Budowanie świadomości marki w social media
2014-04-23 13:50
Przeczytaj także: Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces
Dla przykładu, jeśli Twoja firma zajmuje się nieruchomościami, konta na social media są najprawdopodobniej zapełnione listami mieszkań, informacjami na temat rynku lub artykułami związanymi z tym, jak kupić wymarzoną posiadłość. Być może dobrym pomysłem będzie dorzucić do tego nieco pomysłów na udekorowanie mieszkania, listy najdroższych nieruchomości na świecie lub słynne nieruchomości pokazane w filmach? Taki typ artykułów z pewnością rozbudzi zainteresowanie i pomoże w późniejszym wypromowaniu „normalnych” publikacji.
4) Słuchaj swojej publiczności
Ostatni element układanki polega na właściwym wykorzystaniu treści tworzonych przez Twoich czytelników. Content wyprodukowany przez użytkowników to Święty Graal social media! Każdy go poszukuje, każdy dąży do tego, aby go zdobyć. Znalezienie dobrych treści zamieszczonych przez odbiorców, może jednak okazać się mniej oczywiste, niż się tego spodziewasz.
Kiedy ludzie komentują artykuły zamieszczone w social media, zazwyczaj komunikują to, czego oczekują od Ciebie w przyszłości. Zwróć szczególną uwagę na sekcję komentarzy. To właśnie tam znajdziesz pomysły, które będzie można przekuć na skuteczne kampanie content marketingowe.
Wszyscy wiemy, że słuchanie to kluczowa część działań związanych z social media. Mimo tego, powinniśmy lepiej zrozumieć nie tylko to, że taka konieczność istnieje, ale także to, jak słuchać i czego słuchać. Nie chodzi wyłącznie o proste monitorowanie konwersacji pojawiających się na poszczególnych portalach. Prawdziwe słuchanie może doprowadzić do okazji, z których aktualnie nawet nie zdajesz sobie sprawy. Zaangażuj publiczność, poprzez zadawanie pytań. Następnie postaraj się wykorzystać odpowiedzi do stworzenia własnych treści.
Budowanie publiczności w social media nie musi być bardzo skomplikowanym procesem. Wykorzystaj powyższe cztery pomysły, a z pewnością zaczniesz szybko gromadzić lojalną publiczność.
Przeczytaj także:
Współpraca z influencerem: jak ją sformalizować?

1 2
oprac. : Grupa TENSE
Więcej na ten temat:
social media, marka, budowanie społeczności, media społecznościowe, budowanie marki, budowanie świadomości marki
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)