wartość firmy - wiadomości i porady tematyczne
-
Dobra niematerialne tworzą wartość firmy
00:03 04.03.2012
... tego zadania zwraca się do swoich działów finansowych. Zdaniem kadry zarządzającej, wartość firmy w największym stopniu tworzą klienci i pracownicy. Około 85 proc. ankietowanych stwierdziło, że relacje z klientami mają istotne znaczenie dla rozwoju firmy i, że to klienci będą dla nich najważniejszymi interesariuszami w przyszłości. Według 81 ...
Tematy: wartość firmy, wycena wartości firmy, aktywa firmy, wzrost wartości firmy -
Marka jako wartość finansowa
11:26 27.04.2011
... były postrzegane jako element tworzący wartość firmy. Zmiana nastąpiła w latach 80-tych. Wcześniej środki produkcji, nieruchomości, środki finansowe umieszczane w bilansie były praktycznie jedynymi wyznacznikami ceny, jaką trzeba było zapłacić za spółkę. Rynek wiedział o środkach niematerialnych, ale ich wartość pozostawała nie do końca wyjaśniona ...
Tematy: wartość firmy, marka, marki, wartość finansowa marki -
Sprzedaż firmy: podstawowe know-how
11:29 25.11.2010
... firmę (właściciela): determinacja sprzedaży, wartość (cena) realistyczna, zastrzeżenia, koncesje, ograniczenia, wartość, która może być dodana. Przygotowanie raportu zgodnie z powyższymi wytycznymi jest dość czasochłonnym działaniem. Przedsiębiorca może jednak sobie ułatwić życie, jeśli od początku istnienia firmy będzie zbierał informacje zgodne ...
Tematy: sprzedaż firmy, wycena firmy, korzyści ze sprzedaży firmy, wycena wartości firmy -
Jak General Motors podniósł wartość firmy
00:10 18.09.2010
... reorganizacji General Motors zmniejszył o 44 proc. (93,4 mld USD) wartość zobowiązań, a aktywa, głównie za sprawą pozycji „wartość firmy”, zwiększyły się o 33 proc. (34,6 mld USD). Skąd takie zmiany? Spółka tłumaczy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami, „wartość firmy” nie zmieniłaby się i wynosiłaby zero, gdyby wszystkie aktywa i pasywa ...
Tematy: General Motors, aktywa firmy, wartość firmy, rachunkowość -
CSR jako strategia konkurencyjna
13:10 17.05.2009
... wartość organizacji nie wystarczą już tradycyjne ... firmy, w postaci zwiększania zysków, podkreślając przy tym, że nie jest to jedyny motyw działalności przedsiębiorstw. Przeciwnicy zaś stawiają zysk na czele celów strategicznych firmy. Zdaniem IPO.pl niezależnie jednak od podejścia, działania społecznie odpowiedzialne zawsze przynoszą wartość ...
Tematy: strategia CSR, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu, odpowiedzialność w biznesie, wartość firmy -
Wycena wartości firmy: jaką metodę zastosować?
13:32 14.11.2007
... wysokim ryzykiem funkcjonowania na rynku (firmy młode, niskorentowne lub niedochodowe). W zależności od indywidualnego planu i etapu rozwoju, e-firmy mogą należeć do każdej z tych grup. Dla każdej z tych grup opracowano mnożniki kapitalizacyjne zysków lub przychodów (przeliczniki urealniające wartość firmy z uwzględnieniem ryzyka oraz spodziewanych ...
Tematy: wartość firmy, wartość inwestycji, wzrost wartości firmy, wycena firmy -
Jak zaksięgować wniesienie aportu?
12:27 08.08.2006
... prawne oraz goodwill, czyli wartość firmy. Jak prawidłowo zaksięgować powyższe składniki w starej i nowej spółce, zwłaszcza jeśli chodzi o wartość firmy? Prawidłowe działanie polega na wyksięgowaniu składników majątku w starej spółce (Y) i zaksięgowaniu jej w nowej (Z) w sposób pokazany w przykładzie. Wartość firmy nie będzie podlegała amortyzacji ...
Tematy: aport, wniesienie aportem przedsiębiorstwa, wartość firmy -
Google najwięcej warte
13:18 08.06.2005
... Google’a notowane na giełdzie Nasdaq osiągnęły już wartość 293,12 USD za sztukę, a tym samym kapitalizacja firmy wynosi już ponad 80 mld USD. Time Warner ... sytuacji firmy. W chwili debiutu cena akcji Google wynosiła 85 USD, Google może się też „pochawlić” rekordową dysproporcją pomiędzy przychodami firmy a jej wyceną na giełdzie. Wartość sprzedaży ...
Tematy: Google, akcje, wartość firmy, branża mediów -
Badania wzrostu wartości firm
00:02 04.03.2005
... wszystkim przez czynniki wewnętrzne, a nie uwarunkowania zewnętrzne. 3. Z punktu widzenia tworzenia wartości dla udziałowców, wzrost wartości firmy jest ważniejszy niż jej bieżące zyski. 4. Podnoszenie wartości firmy nie jest magiczną sztuczką – jest wiedzą, której można się nauczyć. 5. Wyszukiwanie i zajmowanie niszy rynkowych jest rozwiązaniem ...
Tematy: rozwój, wartość firmy, wzrost wartości firmy, działalność gospodarcza
1 2
Podobne tematy:
- przychody podatkowe
- działalność gospodarcza
- amortyzacja środków trwałych
- źródła przychodów podatkowych
- środki trwałe
- amortyzacja
- leasing
- marki
- odpisy amortyzacyjne
- PCC
- zwolnienia w PCC
- zarządzanie firmą
- podatek od czynności cywilnoprawnych
- marka
- Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
- aport
- kondycja przedsiębiorstw
- zarząd spółki
- mikroprzedsiębiorstwa