wydatki na reklamę - wiadomości i porady tematyczne
-
Starlink: rynek reklamowy I-III 2007
01:10 17.05.2007
... miesięcy nie kształtuje się zbyt pozytywnie. W medium tym na nowo rozpoczęła się wojna rabatowa. Tak jak dotychczas dużą część napływających na rynek pieniędzy przejmuje telewizja. Budżety z radia i dzienników odpływają ponadto do internetu - dodaje Chełmecki. Najwięcej na reklamę wydały branże: środki czystości (+20 proc.), finanse ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji IV 2007
00:44 10.05.2007
... o niespełna milion więcej niż Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Najwięcej na reklamach zarobił w kwietniu tego roku TVN, który miał 210,84 mln zł wpływów reklamowych, czyli o 8,28 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z 209,93 mln zł. Kanał zarobił o 2, ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w prasie I-III 2007
13:20 24.04.2007
... 18 mln zł więcej niż przed rokiem. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w pierwszym kwartale tego roku 223,26 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik ... miała 39,89 mln zł wpływów z reklam, czyli o 8,03 proc. więcej niż rok wcześniej. Na trzecim miejscu znalazł się Fakt z 37,53 mln zł (spadek o 19,8 proc.). Dziennik zarobił ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości
03:08 22.04.2007
... na wpływy z reklamy. Firmy zwiększyły w niej wydatki na reklamę zaledwie o 2,6 proc, przez co Polsat musiał się zadowolić przychodami w wysokości 509,5 mln zł. - Oferta programowa Polsatu nie poprawiła się jeszcze na tyle, aby w ciągu kilku miesięcy poprawić wizerunek stacji, co mogłoby się przełożyć na ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji I-III 2007
01:17 21.04.2007
... ,2 mln zł (więcej o ponad 1 mln), AXN - 33,9 mln zł, oraz TVN Siedem - 28,3 (więcej o 3,2 mln). Łącznie wszystkie stacje telewizyjne zarobiły na reklamach w pierwszym kwartale 2007 roku 1,89 mld zł. W analogicznym okresie roku ubiegłego było to 1,45 mld zł. Dane Expert Monitor ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Polski rynek reklamy 2007-2009
01:43 05.03.2007
... na skutek napływu podmiotów unijnych. Jak wynika z raportu, niemałe znaczenie dla dynamiki rynku reklamy w roku 2007 będzie miało wejście na rynek nowego operatora komórkowego pod marką „Play”, który dzięki swojemu budżetowi na reklamę i promocję może wskoczyć na ...
Tematy: rynek reklamy, reklama internetowa, reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
Rynek reklamowy 2006
13:19 07.02.2007
... dynamikę w porównaniu z rokiem 2005 odnotowały: reklama internetowa (+59,3 proc.) oraz reklama kinowa (+21,3 proc.). Powyżej średniej rynkowej rosły również nakłady na reklamę w telewizji (+12 proc.). Porównywalny przyrost odnotowały radio (+10,1 proc.) oraz reklama zewnętrzna (+10,4 proc.). Najgorzej radziły sobie segmenty reklamy w dziennikach ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa -
Reklama w telewizji XI 2006
00:03 02.01.2007
... zł. Oznacza to, że stacja w porównaniu z ubiegłym rokiem zarobiła o 51,73 proc. więcej. Na drugie miejsce spadł Polsat - dotychczasowy lider zestawienia. Jego wpływy wyniosły 204,86 mln zł ... mln zł, czyli o 9,69 mln zł więcej niż przed rokiem. Na dalszych miejscach znalazły się: TVP2 z wpływami na poziomie 127,41 mln zł (wzrost o 15,24 proc.), TVN24 ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji XI 2006
00:03 16.12.2006
... o 51,9% - wynika z raportu TNS OBOP. TVN jest liderem rynku już trzeci miesiąc z rzędu. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, w którym reklamodawcy zostawili 206,7 mln zł (wzrost o 1,2% ... drugie miejsce zajmuje TVP2 (18,59% udziałów; spadek o 3,39 pkt. proc.). Polsat z udziałami na poziomie 16,92% zajął czwarte miejsce poprawiając wynik o 0,46 pkt ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Obiecujące perspektywy dla reklamy
00:31 11.12.2006
... zakresie, przy czym stopa wzrostu wydatków na reklamę w telewizji kablowej będzie znacznie wyższa i osiągnie 6,5 proc. Radio może liczyć na 4 proc. wzrost, magazyny na 5 proc., natomiast gazety na zaledwie 1 proc. Na zdecydowanie lepsze wyniki może liczyć mailing bezpośredni - tu wzrost wydatków na reklamę ma wynieść 7,5 proc. - oraz standardowo ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna
Podobne tematy:
- samochody
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- banki
- e-commerce
- VAT naliczony
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- faktura VAT
- VAT należny
- podatek dochodowy od osób prawnych