Zimowy sprzęt sportowy: preferencje konsumentów
2014-02-18 14:02
Przeczytaj także: Tablety: preferencje konsumentów IV kw. 2013
Zarówno, przekraczająca często 15° Celsjusza, temperatura na trwających właśnie XXII Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Soczi, pogoda za naszymi oknami, jak i długoterminowe prognozy przeczą temu, że od oficjalnego końca zimy dzieli nas jeszcze kilka tygodni. Niemal wiosenna aura nie cieszy jednak entuzjastów sportów zimowych, którzy, jak pokazują dane zebrane przez Porównywarkę Cen Okazje.info, rozpoczęli przygotowania do sezonu 2013/2014 już w listopadzie, ale od tego czasu nie mieli zbyt wielu okazji do skorzystania z uroków polskich stoków.W skali roku zainteresowanie ‘Sportami zimowymi’ rozkłada się niemal symetrycznie co obrazuje dobrze powyższy wykres. Późną wiosną i latem przygotowujemy się do wakacyjnych wyjazdów – kupujemy więc stroje kąpielowe, okulary przeciwsłoneczne i plażowe leżaki. Na myślenie o konieczności skompletowania sportowego ekwipunku na kolejny zimowy sezon jest wtedy stanowczo za wcześnie. Potwierdzają to również dane zebrane przez analityków Okazje.info – najniższą wartość odwiedzin kategorii ‘Sporty zimowe’ odnotowuje się w czerwcu i lipcu.
fot. mat. prasowe
Czas na stok
Kulminacja popularności ‘Sportów zimowych’ przypada na grudzień, generując w porównaniu z czerwcem, o 333% więcej odwiedzin kategorii.
fot. mat. prasowe
Najpopularniejsze grupy produktów kategorii Sporty Zimowe
Z analizy dokonanej przez specjalistów Porównywarki wynika, że wśród Internautów odwiedzających ‘Sporty zimowe’, aż 26% poszukuje kurtek narciarskich i snowboardowych.
Z analizy dokonanej przez specjalistów Porównywarki wynika, że wśród Internautów odwiedzających ‘Sporty zimowe’, aż 26% poszukuje kurtek narciarskich i snowboardowych. Pozostałe grupy produktowe, wchodzące w skład omawianej kategorii cieszą się wyraźnie mniejszym zainteresowaniem, utrzymującym się w większości przypadków na zbliżonym do siebie poziomie, oscylującym w granicach od 4 do 9%. W tym miejscu warto jednak zauważyć, że Polacy częściej niż zimowego sprzętu sportowego, poszukują w sieci odzieży na stok. Narty z wynikiem 7%, znalazły się dopiero na 7 miejscu w rankingu popularności poszczególnych grup, a deski snowboardowe, generując 6% wszystkich odsłon kategorii - na miejscu 9.
![Konsole i gry: preferencje konsumentów [© hbomuc - Fotolia.com] Konsole i gry: preferencje konsumentów](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/polscy-konsumenci/Konsole-i-gry-preferencje-konsumentow-134846-150x100crop.jpg)
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)