Megapanel: serwisy tematyczne XII 2013
2014-02-22 08:40
Przeczytaj także: Megapanel XI 2013
SPORT
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego SPORT, xII 2013
W kategorii „Sport” na podium bez zmian. Grupa Onet.pl na miejscu pierwszym, na miejscu drugim Grupa Wirtualna Polska-Orange. Na miejscu trzecim nadal Grupa Gazeta.pl. Witryna 90minut.pl spadła na pozycję 11 z 9. Grupa TVP awansowała na miejsce 10 z 13. Witryna kfd.pl spadła na miejsce 17 z 14. Witryna fangol.pl znalazła się na pozycji 19 z 16. Grupa Polska Dawka Rozrywki spadła na miejsce 20 z 17.
STYL ŻYCIA
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego STYL ŻYCIA, xII 2013
W kategorii „Styl życia” na podium zmiany. Na miejscu pierwszym Grupa Onet.pl. Grupa Gazeta.pl na miejscu drugim – awans z trzeciego. Na miejscu trzecim Grupa Wirtualna Polska-Orange – spadek z miejsca drugiego. Grupa G+J Polska awansowała na miejsce 10 z 11. Witryna znajdzprzepisy.pl uplasowała się na pozycji 8 z 12. Na miejscu 14 nowość – witryna kwestiasmaku.com. Na miejscu 18 kolejna nienotowana w poprzednim zestawieniu pozycja – wielkiezarcie.com Tabelę zamyka witryna mp.pl – spadek z miejsca 17.
TURYSTYKA
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego TURYSTYKA, XII 2013
W kategorii „Turystyka” w grudniowym zestawieniu na podium bez zmian. Pierwsze miejsce należy do Grupy Onet - RASP. Na miejscu drugim Grupa Wirtualna Polska – Orange. Witryna rozklad-pkp.pl zajęła trzecią lokatę. Grupa Gazeta.pl awansowała na pozycję 8 z 9. Grupa Fajnewczasy.pl spadła na pozycję 15 z 14 . Witryna fly4free.pl spadła na lokatę 20 z 17. Grupa G+J Polska znalazła się na pozycji 19 z 18.
WYSZUKIWARKI I KATALOGI
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego WYSZUKIWARKI I KATALOGI, XII 2013
W kategorii „Wyszukiwarki i katalogi” na miejscu pierwszym Grupa Google z zasięgiem 88,45 proc., na miejscu drugim witryna ask.com z zasięgiem 30,03 proc. - awans z miejsca trzeciego. Zaś na miejscu trzecim z zasięgiem 26,98 proc. uplasowała się witryna szukaj.com – spadek z miejsca drugiego. Witryna firmy.net awansowała na pozycję 8 z10. Grupa Interia.pl awansowała na pozycję 16 z 17. Witryna babylon.com znalazła się na pozycji 10 z 8. Witryna search.globososo.com uplasowała się na pozycji 17 z 16. Tabelę zamyka witryna mywebsearch.com – nowość w zestawieniu.
Informacje o badaniu
Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)