telewizja - wiadomości i porady tematyczne
-
Koniec TVN CNBC
13:52 30.07.2013
Wraz z końcem tego roku z rynku ma zniknąć kanał biznesowy TVN CNBC. O zakończeniu emisji poinformował dziś rzecznik TVN Karol Smoląg. Informacja o zakończeniu działalności biznesowego kanału TVN pojawiła się wraz z wiadomościami o zwolnieniach dziennikarzy i utracie stanowiska szefa TVN CNBC przez Romana Młodkowskiego. W miejsce stacji ma pojawić ...
Tematy: TVN CNBC, telewizja, media, Roman Młodkowski -
Kultura w Polsce w 2012 r.
08:22 29.07.2013
W Polsce działalność prowadziło 768 muzeów i oddziałów muzealnych, 174 teatry i instytucje muzyczne posiadające własny zespół artystyczny, 3870 domów i ośrodków kultury, klubów i świetlic, 344 galerie i salony sztuki, 447 kin stałych oraz 8182 biblioteki publiczne (łącznie z filiami) i 1881 placówek informacyjno-bibliotecznych (bibliotek naukowych ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki -
Koniec telewizji analogowej
00:29 23.07.2013
We wtorek, 23 lipca 2013 roku zakończy się w Polsce era naziemnej telewizji analogowej. Tego dnia zostaną wyłączone ostatnie nadajniki emitujące program telewizyjny w technice analogowej. Zostaną one zastąpione przez nadajniki cyfrowe DVB-T. Nowa technika umożliwia nadawanie większej liczby programów, pozwala na emisję programów w jakości HD, a ...
Tematy: telewizja, cyfryzacja, DVB-T, multipleks -
KRRiT przyznała miejsce na multipleksie TV Trwam
19:18 05.07.2013
... rodziców, drugą zaś Fundacja Lux Veritatis na nadawanie Telewizji Trwam. Wnioski o koncesję na nadawanie programu dla dzieci w multipleksie pierwszym złożyły Telewizja Polsat i Telewizja Polska. Z kolei wnioski o koncesję na program społeczno-religijny złożyły Fundacja Lux Veritatis, Wieczorna.pl oraz Media Works. Jednak Media Works ...
Tematy: KRRiT, TV TRWAM, koncesja, MUX1 -
Polski Internet a talent show
14:06 10.06.2013
Finał Top Model za nami, precastingi do Mam Talent i castingi do Got to Dance trwają, media donoszą o zmianach w jury X Factor - czyżby plotki o końcu ery talent show były przesadzone? Programy tego rodzaju były w minionym sezonie w każdej niemal ramówce, jesień chyba nie przyniesie zmian pod tym względem. Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, ...
Tematy: badania internautów, monitoring mediów, Facebook, fan pages -
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
11:11 06.06.2013
... filmowa, wydatki na dostęp do Internetu: stały i mobilny, reklama internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama telewizyjna, telewizja abonamentowa i opłaty licencyjne, gry komputerowe. Wydatki cyfrowe oznaczają wydatki na szerokopasmowy i mobilny dostęp do Internetu, reklamę internetową stałą i mobilną ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Abonament RTV 2014 w górę
14:54 20.05.2013
Abonament za używanie od 1 stycznia 2014 r. radia wyniesie 5,90 zł miesięcznie, a za telewizor lub radio i telewizor 19,30 zł miesięcznie - poinformowała Krajowa Radia Radiofonii i Telewizji. Obecnie miesięczne stawki abonamentu RTV wynoszą odpowiednio 5,65 zł za radio oraz 18,65 zł za radio i telewizor lub tylko telewizor. Abonament radiowy lub ...
Tematy: abonament 2014, abonament RTV, telewizja, radio -
UOKiK: wielomilionowa kara dla nc+
13:34 29.04.2013
ITI Nevision złamał prawo - uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK zakwestionował warunki oferty telewizji nc+ oraz sposób informowania o niej. Urząd stanął po stronie klientów operatora telewizji płatnej, twierdząc, że mogą oni kontynuować umowy na dotychczasowych warunkach. ITI Neovision musi zaś zapłacić niemal 11 mln zł kary. ...
Tematy: nc+, n, telewizja, telewizja satelitarna -
Reklamy coraz bardziej nas irytują
21:08 15.04.2013
Reklamy coraz bardziej irytują, w ciągu ostatnich czterech lat średni Wskaźnik Irytacji Reklamą wzrósł o około 20 punktów procentowych – wynika z badania przeprowadzonego przez dom mediowy OMD. Bardzo wysokie wartości tego wskaźnika zanotowano w ostatnim półroczu, jednak mogą one wynikać ze zmiany w sposobie przeprowadzania badania, zrezygnowano ...
Tematy: reklama, media, OMD, telewizja -
Polacy a programy kulinarne
00:14 31.03.2013
Aż 67 proc. Polaków, którzy oglądają telewizję, deklaruje, że wybiera w niej programy o tematyce kulinarnej. Najbardziej popularne są "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler oraz "Makłowicz w podróży" - z raportu „Polska na widelcu – zwyczaje żywieniowe Polaków”. Raport „Polska na widelcu – zwyczaje żywieniowe Polaków” przedstawia obok postaw ...
Tematy: telewizja, programy kulinarne, Polacy