Super Media dla ACP Pharma S.A.
2003-03-12 02:39
Super Media zakończyła prace nad firmową witryną ACP Pharma S.A. - ogólnopolskiej hurtowni farmaceutycznej zajmującej się dystrybucją farmaceutyków do aptek i szpitali.
Przeczytaj także: Nowy wizerunek ORFE S.A. w sieci
Powstanie nowego serwisu zbiegło się z wprowadzeniem jednolitego standardu obsługi we wszystkich oddziałach firmy w Polsce. Jest to tym bardziej istotne, że ACP Pharma S.A. w swojej działalności łączy wieloletnie doświadczenia trzech spółek: HL Aflopa S.A., Dr Pokorowski S.A. oraz Cefarm Śląski S.A.Serwis jest platformą wymiany informacji pomiędzy firmą a kilkoma grupami użytkowników, wśród których znajdują się miedzy innymi: aptekarze, hurtownicy, klienci aptek. Oprócz ogólnodostępnej części, upoważnieni użytkownicy będą mogli ściągnąć cenniki oraz warunki zakupu produktów firmy. Dodatkowo serwis wzbogacony jest o kilka użytecznych modułów, takich jak newsletter, ankieta czy poleć znajomym, które mają ułatwić kontakt z klientami.
Wykonując serwis ACP Pharma S.A., Super Media wykorzystała autorski system do zarządzania treścią o nazwie Content Manager.
Content Manager 2.0 jest rozwiązaniem ułatwiającym proces zarządzania tekstem oraz grafiką prezentowaną na stronie. Oprócz witryny ACP Pharma S.A wykonano w tej technologii, m.in. serwisy internetowe BPH PBK, Głównego Urzędu Ceł, Cadena S.A., Urzędu Miasta Dąbrowa Górnicza oraz Konfederacji Pracodawców Polskich.
Przeczytaj także:
Jest warunkowa zgoda na przejęcie ACP Pharma
oprac. : Grzegorz Gacki / CentrumPrasowe.net