Orange zamiast Idei
2005-08-31 00:32
Przeczytaj także: Idea GSM pod marką Orange
Kampania ma na celu poinformowanie klientów sieci Idea oraz opinii publicznej o zmianie marki sieci Idea na Orange. Marka Idea zostanie zastąpiona marką Orange do końca tego roku.Media wykorzystywane w kampanii wprowadzającej markę Orange do Polski to główne ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasa (najważniejsze dzienniki i tygodniki), radio, outdoor oraz Internet.
W połowie kwietnia Centertel zawarł z Orange Brand Services Ltd. umowę, na mocy której PTK Centertel nabył prawa do wprowadzenia na polski rynek marki Orange. Opłata licencyjna za użytkowanie znaku handlowego Orange przez PTK Centertel wynosi 1,6 procent rocznych obrotów PTK Centertel.
Orange jest jedną z najważniejszych światowych firm, która rozpoczęła działalność w 1994 r. w Wielkiej Brytanii. Obecnie Orange jest jedną z ważniejszych marek na rynku telefonii komórkowej, z której korzysta obecnie ponad 56 milionów klientów w 17 krajach.
oprac. : Grzegorz Gacki / Polska.pl