Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r.
2014-02-18 13:26
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r. © claudiaveja - Fotolia.com
Przeczytaj także: Najbardziej dochodowe programy TV 2013 r.
Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ gwiazd dziennikarstwa i publicystyki w roku 2013.W zestawieniu na czołówkę najlepiej zarabiających dla swoich stacji dziennikarzy wysunęli się Michał Cholewiński, Dagmara Kaczmarek – Szałkow, Joanna Kryńska, Krzysztof Górlicki, Igor Sokołowski - prowadzący w TVN 24 „Dzień na Żywo”. Ten program zarobił na reklamach 90,9 mln złotych.
„Dzień na Żywo” wyprzedził propozycję emitowaną w kilku stacjach Polsatu - prowadzony przez Beatę Cholewińskę, Joannę Górską i Bartosza Kurka program „Nowy Dzień”, który przyniósł 80,6 mln zł. Na trzecim miejscu uplasowali się Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Grzegorz Markowski. Prowadzony przez nich w TVN 24 program „Szkło Kontaktowe” zarobił 38,9 mln zł.
- Michał Cholewiński, Dagmara Kaczmarek – Szałkow, Joanna Kryńska, Krzysztof Górlicki, Igor Sokołowski (Dzień na Żywo – TVN 24) – 90,9 mln zł
- Beata Cholewińska, Joanna Górska, Bartosz Kurek (Nowy Dzień – Polsat, Polsat News, Polsat 2, Polsat Biznes,) - 80,6 mln zł
- Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Grzegorz Markowski (Szkło Kontaktowe – TVN 24) – 38,9 mln zł
- Agnieszka Gozdywa, Mariusz Abramowicz, Przemysław Białkowski, Joanna Wrześniewska i inni (To Jest Dzień _ Polsat News) – 33,2 mln zł
- Elżbieta Jaworowicz (Sprawa dla Reportera – TVP 1) – 31,8 mln zł
- Michał Olszański (Ekspress Reporterów – TVP 2) - 26 mln zł
- Tomasz Lis (Tomasz Lis na Żywo – TVP 2) – 22,7 mln zł
- Andrzej Morozowski, Maciej Knapik (Tak Jest – TVN 24) – 20,9 mln zł
- Przemysław Talkowski (Państwo w Państwie – Polsat, Polsat News) – 15,6 mln zł
- 10 . Piotr Jacoń, Krzysztof Górlicki (Dzień po Dniu – TVN 24) - 14,3 mln zł
fot. claudiaveja - Fotolia.com
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r.
- Ranking wygrał „Dzień na Żywo” w tvn24 dzięki częstym emisjom, a co za tym idzie dużej liczbie wygenerowanych spotów. Drugie miejsce należy do wspomnianego wcześniej „Nowego Dnia” (rozważanego jako suma emisji na wszystkich stacjach polsatowych). Średnia oglądalność tego formatu na wszystkich stacjach jest gorsza aniżeli „Dnia na Żywo” lecz drugie miejsce w rankingu przychodów program osiągnął dzięki olbrzymiej liczbie spotów (był emitowany na czterech należących do Polsatu stacjach). Trzecie miejsce przypadło „Szkłu kontaktowemu” dzięki dobrej oglądalności oraz dość dużej liczbie spotów – komentuje najnowszy ranking Michał Bakalarczyk, Senior Media Planner z domu mediowego Lowe Media.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)