świat wirtualny - wiadomości i porady tematyczne
-
Gry online: rośnie zagrożenie atakami
13:39 12.11.2008
... swoje hasło innej osobie, to zgodnie z polityką wielu światów wirtualnych nie zostaną podjęte żadne czynności dyscyplinarne przez podmiot obsługujący dany świat wirtualny. Tak więc, Trend Micro radzi, aby pomyśleć dwa razy, zanim udostępnimy innej osobie swoje hasło do świata wirtualnego. W zasadzie należy ...
Tematy: gry online, ataki internetowe, phishing, oszustwa internetowe -
Second Life: zakazane usługi bankowe
00:19 10.01.2008
Linden Lab, firma odpowiedzialna za stworzenie i rozwój wirtualnego świata Second Life zapowiedziała, że podobnie jak hazard, zakazane zostaną usługi quasi-bankowe. Według firmy, proceder ten zagraża ekonomii cyfrowego świata. Linden Lab przekonuje, że do powyższego kroku zmusiły administratorów narastające skargi użytkowników, którzy natrafiali ...
Tematy: Second Life, banki, świat wirtualny -
QuickTime zagrożeniem dla Second Life?
02:53 06.12.2007
Dino Dai Zovi i Charlie Miller, badacze zajmujący się bezpieczeństwem systemów komputerowych, odkryli słaby punkt zabezpieczeń w Second Life, wynikający z zastosowania w grze aplikacji QuickTime. Użytkownicy mogą stracić wirtualne pieniądze (Linden Dollars), gdy hackerzy zaatakują wykorzystując program QuickTime. Linden Dollars, mimo, że są walutą ...
Tematy: QuickTime, Second Life, ataki hakerów, gry online -
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
12:03 31.07.2007
... Studios – studio graficzne oferujące prawdziwym firmom usługi, polegające na wprowadzaniu w świat SL, łącznie z pośrednictwem w zakupie ziemi i nieruchomości oraz ich urządzeniem. Konkretnych kwot nie znamy, ale szacowany koszt wprowadzenia jednej firmy w wirtualny świat waha się między 30 000 a 100 000 $. Wielu mieszkańców SL, którym ...
Tematy: Second Life, świat wirtualny, gry online, gry komputerowe -
Gry online na celowniku hakerów
00:03 21.08.2006
Inżynier Microsoftu ostrzega - przestępcy chcą zarabiać na świecie gier online. Dave Weinstein powiedział, że gry MMORPG (massively multiplayer online role playing games) takie jak World of Warcraft nie zostały zabezpieczone przed atakami. Hakerzy mogą używać złośliwego oprogramowania, by kraść dane graczy, aby później za prawdziwe pieniądze ...
Tematy: gry online, gry komputerowe, MMORPG, World of Warcraft