eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternetMegapanel: serwisy tematyczne VIII 2015

Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2015

2015-09-30 13:59

Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2015

Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2015 © Stasique - Fotolia.com.jpg

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (21)

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za sierpień 2015 roku.

Przeczytaj także: Megapanel VIII 2015

Biznes, prawo i finanse


W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 26,1%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 21,2%), z kolei Grupa Gazetaprawna.pl utrzymała lokatę trzecią (14,2%).

Na miejscu czwartym Grupa Interia.pl, miejsce 5 i 6 – Grupa Bankier.pl i Grupa Gazeta.pl z zasięgiem odpowiednio – 9,0%, 8,5% oraz 8,3%.

Na miejscu 20 pojawiła się Grupa Comperia, zestawienie opuścił mybank.pl.

Budownictwo i nieruchomości


W kategorii „Budownictwo i nieruchomości“ liderem pozostaje Grupa Allegro-GG (13,2%) przed Grupą ZPR Media (10,4%). Grupa Gazeta.pl (8,3%) spadła na miejsce czwarte, ustępując Grupie Polska Press (8,6%).

Grupa Morizon awansowała z miejsca 11 na 8, klikmapa.pl z 17 na 13, z kolei forumogrodnicze.info spadło z 16 na 19.

Z zestawienia wypadło contemporaryhomedecor.org, pojawiły się meble.pl na pozycji 18.

E-Commerce


W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce zajmuje Grupa Allegro-GG z zasięgiem 56,2%. Na drugiej pozycji nadal Grupa Ceneo.pl (27,7%), na miejsce trzecie z czwartego awansowało zalando.pl z zasięgiem 12,1%.

Grupa Onet - RASP przesunęła się z miejsca 7 na 4, leroymerlin.pl spadł z 5 na 8, a groupon.pl z 8 na 11.

W zestawieniu pojawiły się merlin.pl (18) oraz matras.pl (20), wypadły z niego twenga.pl i agito.pl.

Edukacja


W kategorii “Edukacja” pozycję lidera utrzymała wikipedia.org z zasięgiem 39,9%, drugą Grupa Google (17,9%), z kolei trzecią – Grupa Onet – RASP (4,9%).

Na miejscu 20 ang.pl zastąpił bryk.pl.

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego BIZNES, PRAWO I FINANSE, VIII 2015

Liderem pozostaje Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 26,1%


fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI, VIII 2015

W kategorii „Budownictwo i nieruchomości“ liderem pozostaje Grupa Allegro-GG (13,2%).


fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, E-COMMERCE, VIII 2015

W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce zajmuje Grupa Allegro-GG z zasięgiem 56,2%


fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, EDUKACJA, VIII 2015

W kategorii “Edukacja” pozycję lidera utrzymała wikipedia.org z zasięgiem 39,9%

 

1 2 ... 5

następna

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: