świadomość marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Influencer marketing bez influencera: o co chodzi w tym trendzie?
00:55 06.01.2024
... przełożyć się na wysokie zasięgi. Osiągnięcie oczekiwanych celów zależy jednak od podejścia marki do tego rodzaju reklamy. Kluczowa jest tutaj uczciwość – nie wolno ... została wykorzystana viralowa piosenka „Uśmiech proszę!” wykonywana przez Krzysztofa Ibisza – ambasadora marki ON. Efekt? Post zobaczyło niemal 120 tys. osób, a relacja dotarła do ...
Tematy: celebryci, Instagram, TikTok, YouTube -
Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?
10:24 24.08.2023
Serwis REACHaBLOGGER.pl przedstawia rezultaty kolejnej już odsłony raportu „Rynek Influencerów w Polsce”. Opracowanie stanowi podsumowanie tego, co dzieje się obecnie na rynku influencer marketingu, rzucając jednocześnie światło na zmiany, które zaszły w ostatnich 12 miesiącach. Oto wnioski, do których prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ...
Tematy: celebryci, Instagram, TikTok, YouTube -
Influencer marketing 2022: czy influencerzy nadal sprzedają?
10:30 21.06.2022
... ,9%. Jeśli chodzi o cele działań, to ankietowani reklamodawcy przede wszystkim aranżowali na przestrzeni roku 2021 współprace służące podniesieniu rozpoznawalności produktu lub marki – 67,6% oraz stymulacji sprzedaży – 43,1%; 32,4% badanych realizowało współprace głównie w celu pozyskania trafficu dla witryny lub sklepu; 26,5% uczestników badania ...
Tematy: celebryci, Instagram, TikTok, YouTube -
Influencerzy bez pracy? Jaki będzie influencer marketing 2021?
10:01 24.03.2021
... rynku w Polsce w 2021 roku. Jeśli chodzi o cele działań, to ankietowani reklamodawcy przede wszystkim aranżowali współprace służące podniesieniu rozpoznawalności produktu lub marki - 55,4%. Na drugim miejscu wśród celów wymieniano stymulację sprzedaży - 32,3%, a 18,5% uczestników badania wskazało, że ich celem było tworzenie opinii ...
Tematy: celebryci, Instagram, influencerzy, influencer marketing -
Inspiracja czy wierna kopia? Naśladownictwo marki w rozkwicie
09:52 13.11.2017
... pomyłek. Przykładem może być tu chociażby mylenie produktów. Czy Polacy mają w ogóle świadomość istnienia naśladownictwa marki? Naukowcy z Uniwersytetu SWPS przyjrzeli się, jak imitacje oryginałów są w stanie wpływać na zachowania konsumenckie. Świadomość istnienia marek naśladujących ma w Polsce zaledwie co ósmy konsument (12 proc.), a co ...
Tematy: zakupy, zachowania konsumenckie, marki, świadomość marki