide przedstawia 250 największych sieci sprzedaży ...
Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, rynek detaliczny, sieci handlowe -
Jak płacą sieci spożywcze?
14:02 22.05.2015
... . W przeciwieństwie do hipermarketów, supermarkety mają powierzchnię nie przekraczającą 2,5 tyś m/2. W Polsce supermarkety i hipermarkety rozpowszechniły się w ... ten segment rynku jest w Polsce silniejszy niż w jakimkolwiek innym kraju. SUPERMARKETY Supermarkety należą do tego formatu, który obniżył swoją moralność płatniczą w sposób zdecydowany. Na ...
Tematy: należności przeterminowane, zatory płatnicze, płynność finansowa, hipermarkety -
MILA - rusza nowa sieć supermarketów
09:16 28.11.2014
... 170 sklepów na terenie całego kraju rozpocznie samodzielną działalność jako MILA. Spółka planuje powiększać nową sieć supermarketów o 30 sklepów rocznie. Supermarkety MILA będą specjalizować się w oferowaniu kategorii świeżych takich jak: mięsa i wędliny, owoce i warzywa oraz ciasta i pieczywo. Spółka market-Detal, której Prezesem ...
Tematy: MILA, supermarkety, sieć supermarketów, POLOmarket -
Największe sieci handlowe rosną wolniej
14:31 21.10.2014
Największe sieci sprzedaży detalicznej ciągle notują wzrosty, ale okazuje się, że - za sprawą osłabienia światowej gospodarki - są one nieco mniej dynamiczne niż w ostatnim czasie - z analizy firmy doradczej Deloitte wynika, że wzrost przychodów sięgnął 2,9 procenta, co jest wynikiem niższym od osiągniętego przed rokiem. W zestawieniu największych ...
Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, rynek detaliczny, sieci handlowe -
Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?
12:19 07.08.2014
... badaniem satysfakcji klientów, zaprezentował wyniki dotyczące opinii polskich konsumentów odnośnie super- i hipermarketów. Okazuje się, że Polacy lepiej oceniają te pierwsze – supermarkety wygrywają zarówno pod względem cen, jak i obsługi. Do obszarów najmniej satysfakcjonujących zaliczono organizację oraz czas obsługi. Opinie zbierane były od ...
Tematy: supermarkety, hipermarkety, opinie konsumentów, oczekiwania konsumentów -
Czego potrzebują marki własne?
11:24 23.06.2014
Polacy coraz częściej sięgają po marki własne - głosi najnowszy raport „Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku private label w Polsce” przygotowany na zlecenie Grupy On Board. Okazuje się jednak, że mamy pewne opory przed przyznaniem się do kupna tych produktów i to mimo to, iż przyznajemy, że odpowiada nam stosunek ich jakości ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Jak postrzegamy marki własne?
10:58 21.05.2014
Aż 1/3 polskich konsumentów kupuje marki własne, ale niechętnie się do tego przyznaje - wynika z raportu On Board "Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku private label w Polsce", który powstał przy udziale ekspertów z Krajowej Izby Gospodarczej, Polskiej Izby Handlu oraz firmy badawczej SW Research. Wiele wskazuje zatem na to, ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Największe sieci handlowe na świecie 2014
12:56 04.02.2014
Pomimo trudnych warunków gospodarczych łączne przychody 250 największych na świecie sieci handlowych wyniosły w ubiegłym roku obrotowym 4,3 biliona dolarów. W porównaniu rok do roku był to wzrost na poziomie 4,9 proc. Podobnie jak w poprzednim roku detaliści zawdzięczają ten wzrost głównie ekspansji na rynkach wschodzących. Jak wynika z najnowszej ...
Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, zagraniczne sieci handlowe, rynek detaliczny -
Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem
11:36 21.01.2014
Z badania opinii publicznej przeprowadzonego dla On Board PR Ecco Network przez SW Research na potrzeby raportu o postrzeganiu marek własnych różnych kategorii produktowych oraz zwyczajach zakupowych wynika, że produkty marki Tesco kupiło w ciągu ostatniego roku 64% Polaków. Na kolejnych miejscach znalazły się marki Carrefour (61%), Pilos (34%) ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- nowe inwestycje
- e-commerce
- urządzenia mobilne
- handel
- płynność finansowa
- zakupy
- centra handlowe
- sprzedaż
- zatory płatnicze
- wydatki Polaków
- marki
- wydatki na reklamę
- Kodeks pracy
- fuzje i przejęcia
- nieruchomości handlowe
- przejęcia
- badania konsumentów
- sieci handlowe
- obiekty handlowe