Wirtualna Centrala UPC Biznes
2013-11-26 13:04
Wirtualna Centrala UPC Biznes © pressmaster - Fotolia.com
UPC Biznes wprowadza nowoczesne rozwiązanie telefoniczne dla firm - Wirtualną Centralę telefoniczną VPABX. To alternatywa dla tradycyjnej centrali telefonicznej, posiadająca takie same funkcje podstawowe np. połączenia wewnętrzne czy IVR, a także udogodnienia takie jak: e-fax, panel zarządzający oraz coraz bardziej pożądaną przez firmy możliwość integracji z urządzeniami mobilnymi. To propozycja, która nie wymaga instalacji tradycyjnego łącza telefonicznego, dodatkowych inwestycji i zapewnia stałą kontrolę wydatków, a co za tym następuje - przekłada się na natychmiastową oszczędność kosztów. Jest doskonałym rozwiązaniem dla firm bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonej działalności.
Przeczytaj także: Taryfa Biznes Multilinia w UPC
UPC Biznes od lat oferuje rozwiązania, które wspierają rozwój działalności klientów. Nowa usługa - Wirtualna Centrala - to propozycja dla firm, które oczekują pełnej funkcjonalności centrali telefonicznej bez inwestycji w urządzenia i wsparcie techniczne. Usługa oparta jest o platformę głosową partnera UPC Biznes – firmy OXYCOM, tworzonej na bazie systemu operatorskiego Broadsoft.Wirtualna Centrala zapewnia takie same funkcjonalności podstawowe, jak tradycyjna centrala. Do jej działania potrzebne jest jedynie łącze internetowe UPC Biznes oraz aparaty telefoniczne IP. Pozwala to znacząco ograniczyć koszty związane nie tylko z zakupem, ale także utrzymaniem obsługi centrali.
Atutem Wirtualnej Centrali jest jej funkcjonalność. Klient może korzystać z planu numeracji wewnętrznej, IVR - czyli automatycznych zapowiedzi i interaktywnego menu samodzielnego wyboru, oraz dodatkowo e-faxu, telekonferencji oraz mobilnej aplikacji, która pozwala korzystać z centrali na komputerach stacjonarnych i przenośnych. Pełne wsparcie utrzymania usługi jakie oferuje UPC Biznes w standardzie oraz łatwość zarządzania usługą przez panel www znacznie ograniczają koszty firmy na wewnętrzną obsługę systemu. Dodatkową zaletą jest możliwość szybkiej rozbudowy o kolejne moduły bez potrzeby dodatkowych inwestycji. W przypadku firmy o strukturze oddziałowej (np. w różnych miastach) usługa pozwala na szybką integrację placówek w jedną sieć telefoniczną z jednolitą numeracją wewnętrzną dla całej firmy i bezkosztową komunikację między nimi.
Przeczytaj także:
Internet UPC Biznes przyspiesza
oprac. : eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
UPC Biznes, Wirtualna Centrala UPC Biznes, centrale telefoniczne, internet UPC, UPC dla Firm
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)