telewizja - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklamy słodyczy znikną z programów dla dzieci
15:53 29.10.2014
... . Nadawcy porozumieli się między sobą w sprawie ograniczenia emisji reklam niezdrowej żywności towarzyszących audycjom dla dzieci. Porozumienie zawarli ITI Neovision, Telewizja Polsat, Telewizja Polska, Telewizja Puls, TVN, VIMN Poland oraz The Walt Disney Company (Polska). Porozumienie jest dobrowolne. Dotyczy ono zasad rozpowszechniania reklam ...
Tematy: telewizja, żywność śmieciowa, rok 2015, słodycze -
Polski show-business: kto największą gwiazdą mediów?
12:26 09.09.2014
Kamil Stoch, Robert Lewandowski oraz Agnieszka Radwańska to według najnowszego raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” najbardziej medialne gwiazdy polskiego show-businessu. Na kolejnych pozycjach w pierwszej dziesiątce znaleźli się m.in. Marcin Gortat, Marcin Dorociński oraz Marek Kondrat. Według ekspertów opiniotwórczego miesięcznika „Forbes”, ...
Tematy: monitoring mediów, show-business, celebryci, media -
Leśna Góra: najlepsza w Polsce promocja miasta
10:05 08.09.2014
Wymyślone na potrzeby serialu "Na dobre i złe" miasteczko Leśna Góra jest najlepszym dowodem na to, że nieistniejąca marka również może wzbudzać duże zainteresowanie. Tylko w pierwszym kwartale bieżącego roku poświęcono jej słowo w 741 materiałach ogólnopolskich - wynika z raportu na temat promocji miast w serialach cyklicznie opracowywanego przez ...
Tematy: monitoring mediów, promocja miasta, miasta w Polsce, prasa -
Współczesny widz = telewizja online + multiscreening
12:15 04.09.2014
... , okazuje się, że sama nie jest w stanie zaspokoić coraz większego apetytu widzów na atrakcyjne treści. W efekcie coraz popularniejsza staje się telewizja online oraz zjawisko tak zwanego multiscreeningu, czyli równoczesnego oglądania telewizji i korzystania z urządzeń elektronicznych (smartfonów, tabletów, komputerów). Connected Life, badanie ...
Tematy: telewizja online, oglądalność telewizji, telewizja, multiscreening -
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
13:55 19.08.2014
... siedmioprocentowy spadek wydatków sektora finanse. W okresie od stycznia do czerwca 2014 mediami, które charakteryzowała wzrostowa dynamika przychodów były: telewizja (więcej o 5,0%, wliczając w to przychody z lokowania produktu), Internet (wzrost o 6,4%), radio (wzrost o 7,2%). W przypadku reklamy online najbardziej dynamicznie rosła reklama wideo ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Kultura w Polsce w 2013 r.
12:36 28.07.2014
W 2013 r. w Polsce działały 2 822 muzea i oddziały muzealne, 170 teatrów i instytucji muzycznych posiadających własny, stały zespół artystyczny, 3901 domów i ośrodków kultury, klubów i świetlic, 337 galerii i salonów sztuki, 469 kin stałych oraz 9920 bibliotek publicznych i placówek informacyjno-bibliotecznych. W porównaniu z rokiem poprzednim ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki -
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
09:37 10.06.2014
... bln USD – taką wartość w 2018 roku ma osiągnąć globalny rynek mediów i rozrywki. Największy udział w przychodach nadal będą posiadać media tradycyjne, a telewizja ciągle pozostanie dla reklamy najatrakcyjniejsza, to jednak media cyfrowe i reklama w Internecie staną się głównymi siłami napędowymi wzrostu. Polski rynek w analizowanym ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Internauci a jakość usług telekomunikacyjnych
00:12 20.04.2014
... w konkretnej lokalizacji. Wskazuje na nią blisko połowa (46%) respondentów. Ważna jest także cena usługi (38%) oraz prędkość łącza (29%). Płatna telewizja Płatną telewizję do domów polskich internautów dostarcza przede wszystkim Cyfrowy Polsat. Wybrało go, głównie ze względu na opinie innych klientów ...
Tematy: usługi telekomunikacyjne, operatorzy telekomunikacyjni, badania internautów, telewizja -
Polski Internet a wiosenna ramówka TV
12:21 18.03.2014
Jednym z pierwszych corocznych zwiastunów wiosny są telewizyjne ramówki, które już od początku marca oferują widzom świeżą porcję nowości. Według badań Instytutu Monitorowania Mediów fraza „wiosenna ramówka” pojawiała się w Internecie średnio 30 razy dziennie! Największą popularnością cieszyły się jednak nie nowe propozycje, a dobrze znane seriale ...
Tematy: telewizja, programy kulinarne, Polacy, polski Internet -
Reklamy "śmieciowej żywności": KRRiT chce wyjaśnień od telewizji
22:25 04.03.2014
... , napojów gazowanych, które jako jedyne ugaszą pragnienie, czy batoników, które pozwolą „zdobywać góry”. Na "dywanik" do złożenia wyjaśnień wezwane zostały Telewizja Polska, Polsat, TV Puls, nc+ oraz Viacom International Media Networks.
Tematy: reklama, telewizja, żywność, fast food