zarządzanie produktem - wiadomości i porady tematyczne
-
7 grzechów głównych zarządzania produktem cyfrowym
10:42 13.12.2018
Zarządzanie produktem nie jest łatwym zadaniem, zwłaszcza w tak szybko zmieniającym się świecie. Szczególnie jeżeli chodzi o branże cyfrową, która z każdym rokiem zaskakuje nas czymś nowym. W zarządzaniu produktem potrzeba intuicji, która wyjdzie naprzeciw potrzebom oraz dostarczy uniwersalne rozwiązanie. Na co należy uważać chcąc osiągnąć sukces ...
Tematy: zarządzanie produktem, rozwój firmy, produkt cyfrowy -
Dobry model biznesowy receptą na sukces
12:41 12.11.2010
Praktyka pokazuje, że świetny model biznesowy dla przeciętnego produktu lub technologii może odnieść większy sukces niż świetny produkt czy technologia z przeciętnym modelem biznesowym. Dobry pomysł, przełomowa technologia czy koncepcja nowego produktu to za mało, by odnieść sukces. Przykład wręcz legendarny to polski niebieski laser, którego ...
Tematy: model biznesowy, strategie biznesowe, zarządzanie produktem, promocja produktu -
Firmy produkcyjne a zarządzanie dostawami
00:02 10.04.2009
30 proc. producentów realizuje 75 proc. zamówień w terminie i zgodnie z najwyższymi standardami. Co to oznacza? 25 proc. produktów nie dociera do klientów na czas i nie trzyma odpowiednich norm jakości. Dobrą opinię u klientów mogliby próbować ratować błyskawiczną reakcją na błędy. Ale jest inaczej - wynika z badania Aberdeen Group. "‘Guzdrały’, ...
Tematy: zarządzanie produktem, zarządzanie łańcuchem dostaw, zarządzanie dostawami, zakłady produkcyjne -
Jak stworzyć modny produkt
13:25 27.09.2006
... również praktyka biznesowa. W danym czasie jedne metody zarządzania są stosowane intensywniej niż inne. Przykładem jest chociażby TQM, czyli zarządzanie jakością, reengineering czy też zarządzanie wiedzą. Modni mogą być także ludzie – sławni aktorzy, piosenkarze, politycy… Moda może być postrzegana jako swoisty kod lub ...
Tematy: promocja produktu, powodzenie produktu, nowe produkty, zarządzanie produktem -
Opakowanie - niemy sprzedawca
13:50 25.01.2006
Opakowanie często bywa nazywane niemym sprzedawcą. Badania rynku potwierdzają, że jest ono jednym z kluczowych czynników decydujących o zainteresowaniu produktem. Jak zarządzać opakowaniem, aby stało się ono skutecznym narzędziem sprzedaży? Zmieniający się model handlu sprawia, że klienci coraz częściej robią ...
Tematy: opakowanie produktu, zarządzanie produktem, opakowanie, promocja produktów