eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematysupermarkety

supermarkety - wiadomości i porady tematyczne

  • Roszada na rynku. E-sklepy i dyskonty wypierają hipermarkety?

    Roszada na rynku. E-sklepy i dyskonty wypierają hipermarkety?

    09:49 27.04.2016

    ... . Wyniki badania wskazują trzy tendencje, które będą mieć istotny wpływ na kształtowanie się rynku handlu w Europie. Kryzys modelu big-box. Hiper i supermarkety, oferujące zarówno dobra konsumpcyjne jak i produkty niespożywcze (non-food), umożliwiają nabywanie towarów w niskich cenach głównie ze względu na skalę zakupów. Zmiana ...

    Tematy: handel detaliczny, e-commerce, hipermarkety, supermarkety
  • Największe sieci handlowe walczą o wyniki

    Największe sieci handlowe walczą o wyniki

    10:36 09.02.2016

    ... 33 firmy z TOP 250 (czyli o siedem mniej niż wcześniej) nie prowadziły działalności e-commerce. Z analizy Deloitte wynika, że były to głównie supermarkety oraz dyskonty spożywcze. Informacje o publikacji: The Global Powers of Retailing 2016. Navigating the digital divide przedstawia 250 największych sieci sprzedaży ...

    Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, rynek detaliczny, sieci handlowe
  • Jak płacą sieci spożywcze?

    Jak płacą sieci spożywcze?

    14:02 22.05.2015

    ... . W przeciwieństwie do hipermarketów, supermarkety mają powierzchnię nie przekraczającą 2,5 tyś m/2. W Polsce supermarkety i hipermarkety rozpowszechniły się w ... ten segment rynku jest w Polsce silniejszy niż w jakimkolwiek innym kraju. SUPERMARKETY Supermarkety należą do tego formatu, który obniżył swoją moralność płatniczą w sposób zdecydowany. Na ...

    Tematy: należności przeterminowane, zatory płatnicze, płynność finansowa, hipermarkety
  • MILA - rusza nowa sieć supermarketów

    MILA - rusza nowa sieć supermarketów

    09:16 28.11.2014

    ... 170 sklepów na terenie całego kraju rozpocznie samodzielną działalność jako MILA. Spółka planuje powiększać nową sieć supermarketów o 30 sklepów rocznie. Supermarkety MILA będą specjalizować się w oferowaniu kategorii świeżych takich jak: mięsa i wędliny, owoce i warzywa oraz ciasta i pieczywo. Spółka market-Detal, której Prezesem ...

    Tematy: MILA, supermarkety, sieć supermarketów, POLOmarket
  • Największe sieci handlowe rosną wolniej

    Największe sieci handlowe rosną wolniej

    14:31 21.10.2014

    Największe sieci sprzedaży detalicznej ciągle notują wzrosty, ale okazuje się, że - za sprawą osłabienia światowej gospodarki - są one nieco mniej dynamiczne niż w ostatnim czasie - z analizy firmy doradczej Deloitte wynika, że wzrost przychodów sięgnął 2,9 procenta, co jest wynikiem niższym od osiągniętego przed rokiem. W zestawieniu największych ...

    Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, rynek detaliczny, sieci handlowe
  • Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?

    Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?

    12:19 07.08.2014

    ... badaniem satysfakcji klientów, zaprezentował wyniki dotyczące opinii polskich konsumentów odnośnie super- i hipermarketów. Okazuje się, że Polacy lepiej oceniają te pierwsze – supermarkety wygrywają zarówno pod względem cen, jak i obsługi. Do obszarów najmniej satysfakcjonujących zaliczono organizację oraz czas obsługi. Opinie zbierane były od ...

    Tematy: supermarkety, hipermarkety, opinie konsumentów, oczekiwania konsumentów
  • Czego potrzebują marki własne?

    Czego potrzebują marki własne?

    11:24 23.06.2014

    Polacy coraz częściej sięgają po marki własne - głosi najnowszy raport „Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku private label w Polsce” przygotowany na zlecenie Grupy On Board. Okazuje się jednak, że mamy pewne opory przed przyznaniem się do kupna tych produktów i to mimo to, iż przyznajemy, że odpowiada nam stosunek ich jakości ...

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Jak postrzegamy marki własne?

    Jak postrzegamy marki własne?

    10:58 21.05.2014

    Aż 1/3 polskich konsumentów kupuje marki własne, ale niechętnie się do tego przyznaje - wynika z raportu On Board "Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku private label w Polsce", który powstał przy udziale ekspertów z Krajowej Izby Gospodarczej, Polskiej Izby Handlu oraz firmy badawczej SW Research. Wiele wskazuje zatem na to, ...

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Największe sieci handlowe na świecie 2014

    Największe sieci handlowe na świecie 2014

    12:56 04.02.2014

    Pomimo trudnych warunków gospodarczych łączne przychody 250 największych na świecie sieci handlowych wyniosły w ubiegłym roku obrotowym 4,3 biliona dolarów. W porównaniu rok do roku był to wzrost na poziomie 4,9 proc. Podobnie jak w poprzednim roku detaliści zawdzięczają ten wzrost głównie ekspansji na rynkach wschodzących. Jak wynika z najnowszej ...

    Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, zagraniczne sieci handlowe, rynek detaliczny
  • Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem

    Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem

    11:36 21.01.2014

    Z badania opinii publicznej przeprowadzonego dla On Board PR Ecco Network przez SW Research na potrzeby raportu o postrzeganiu marek własnych różnych kategorii produktowych oraz zwyczajach zakupowych wynika, że produkty marki Tesco kupiło w ciągu ostatniego roku 64% Polaków. Na kolejnych miejscach znalazły się marki Carrefour (61%), Pilos (34%) ...

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety

poprzednia  

1 2 3 ... 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: