wizerunek państwa - wiadomości i porady tematyczne
-
Parlamentarzyści a wizerunek Polski
09:52 04.10.2011
Posłowie i senatorowie VI kadencji Parlamentu RP najsłabiej ocenili polskie rolnictwo wśród rodzimych sektorów gospodarki mających szansę na sukces na arenie międzynarodowej - wynika z raportu "Parlamentarzyści o wizerunku Polski" opracowanego przez firmę Procontent. Według parlamentarzystów największe szanse na sukces za granicą mają branże: ...
Tematy: parlamentarzyści, Sejm, Senat, wizerunek Polski -
Co zrobić, aby utrzymał się efekt Euro 2012?
11:28 26.02.2010
... efektów. Firma Deloitte, na bazie doświadczeń zdobytych podczas doradztwa na rzecz wielkich imprez sportowych, opracowała raport prezentujący zalecenia płynące dla państwa, które jest gospodarzem takiego wydarzenia. Duże projekty sportowe są katalizatorem zmian na płaszczyźnie społecznej i gospodarczej, a także przeradzają się w trwałe dziedzictwo ...
Tematy: Euro 2012, Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, przygotowania do EURO 2012, efekt Euro -
Polski branding narodowy w powijakach
00:25 20.08.2009
... na skalę międzynarodową, muszą mieć silne marki. Dzięki marce kraj buduje swój wizerunek, autorytet, bogactwo i dobrobyt. Dlatego tak ważne jest dbanie o konkurencyjność marki i ... , ryby, syrop klonowy, infrastruktura turystyczna czy muzyka. "Nie sposób nie zauważyć, że państwa te korzystają już w skali globalnej z dobrodziejstw uznanej marki, która ...
Tematy: wizerunek państwa, kreowanie wizerunku, międzynarodowy wizerunek Polski, branding narodowy -
Marka i wizerunek kraju 2008
14:01 16.12.2008
Polska awansowała w rankingu Country Brand Index 2008 wskazującego kraje, które mogą poszczycić się najlepszą marką. Zaledwie w 2007 roku nasz kraj zadebiutował w wynikach badania jako "Wschodząca gwiazda", a już w tegorocznej edycji przesunął się do kategorii krajów "Wartych swojej ceny" zajmując wysokie, piąte miejsce i wyprzedzając takie kraje ...
Tematy: marka, wizerunek państwa, międzynarodowy wizerunek Polski, Marka dla Polski -
Marka i wizerunek kraju 2007
00:38 16.11.2007
Polska wchodzi do elity krajów, które mogą się poszczycić najlepszą marką - wynika z Country Brand Index 2007, przeprowadzonego przez międzynarodową firmę konsultingową wyspecjalizowaną w rozwoju marek FutureBrand i agencję public relations Weber Shandwick. Wśród 54 notowanych krajów świata znaleźliśmy się na 8 miejscu w kategorii "Wschodząca ...
Tematy: marka, wizerunek państwa, międzynarodowy wizerunek Polski, Marka dla Polski -
Łatwiejsze kreowanie wizerunku firmy niż państwa
13:17 16.09.2007
... państw mają przed sobą trudniejsze zadanie. Według ankiety przeprowadzonej przez agencję Weber Shandwick, 68% szefów spółek wskazuje na zarządzanie reputacją państwa jako trudniejsze zadanie. Ankieta Safeguard Reputation została przeprowadzona na 11 rynkach przy współpracy z KRC Research. Średnio co trzeci prezes z Hiszpanii ...
Tematy: zarządzanie firmą, wizerunek firmy, kreowanie wizerunku, kreowanie wizerunku firmy
Podobne tematy:
- zarządzanie firmą
- marka
- wizerunek firmy
- Sejm
- Euro 2012
- kreowanie wizerunku
- Senat
- kreowanie wizerunku firmy
- przygotowania do EURO 2012
- Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej
- międzynarodowy wizerunek Polski
- wizerunek Polski
- parlamentarzyści
- Marka dla Polski
- rozwój infrastruktury
- efekt Euro
- branding narodowy
- kreowanie wizerunku Polski