Dane: czego nie przyniesie 2015 rok?
2015-01-25 00:15
Przeczytaj także: Trendy konsumenckie 2015: technologie
Wciąż będziesz poszukiwał idealnego telefonu lub tabletu
Możliwe, że myślisz iż już go znalazłeś. Jednak wkrótce pojawi się nowy. I kolejny.
Do końca 2015 roku deweloperzy i administratorzy, którzy myśleli, że rozwiązali problem standaryzując wykorzystywaną platformę, będą zmagać się z nim ponownie.
Powinieneś po prostu zapewnić użytkownikom elastyczność. Kto wie czy w przeciągu następnych 12 miesięcy nie zaczną korzystać z iPadów lub Androida? Nie oczekuj, że chętniej będą używali tabletów zamiast telefonów. Kto wie co się stanie dzięki phabletom lub innym formatom urządzeń. W amerykańskich szkołach, po raz pierwszy w roku 2015 Chromebooki przegonią iPady.
Czy chcesz przez resztę swojego życia starać się dopasować? Wybierz prawdziwie responsywną platformę. Zbuduj raz i wdrażaj gdzie chcesz. Wszystko inne sprawi, że będziesz wykończony jeszcze przed końcem roku.
Będziesz pracował lokalnie, nawet jeżeli twoje dane znajdują się w chmurze
Powiem Ci coś o chmurze. Nie istnieje tylko jedna. Jest ich wiele, i nie komunikują się ze sobą zbyt dobrze.
Istnieje oczywiście kilka istotnych infrastruktur chmurowych np. od Amazona oraz od Microsoftu. Istnieją również tysiące aplikacji chmurowych. Istnieje szansa, że już tworzysz dane na jednej lub większej liczbie głównych infrastruktur chmurowych.
Jednak wciąż masz wiele danych przechowywanych lokalnie i musisz je integrować z danymi nie z jednej, ale z wielu aplikacji chmurowych. Pamiętaj również, że twoi użytkownicy biznesowi mają własne dane, które będą chcieli przynieść, a dokładnie nie wiemy gdzie je trzymają.
Nie oszukuj się – w 2015 będziesz z powrotem pobierał dane, aby lokalnie dokonać bardzo tradycyjnych operacji: czyszczenia danych, kształtowania, transformowania i integrowania. Zaplecze organizacyjne wciąż będzie dosłownie na zapleczu.
Managerowie wciąż nie będą mieli podstawowego wglądu w swoje codzienne działania
Entuzjazm odnośnie najnowszych technologii może dać nam się ponieść. Big Data, internet rzeczy i analiza predykcyjna obiecują dużo.
Jednak postaraj się spojrzeć z innej perspektywy na swój biznes, biznesy twoich klientów, systemów swoich dostawców lub partnerów. Są duże szanse na to, że są tam managerowie, którzy wciąż marzą o tym, aby mieć lepsze, pełne, dokładne i dostępne w odpowiednim momencie, informacje o podstawowych elementach ich pracy.
Kuszącym jest celowanie w ten jeden, przełomowy wniosek, który zmieni twój biznes (i zbuduje twoją reputację). Jednak prawdą pozostaje fakt, że analiza danych lub wsparcie decyzji usprawnia biznes przede wszystkim dzięki poprawieniu każdej transakcji oraz każdej decyzji zaledwie o ułamek.
Przetwórz te -zamówienia z mniejszą liczbą błędów. Zwiększ efektywność produkcyjną o jeden krok. Skoncentruj swoje działania marketingowe trochę lepiej. Jednak ponad wszystko daj managerom możliwość identyfikowania, planowania i śledzenia tych małych codziennych zmian. Pod koniec roku 2015 spojrzysz wstecz z zadowoleniem.
Donald Farmer, VP Innovation and Design w
1 2
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)